Mr. Kaizer skrev:I Nordjylland er der selvfølgelig ingen problemer.
Eller, kan det være et problem med Live at den tit stopper et stykke tid når jeg vil se hvilke venner der er på og om jeg har fået beskeder? eller er det en fejl med Xboxen?
CaptainKicker skrev:Mr. Kaizer skrev:I Nordjylland er der selvfølgelig ingen problemer.
Eller, kan det være et problem med Live at den tit stopper et stykke tid når jeg vil se hvilke venner der er på og om jeg har fået beskeder? eller er det en fejl med Xboxen?
Det problem har jeg også. Nogen gange er de bedskeder jeg får kun halve, og det tager lang tid før jeg kan se venner/andre brugeres profil
nonameneo skrev:Så kom der lige en klage afsted til Microsoft:
Hej Microsoft,
For, at undgå mulige misforståelser, så er dette ikke så meget en e-mail om hjælp.
Nu synes jeg i og for sig, at rigtig mange brugere har været rigtig meget tålmodige med Xbox Live, men nu må det snart være nok. Det er jo efterhånden ikke til, at spille spil via Xbox Live, for denne service har jo snart mere nedetid end oppetid. Det er virkelig skræmmende, at SÅ mange brugere betaler for en service, som på ingen måde leveres, med mindre man er heldig at tænde sin Xbox på et tidspunkt, hvor stort set ingen andre har fået samme idé. Vi gamere får undskyldninger som "Der er rekortmange tilslutninger til Xbox Live for tiden", "Aldrig før har vi oplevet så mange tilmeldinger" etc. Det eneste svar vi i og for sig kan komme med er: "Og hvad så? Så skal vi måske ikke længere forvente at modtage den vare, vi hver måned, trofast, betaler for?". Det kan jo ikke passe, at bare fordi der kommer mange kunder i butikken, så må man levere elendig service. At Microsoft tænker, at brugerne bliver gladere fordi der nu er tale om, at vi vil få foræret et Arcade-spil, er jo nærmest grinagtigt. Mange tak for forsøget, men hvis jeg skal være ærlig, så hellere nej tak. Må man have lov at spørge, hvad jeg dog skal bruge en Arcade-titel til, som jeg kan købe for 800 M$-point og som jeg formegentlig ikke kommer til, at spille overhovedet? Hvad med, om der blev givet nogle guldmedlemsskaber ud, så vi rent faktisk får, hvad vi ønsker og har betalt for - nemlig mulighed for, at spille med sine venner online. Det er den vare jeg har købt og det er den vare jeg forventer. Jeg går jo heller ikke ned og køber en bil og får dernæst at vide, at de ikke kan levere bilen, men de har fundet en sprit ny cykel som erstatning.
Jeg er klar over, at det ikke er Jeres supportafdeling der kan gøre det store til eller fra i denne sammenhæng, men det er trods alt det eneste sted vi gamere har mulighed for, at henvende os, når vi nu ikke selv kan få lov, at tale med dem, der har mulighed for, at sætte noget i værk med det samme.
Med, ret skuffede, hilsner
Martin Persson
nonameneo skrev:Hvis ingen klager, sker der heller ikke noget... Det er meget fint, at folk sidder på diverse fora og brokker sig, men vil hellere opfordre alle til, at sende en klage til Microsoft, så der kan blive gjort noget NU!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster