IkkNico skrev:Ingen Eldrazi Conscription?
Nej, selvom jeg synes, den er rigtigt sej. Rampen er hellig, og hvis jeg begynder, at fjerne kort som Gladehart og Tangle, så bliver decket ringere mod de tre mest populære decks. Zombier, Humans, Illusions.
Det vil sige, at Eldrazi Conscription ville gå ind og erstatte vores monstre, der koster 7 eller mere mana. Det vil betyde, at så begynder jeg at få problemer med at have nok Targets til Green Sun´s Zenith og Eye of Ugin. Jeg har prøvet at spille kun 2 Eldrazier, men det er altså en for lidt.
Mine flips med Summoning Traps ville også blive for dårlige. Ligenu spiller jeg 9 store dyr, jeg gerne vil flippe med Summoning Trap. (i virkeligheden vil jeg ikke flippe Artisan, men jeg regner ham med, da jeg ikke kan tillade mig at klage over 10/9 annihilate. Terastodon er ikke talt med, da han ryger til All is Dust, så snart jeg kan)
- Jeg spiller 60 kort som en chef.
- 60 kort / 9 MONSTRE = hvert 6-7 kort er et MONSTER.
- Summoning trap flipper 7 kort.
Det vil sige, at jeg som udgangspunkt statistisk set er "garanteret" et Monster. Det vil jeg ikke være, hvis jeg spiller 2 monstre færre.
Nå ja, og så græder jeg også, hver gang et dyr med Eldrazi Conscription bliver ramt af removal, for så er jeg nemlig blevet 2 for 1´et. Jeg kan selvfølgelig sidde og vente på, at modstanderen tapper ud, men det er for fesent. Især, når Path to Exile kun koster 1, og Doomblade 2.