Xboxlife forum

Game vs Gamestop

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Papand » 8. apr 2011 18:04

Bliver da ærgelig over at læse den slags om GAME. Så hermed at par svar på kritikken.

Meistar -> Har sendt en en pb angående din oplevelse vedr. service og vores personales måde at opføre sig på.

Ang. indbytningstilbud, så synes jeg faktisk de er blevet forbedret siden tiden med "ekskluderingslister. For at tage en af de seneste:

Crysis 2, 360. Norm 549,-
Byt et udvalgt spil, eksempelvis Fable III (18 spil at vælge fra): Crysis 2: 79,-
Medbring dit bonuskort: Crysis 2: gratis + 71,- på et gavekort.

Det var da en rimelig vild deal. Hvordan så folket gerne, at den slags tilbud blev skruet sammen i fremtiden? Vi kan vel alle blive enige om at ekskluderingslisten er et no-go?

Med hensyn til indbytte af spil generelt, så forstår jeg ikke helt kritikken. Hos GAME, og GameStop for den sags skyld, kan man komme af med ALLE sine spil. Dvs. hvis du har fejlkøbt det værste usælgelige lortespil, så giver vi dig også en pris for det. Du skal altså ikke "bøvle" med at få det solgt på nettet, rende på posthuset eller risikere at blive snydt i en handel. Hvis man gider gøre sit fodarbejde selv, jamen så er jeg da ikke i tvivl om, at man kan hente noget mere for sine spil. Men opvejer det besværet? Vil i samme ombæring også sige, at prisen vi giver for nye spil bestemt er konkurrencedygtig. Det er ofte omkring 300,- og det kan nu godt være en udfording at hente på nettet, med mindre spillet storhitter.

Dernæst, så er vi jo altså en forretning som også skal tjene penge. Så selvfølgelig bliver dit spil sat ud til en væsentlig højere pris end du lige har fået for det. Myterne om, at vi tjener bunkevis af penge på brugte spil kommer helt an på hvad man sammenligner med. I forhold til nye spil, javist så tjener vi flere penge, men det er i højere grad fordi avancen på nye spil er en joke. Sammenlignes der eksempelvis med tøjbutikkerne, så er indtjeningen på brugte spil langt væk.

Skulle i have andet feedback, så skal i altid være velkomne til at sende mig en pb eller poste her.
Papand
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf OpaqueCypress » 8. apr 2011 18:14

Jeg synes, at jeg altid har fået god service i både game og gamestop..
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Meistar » 8. apr 2011 18:44

Jeg synes altid man lige kunne finde et smuthul med ekskluderingslisten.
Med GAME og Gamestop's nye indbytte tilbud ved jeg ikke hvilket et jeg foretrækker mest.

Aflever hvilket som helst spil i Gamestop og 25% ekstra.
Eller Aflever 1 - 2 bestemte spil i Game og få det til enten halv pris eller 1,- kr. Så skal spillet være næsten LIGE udkommet.

Savner sgu de dage hvor ekskluderingslisten var: King Kong, Prey, FIFA06
:D
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf MR eg HALOman » 8. apr 2011 21:21

Mr Saladin:
Hvilken GAME handler du i?
MR eg HALOman
Niveau 5
 
Indlæg: 1131


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Meistar » 8. apr 2011 21:22

Handler ikke så ofte i nogle længere (:
Men gjorde i Fields, Magasin, og Fisketorvet.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Buktu » 11. apr 2011 21:23

Hah man kan også ser forskellene på hvad folk foretrækker af service i butikker.

Jeg _hader_ ekspedienter der render i røven af dig og spørger ind til alting hele tiden. De må da godt sige hej, men udover det skal de efter min mening bare stå og være klar på at svare når de bliver spurgt.. :lol:
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf LPCRONALDO » 12. apr 2011 06:28

Buktu skrev:Hah man kan også ser forskellene på hvad folk foretrækker af service i butikker.

Jeg _hader_ ekspedienter der render i røven af dig og spørger ind til alting hele tiden. De må da godt sige hej, men udover det skal de efter min mening bare stå og være klar på at svare når de bliver spurgt.. :lol:


Helt enig.. når jeg kommer ind i en butik vil jeg gerne have lov til selv at gå rundt at kigge.. og er der så nået, så skal jeg nok selv spørge.. derfor må de jo selvfølgelig gerne lige sige hej, og i det mindste bare for kundens skyld opfører sig som om de faktisk gider det de står og laver..
Jeg hader det der med at jeg simpelthen ikke kan nå 5 meter ind i en butik før en ekspedient kommer hen og spørger "kan jeg hjælpe med noget..", og så især nå man siger "nej jeg kigger lidt selv" og så ekspedienten fortsætte med at gå i røven på en...
Jeg synes de yder en fin service i GameStop, og jeg har aldrig rigtig været i game så..
LPCRONALDO
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf CD » 27. apr 2011 11:21

Den gang jeg skulle af med mine gamle PS2 spil fik jeg cirka 300 kr. mere oven i forhold til gamestop eller BB det er værd at tage med
CD
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Prosition » 17. maj 2011 07:53

Blockbuster nuff said.

Deres spil er meget billigere end gamestop, game har jeg ikke nogen erfaringer med.
Prosition
Niveau 6
 
Indlæg: 1989


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron