BonZo skrev:Netop hjemvendt fra en lang uge i McLarens hovedkvarter i Woking, hvor vi har arbejdet en del med bilens perfomance op til næste uges løb på Imola.
Det var en klar ordre fra hovedkvarteret at jeg ikke skulle stille til start i Onsdags, da teknikerne mente at de kunne optimere bilen så meget at vi kunne begynde at gennemføre løb.
Lige nu er jeg fortrøstningsfuld med henblik på at vi skal til at gennemføre nogle løb.
Selvom der har været travlt i det engelske, så har jeg da haft mulighed for at følge med herinde, og må sige at vi fra McLarens side føler at der fra andre teams søges skyldsmål for bare den mindste ridse i lakken.
Vi må ikke glemme at vi er racerkørere, og jeg vil betegne flere af episoderne som "race incidents".
Dermed ikke sagt at man bare skal tage hovedet under armen og træde på speederen uden nogen form for påpasselighed overfor de andre kørere, men når der kæmpes direkte om en placering, så ved man at der satses både foran og bagved, den bagvedkørende satser for at komme forbi, og den forankørende satser for at holde sin position, og selvfølgelig opgiver man ikke sin position selvom man kan se at den bagvedkørende er hurtigere. I min optik kæmper vi om hver centimeter på den mest fair måde. Når begge kørere satser i en duel, så sker der ofte ting og sager...........men derfra og til at køre svinsk er der kæmpe forskel.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster