Xboxlife forum

pCARS efter løbsserie #2

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BulletEyeDk » 20. maj 2016 08:33

@DalingoDK og evt. andre:

I kan stadig nå at stemme på baner til løbsserie #3, men der er ikke meget tid tilbage, find afstemningen under løbsserie #3 på pCARS siden
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Benja190782 » 20. maj 2016 08:56

Jeg vil godt lige undskylde min kørsel i træningsløbet - jeg kørte ind i Niki, Nygaard, Dalingo og BobereN (Martin) på nogle fuldstændig amatør-agtige måder - påkørsler der burde have været straffet, hvis det var i en løbsserie.

Jeg havde på ingen måde kontrol over RUF'en og fik da i den grad bekræftet, at bilen ikke hører til i top 3. Den kan ganske enkelt ikke presses som en BMW Z4, uden at overstyrer voldsomt.

Dertil kommer at min kørestil i DiRT Rally ikke har gjort noget godt for mig i PCARS.

Undskyld, gutter - det endte i et ragequit!

Pinligt, pinligt, pinligt...
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Nygaard » 20. maj 2016 09:18

Benja190782 skrev:Jeg vil godt lige undskylde min kørsel i træningsløbet - jeg kørte ind i Niki, Nygaard, Dalingo og BobereN (Martin) på nogle fuldstændig amatør-agtige måder - påkørsler der burde have været straffet, hvis det var i en løbsserie.

Jeg havde på ingen måde kontrol over RUF'en og fik da i den grad bekræftet, at bilen ikke hører til i top 3. Den kan ganske enkelt ikke presses som en BMW Z4, uden at overstyrer voldsomt.

Dertil kommer at min kørestil i DiRT Rally ikke har gjort noget godt for mig i PCARS.

Undskyld, gutter - det endte i et ragequit!

Pinligt, pinligt, pinligt...


Ingen alarm herfra, uheld sker, og det var en snæver bane :)

Jeg døjede meget med RUF'en i starten, men efter at jeg har fået justeret den - mindre dæktryk, blødere undervogn/bump stop(bagende især), og øget down force bagtil føler jeg at der skal helt utroligt meget til før jeg mister den. Vigtigst af alt har jeg flyttet bremsekraften et godt nøk fortil (mener det er 65%), og det har gjort en kæmpe forskel. Hovedparten af mine udskridninger skete ved en mistet bagende under nedbremsning ind i sving. Det sker ikke længere! Jeg deler gerne setup.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+3

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf normann » 20. maj 2016 10:33

Der mangler en tilmeldings knap på siden
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Nygaard » 20. maj 2016 10:35

Har du husket at logge ind Teddy? Tre sider tilbage i tråden havde jeg samme problem :mrgreen:
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf normann » 20. maj 2016 10:38

Ja du må alså huske at tage dine lykke piller inden kampstart ,hvis du ikke har kan du låne nogen af mig
Mvh Teddy. He he
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf normann » 20. maj 2016 10:40

Prøver lige igen det kan være at er gledet under ud af skærmen prøver lige at vende skærmen he he
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BulletEyeDk » 20. maj 2016 11:01

normann skrev:Prøver lige igen det kan være at er gledet under ud af skærmen prøver lige at vende skærmen he he


Kan se det lykkedes for dig at finde tilmeldingsknappen :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Niki Lauda DK » 20. maj 2016 11:05

Det er ok Benja ;)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf normann » 20. maj 2016 12:48

Jep den var gledet ned under skærmen så det hjalp at ryste telefonen og så måske også at logge ind he he
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf normann » 21. maj 2016 07:43

Er der nogen der ved hvor man kan hente pcars dash ,jeg kan ikke finde den på android store
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. maj 2016 08:08

normann skrev:Er der nogen der ved hvor man kan hente pcars dash ,jeg kan ikke finde den på android store
Mvh Teddy


Der er noget bøvl med certificering, som betyder at google play har fjernet nogle pcars relaterede apps. SMS arbejder på sagen og er igang med at lave godkendelser. Hvornår ved jeg ikke.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BulletEyeDk » 21. maj 2016 10:53

Så er afstemningen vedr. valg af baner til løbsserie #3 lukket....

I har valgt følgende baner:
Billede
Tak til dem der stemte =D>

Denne gang køres 5 løb, i et format som seneste testløb.

Jeg forventer vi kører første løb 8.juni, hvorefter der vil være 14. dage imellem hvert løb, hvorfor nedenstående dage forventes at blive køre dage:

8. juni (uge 23)
22. juni (uge 25)
6. juli (uge 27)
20. juli (uge 29
3. august (uge 31)

Og jeg ved vi måske får svært ved at stille fuldt grid hver eneste gang, nu hvor vi afvikler en serie henover en sommerferie...

Jeg arbejder pt. på koden bag hold tildeling osv... mere om det når det er på plads 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf normann » 21. maj 2016 11:28

Ok takker
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BulletEyeDk » 21. maj 2016 12:09

Løbskalenderen bliver som følger:

Løb #1 (8. juni - uge 23) - Watkins Glen Short, skiftende tørvejr, 10:00 - 15:30
Løb #2 (22. juni - uge 25) - Nürnburgring Sprint Short, skiftende tørvejr, 13:00 - 17:30
Løb #3 (6. juli - uge 27) - Sakitto Sprint Short, skiftende tørvejr, 10:00 - 17:30
Løb #4 (20. juli - uge 29) - Mazda Laguna Seca Raceway, realistisk vejr (20-07-16), 10:00 - 17:30
Løb #5 (3. august - uge 31) - Zolder, skiftende tørvejr, 18:00 - 19:30
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster