Jeg købte mig et par collector's editions hos coolshop for at udfylde lidt huller i samlingen, og så var de endda på tilbud. Der går et par dage, så modtager jeg min par men til min gru opdager jeg at det ene hjørne af mit spritnye Gears of War 3 Limited Collectors edition er smadret! Jeg sender fluks en mail til coolshop og beklager mig. Uden at kræve noget som helst form for beviser på min påstand tilbyder de at tilbagebetale mig 25% af prisen, de vil endda gerne udbetale dem på trods jeg har betalt med point. Jeg vælger istedet for mulig 2 og får en returseddel så jeg kan få mit spil ombyttet. Jeg sender det tirsdag, onsdag får jeg en mail at de har modtaget det, torsdag 8.02 ligger der en ny mail at nu er det afsendt og da jeg går på arbejde 8.50 ligger der en pakkeseddel i min postkasse. Det synes jeg da godtnok er god service! Det nye spil var endda pakket ind i intet mindre end 5 bobleplastkuverter for en sikkerhedsskyld