WEZL_DK skrev:Efter en reddit bruger har tjekket op på koden i spillet, og en anden bruger har testet det igennem, er det nu fundet ud af, at den gear skill der hedder "Protection from Elites", i stedet for at give beskyttelse, øger den skade som Elite gør.
Så hvis man har i alt 20% "Protection from Elites" tager man altså 20% mere skade fra dem. En god ide vil være at rerole den stats, eller vælge noget andet gear indtil det bliver fikset. Men eftersom de endnu ikke har fået fikset "Reckless", kan der gå noget tid inden det sker.
Wizup skrev:Den giver mere xx% mere damage samt at du tager mere damage. Den sidste del af talentet virker dog ikke som planlagt hvorfor du så tager mindre damage.
WEZL_DK skrev:Nå bliver vist snart nød til, at lave en tråd der hedder "Dagens game breaking bug".
Nu kan man, ved at equip og unequip et talent hurtig efter hinanden, få uendelige skud, så længe man får et headshot ind en gang imellem. Altså uendelige skud i magasinet!
Jeg har nydt at spille The Division, men hold da op det er gået ned af bakke de sidste par uger. Fejl efter fejl og stort set ingen udmeldinger fra Massive længere. Det startede ellers så godt ved launch.
WEZL_DK skrev:Efter dagens "patch" er der kommet en nye fjende i DZ, "Stigen":
[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=tNpI6korpQ0[/youtube]
Det lyder til det kun er den ene stige der vil dræbe dig, når du står stille tæt på den.
Er så ked af hvordan spillet lider en stille død, og hver fix skaber bare nye problemer. Så lige en Steam statistik, og spillet har mistet 57.000 spillere i april måned. Efter dagens State of the Game, hvor de igen igen gav os varm luft, og intet konkret havde om alle fejlene, har jeg også indset at det var det for mig og The Division.
Forsøgte at få en refund, da jeg har hørt fra reddit at det er en mulgihed. Desværre fik jeg fat på en Microsoft medarbejder der ikke havde meget forstand på spil. Efter jeg havde forklaret alle fejlene, og hvor nemt man kunne udnyttet disse bugs til at "snyde" i PVP delen, tilbød han mig at lave en troubleshotting sammen med mig, og få fjernet fejlene
Nå men hvis ikke andet har The Division fået min kærlighed til Destiny til at blomster igen. Bungie er helt sikker langsomme med at komme med indhold, men det virker da heldigvis fra dag 1. Glæder mig sgu til at komme igang med det igen, herefter april updaten.
WEZL_DK skrev:Jeg synes et refund er på plads her (men er ikke noget jeg på nogen måde forventer eller håber at få), og det er lige meget hvor mange timer man har spillet.
Eks:
D. 8. marts køber jeg en ny cykel. Jeg har fået lov til at prøve den et par timer og den er bare rigtig fed og jeg vælger at betale lidt ekstra for at få noget mere udstyr med. Den kører rigtig godt, og de første 2 uger kører jeg rigtig mange km. og nyder det. Men så pludselig falder den ene pedal af og sædet falder hele tiden ned.
Jeg tager cyklen tilbage til forhandleren og han lover at udbedre det så hurtig som muligt. Jeg spørger ham om de ekstra ting jeg betalte for, og han siger de er lige på trapperne og undskylder mange gange.
Jeg får cyklen tilbage, og glæder mig over den er fikset. Men nu falder det forreste hjul af hver gang jeg bruger ringeklokken. Jeg cykler så en del km igen, og forsøger ikke at bruge ringeklokken. Men hurtig finder jeg ud af, at ringeklokken er temmelig vigtig. Så ind til forhandleren igen, og han lover at fikse den igen og jeg får en stor undskyldning.
Tilbage i sædet, ringeklokken virker perfekt og jeg kører bare der ud af. Igen massere af km. Men nu er det bremsren der ikke virker. Tilbage til sælger og endnu en fix. Denne gang virker sælger dog meget træt, og jeg får ikke nogen tidsramme for hvornår jeg får min cykel tilbage. Og ved spørgsmålet om det manglende ekstra udstyr får jeg denne gang intet svar.
Cyklen kommer tilbage. Jeg sætter mig i sædet, bremsen virker, men..... nu bremser den hele tiden! Jeg forsøger igen at få kørt nogle km, men cyklen hakker og piver sig frem med bremsen i bund. Men på plus siden er mit ekstra udstyr langt om længe dukket op. Da jeg ringer til forhandler og forklarer mit problem, siger han bare "Det var da træls, det er der helt sikkert nogen der vil kigge på".
Nu er det d. 28. april. Jeg har haft cyklen i ca. 50 dage, og har fået den forsøgt repareret mange gange, men hver gang opstår der bare nye fejl, og nogen fejl er ikke blevet fikset.
Jeg synes det er helt fair, at jeg som forbruger, selv om jeg har kørt mange km. på cyklen det korte tid jeg har haft det, nu bedre om at få returneret mit køb.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster