Xboxlife forum

K: Xbox (den gamle)

Efterlyser du noget brugt og billigt.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.

K: Xbox (den gamle)

Indlægaf sbrandsborg » 17. apr 2007 11:34

Hej,
Jeg efterlyser en der vil sælge den gamle xbox..

Der behøver ikke at følge alt muligt extra udstyr med da jeg har en masse i forvejen..

Skriv en pris ;)
Senest rettet af sbrandsborg 19. apr 2007 10:06, rettet i alt 1 gang.
sbrandsborg
Niveau 0
 
Indlæg: 2

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf spif2001 » 17. apr 2007 12:03

Fra reglerne:

Piratkopiering mv.
Det er ikke tilladt at snakke om piratsoftware på siden. Piratsoftware er ifølge dansk lovgivning forbudt, og vi vil naturligvis udlevere personlige oplysninger til politiet, såfremt de beder om det.

Snak om P2P programmer som eksempelvis eDonkey, Kazaa, Imesh, eMule og andre er ikke tilladt.

Ligeledes er det ikke tilladt at snakke om modchips eller programmer som kræver modchips for at blive afviklet. Ifølge Microsoft er en Xbox med en modchip i deres øjne ikke længere en Xbox, og dette eksempel vil vi ligeledes følge her på siden.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

Handelskarakterer:
610
Skriv handelskommentar

Indlægaf tmlilja » 18. apr 2007 23:26

Er det ikke en lige lovlig hård udmelding?
Selv om det er ulovligt at piratkopiere, er der intet odiøst i, at sbrandsborg ønsker sig en XBOX med chip. Jeg kunne da indimellem godt have tænkt mig, at der var chip i min, så man kunne udnytte de gode tilbud på importspil, som der ofte er på play-asia.com, ebgames.com for ikke at tale om det amerikanske ebay-marked.

En modchip har altså fuldt lovlige anvendelsesmuligheder, så om Microsoft ikke mener, at en chippet xbox er en xbox, synes jeg siger mere om Microsoft... :lol:
A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty!
tmlilja
Niveau 4
 
Indlæg: 692

Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Indlægaf Rotator » 18. apr 2007 23:27

Det er vel komplet lige meget hvad Microsoft synes at en Xbox er eller ikke er.
Reglerne på Xboxlife.dk er klare og entydige. Denne tråd bryderne regler upåagtet købers intentioner.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris

Handelskarakterer:
1060
Skriv handelskommentar

Indlægaf tmlilja » 18. apr 2007 23:30

Fra reglerne:

Snak om P2P programmer som eksempelvis eDonkey, Kazaa, Imesh, eMule og andre er ikke tilladt.


I øvrigt synes jeg, at ovenstående er dybt morsomt, men også ret grotesk og selvmodsigende!

Det er efter min mening 100 % korrekt at forbyde snak om P2P på sitet, men at sitet så selv remser 4 forskellige af slagsen op, er da dybt godnat - det er jo direkte reklame for de pågældende sider, som NETOP er i strid med lovgivningen. :lol::lol::lol::lol::lol:
A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty!
tmlilja
Niveau 4
 
Indlæg: 692

Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Indlægaf Niki Lauda DK » 19. apr 2007 09:03

Uanset hvad, så bliver tråden lukket og sbrandsborg får højst sandsynligt en advarsel fra redaktionens side....

Prøv lige at læs reglerne igen, for det er en meget seriøs side med mange muligheder for at være med helt fremme i spilverdenen og det ville da være ærgeligt at blive bandlyst, hvis man gerne vil være med hvor det sker og hvor man kan få hjælp og gode råd til alt muligt.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

Handelskarakterer:
660
Skriv handelskommentar

Indlægaf tmlilja » 19. apr 2007 09:18

Helt enig. :)

Jeg vil absolut heller ikke undvære siden! Det var bare i første omgang den ensidige omtale af det ulovlige i modchips, der fik mig til at poste et indlæg. Chippen i sig selv er ikke ulovlig - så længe den anvendes inden for lovens rammer. (Altså til at se DVD-film fra andre regioner og spille spil fra andre regioner).

Da citatet fra reglerne så kom, var det altså svært at læse det som andet end en reklame for de 4 ulovlige P2P-tjenester... :lol:

Derfor var/er mit sidste og dette indlæg også en indirekte OPFORDRING TIL REDAKTØRERNE om at få tilrettet reglerne, så teksten ændres til bare at være "Snak om P2P programmer er ikke tilladt."

Hvis de respektive navne er sat på for at undgå spørgsmål om, hvad P2P er, kunne man jo i parentes anføre: "P2P dækker over fildelingstjenester, som fungerer som bindeled mellem flere brugere med det (primære) formål at distribuere ulovlig software m.v."

- eller en lignende tekst. (I'm not the editor) :wink:
A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty!
tmlilja
Niveau 4
 
Indlæg: 692

Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Indlægaf Niki Lauda DK » 19. apr 2007 09:22

God idé, som jeg synes du skulle oprette en tråd om inde under "ris og ros".
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

Handelskarakterer:
660
Skriv handelskommentar

Indlægaf tmlilja » 19. apr 2007 09:23

Det vil jeg overveje! :)
A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty!
tmlilja
Niveau 4
 
Indlæg: 692

Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Det var da latterligt

Indlægaf sbrandsborg » 19. apr 2007 10:05

jamen så må jeg jo ændre det til en ikke xbox maskine, da den åbenbart ikke kan tolkes som enxbox mere når der er chip i....

Og det har intet med pirateri at gøre, de fleste chips kan også styre leds og andet geiler udstyr..


Kan kun sige, tak frie proxy servere :twisted:
sbrandsborg
Niveau 0
 
Indlæg: 2

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar


Tilbage til Købes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster