ShumwayDK skrev:Hold da op. Den opdatering der ventede på mig var kun 520 mb. Dog uden krav om opdatering for at kunne spille.
normann skrev:Det blev så ikke bedre af jeg i løb 1 havde mere travlt med at kigge i bakspejlet op til sving 2 hvor jeg lige overså 100 meterskiltet og kom til at puffe lidt til dig bullet uuuundskyld
BulletEyeDk skrev:Mødte for en gang skyld nogenlunde forberedt op... havde i weekenden brugt ca. 1,5 time på at lære banen bedre, og samtidig få bilen sat optimalt op til min kørestil...
normann skrev:Det blev så ikke bedre af jeg i løb 1 havde mere travlt med at kigge i bakspejlet op til sving 2 hvor jeg lige overså 100 meterskiltet og kom til at puffe lidt til dig bullet uuuundskyld
normann skrev:Det var snedigt træk fra corvette teamet ,det var for at få ram på dig shumway uden vække mistanke hvilket lykkes meget godt så Brian kunne følge med grundet de manlende hestekræfter ,og som andenkøre måtte jeg jo ofre mig. Åhh livet er hårdt he he
BoblereN skrev:Det minder mig om at jeg Eriksen og jeg lige fik banket siderne sammen ud af sving 1.
Jeg ved ikke om du husker situationen, men du forbremser dig hårdt ind i svinget, og kommer faktisk ud fra banen. I det du gør det tager jeg ideallinjer og bruger hele udgangen af svinget for at få fart op af langsiden, og i samme øjeblik forsøger du at komme ind på banen igen men der kører jeg... Men som udgangspunkt når du kører af ind i et sving er det dig der skal sikre at du komme sikkert tilbage på banen... Normalt i motorsport er kørerne underrettet om hvis de kører ud af et sving, at det først er længere henne de må køre tilbage på banen.. og det er netop for at sikre de andre kørere ikke bliver generet af at man har kørt af og kan give dig pladsen til at komme tilbage på banen
Det betød ikke noget for mit løb og jeg formoder heller ikke det påvirkede dit.. Men det var årsagen til at jeg ikke gav dig pladsen tilbage selvom der var kontakt under overhalingen
Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster