Xboxlife forum

pCARS løbsserie #3

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Niki Lauda DK » 2. jun 2016 19:51

BulletEyeDk skrev:Så er jeg landet på bopælen efter 31 timers arbejde på 2 dage


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: - Nu tager du den sgu lige med ro makker !!! :wink:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 2. jun 2016 19:57

Niki Lauda DK skrev:
BulletEyeDk skrev:Så er jeg landet på bopælen efter 31 timers arbejde på 2 dage


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: - Nu tager du den sgu lige med ro makker !!! :wink:


Ja og selvfølgelig skulle det lige falde sammen med løbsserie #3 deadline og åbning af bilvalg... :?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 2. jun 2016 20:08

Udmærket... de sidste tilmeldinger har til 21:45, herefter er der helt lukket for tilmelding...

Samtidig åbnes op for 1.kørere, der således kan vælge og vrage mellem alle biler/hold til rådighed
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Nygaard » 2. jun 2016 20:14

BulletEyeDk skrev:Så er jeg landet på bopælen efter 31 timers arbejde på 2 dage... godt det ikke er hver uge det sker :shock:

Kan se vi pt. er 13 kørere tilmeldt...

Askinas/CondemnedDK har netop fået login oplysninger til pcars siden, håber han er hurtig til at læse den og evt. melde tilbage om han er med i løbsserien.

@Nygaard... hvad med din bror, han kan jo sagtens tilmelde sig inden han får købt sit rat...
Når deadline er lukket bliver der ikke mulighed for at tilføje flere biler/hold...

Kom lige med en melding....


Han har ikke nået at oprette en bruger på xboxlife endnu, han har fået rattet idag. Han ser lige om at når at blive klar til første løb.

Kan du oprette ham og sende mig login?

Gamertag: mnygaard89
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Nygaard » 2. jun 2016 20:19

BulletEyeDk skrev:Udmærket... de sidste tilmeldinger har til 21:45, herefter er der helt lukket for tilmelding...

Samtidig åbnes op for 1.kørere, der således kan vælge og vrage mellem alle biler/hold til rådighed


Kan du evt melde ham til? Ellers skal jeg lige have fat i ham ret hurtigt efter jeg har fået et login :)
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Niki Lauda DK » 2. jun 2016 20:22

Åh nej. Nygaard og mr nygaard. Det går sgu ikke. Vi må finde et øgenavn til den ene af jer !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Nygaard » 2. jun 2016 20:24

Niki Lauda DK skrev:Åh nej. Nygaard og mr nygaard. Det går sgu ikke. Vi må finde et øgenavn til den ene af jer !


Har godt tænkt over problematikken :lol:

Ellers må vi på fornavn, jeg hedder Christian, og min bror hedder Martin :)
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BoblereN » 2. jun 2016 20:26

Hm.. Vi er på vej ned af et sidespor.. Jeg hører aldrig kommentatorerne kalde magnussen for kevin! Der er altså stil over efternavne :P min stemme går til nygaard junior!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Niki Lauda DK » 2. jun 2016 20:27

Ah næ nej, så nemt slipper i ikke...... Hvem er ældst ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Nygaard » 2. jun 2016 20:28

Niki Lauda DK skrev:Ah næ nej, så nemt slipper i ikke...... Hvem er ældst ?


Det må være mig :roll:
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 2. jun 2016 20:28

Nygaard skrev:
BulletEyeDk skrev:Udmærket... de sidste tilmeldinger har til 21:45, herefter er der helt lukket for tilmelding...

Samtidig åbnes op for 1.kørere, der således kan vælge og vrage mellem alle biler/hold til rådighed


Kan du evt melde ham til? Ellers skal jeg lige have fat i ham ret hurtigt efter jeg har fået et login :)


Det kan jeg snildt, kræver bare følgende:

xboxlife brugernavn:
xbox gamertag:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Niki Lauda DK » 2. jun 2016 20:28

Ok, så stemmer jeg for at din bror hedder nygaard og du hedder gammelgaard :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Nygaard » 2. jun 2016 20:30

BulletEyeDk skrev:
Nygaard skrev:
BulletEyeDk skrev:Udmærket... de sidste tilmeldinger har til 21:45, herefter er der helt lukket for tilmelding...

Samtidig åbnes op for 1.kørere, der således kan vælge og vrage mellem alle biler/hold til rådighed


Kan du evt melde ham til? Ellers skal jeg lige have fat i ham ret hurtigt efter jeg har fået et login :)


Det kan jeg snildt, kræver bare følgende:

xboxlife brugernavn:
xbox gamertag:


Jeg har bedt ham oprette en bruger nu, på sit gamertag for at gøre det nemt.

Brugernavn: mnygaard89
Gamertag: mnygaard89
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 2. jun 2016 20:34

Så er han oprettet og tilmeldt...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Nygaard » 2. jun 2016 20:34

Fedt! Kan du smide mig et login på en pb?
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster