Xboxlife forum

Løbsserie #2 - løb 6/6

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf Nygaard » 20. apr 2016 21:44

BulletEyeDk skrev:Meget passende med en EB forside efter en næsten færdig løbsserie...

Velkommen på forsiden gutter :mrgreen:

Billede


God stil =D>
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf BulletEyeDk » 20. apr 2016 21:58

Jeg har i øvrigt nulstillet afbudene, da løbsdagen er flyttet... dvs. er man forhindret den 27-04-2016 så må man meget gerne melde det ud inden løbstidspunktet ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. apr 2016 03:55

Nygaard skrev:Nåååh, der var nogen der hoppede på THansen tilbuddet alligevel :lol: :lol:

Jeg er sikker på at Motor Mille bliver misundelig!

Jeg har ikke talent nok til at holde de samme tider med H skifteren som med klik skiftet bag rattet. Jeg kan dog vælge at elastik modde min skifter til sekventielt skifte, men foretrækker stadig palerne når det skal gå stærkt :D


Haha det var nu ikke lige Motor Mille modellen jeg valgte :lol: Jeg er jo stadig Rookie og må starte blødt ud: http://www.carlab.dk/shop/simoni-racing ... 3177p.html

Jeg regner heller ikke med at sætte rekordtider med gearskifteren og vil klart foretrække paddleshifters i visse klasser, men TH8A'en er bare et så lækkert stykke isenkram at det for mig er et must buy.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf mrnybroe » 21. apr 2016 09:14

BulletEyeDk skrev:Meget passende med en EB forside efter en næsten færdig løbsserie...

Velkommen på forsiden gutter :mrgreen:

Det er genialt det der.

Protrade holdet har planer om at sende mrnybroe op i deres GT3 bil.
Samt beholder den gule taxi farve...taksten for en tur vil selvfølgelig stige
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf BoblereN » 21. apr 2016 13:45

Mingelo teamet udnyttede den sene udsættelse af sæsonafslutningen til at få kørt noget holdbarhedstest, og kan I den forbindelse nu informeret om at det ny installerede udstyr kører med helt åben NAT.
I frygt for at blive meldt til dommerpanelet for lempelse af sikkerheden, måtte der også arbejdes hurtigt i garagen og der blev opgraderet til en ver 0.15

Skarpe kanter er nu fjernet og der udvidet med plads til MID og selv kaffen er sikret mod skrid.

Billede
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+6

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. apr 2016 13:49

Det ser godt ud ! Hvilken app bruger du ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf BoblereN » 21. apr 2016 13:52

Niki Lauda DK skrev:Det ser godt ud ! Hvilken app bruger du ?

Mener den hedder pCARS DASH... På Ipad... Vild med den side den står på... Hele baggrunden skifter til gul og endelig rød når du når max RPM... Det er fedt!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf Benja190782 » 21. apr 2016 19:14

Det er super fedt, Brian! ;)
Perfekt FOV og rattet velplaceret i forhold til cockpittet. Hvor stor er din skærm? Ja det lyder måske åndssvagt, men nogle gange virker min 55" skærm næsten for stor, fordi bilerne kommer til at virke voldsomt store indvendigt, når jeg rykker det virtuelle sæde helt frem i bilen. Jeg har det dog bedst med, at forruden kommer så tæt på som muligt = mere overblik på vejen. :)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf BoblereN » 21. apr 2016 19:59

Ja. Det er en svær balance at finde det mest passende setup.
Jeg vil gerne have så meget overblik til mine sider som muligt, så jeg kan bruge bilens spejle og samtidig så langt frem så banen bliver mest synlig.
Ovenstående er mit kompromis. Fortrækker også en lidt højere fov, da jeg er vild med fornemmelsen af fart..
Det er en 46" jeg kører på :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf Nygaard » 21. apr 2016 23:22

Jeg syntes det med at finde et sweetspot i forhold til størrelsesforholdet er svært. Til tider kan kabinerne på min skærm også virke ret store, men jeg syntes at man kan justere sig ud af det meste med sæde positionen. Jeg sidder to meter fra ca 115 tommer projektor billede. Det at billedet fylder så meget i synsfeltet giver en fed indlevelse! Det kan anbefales hvis i har pladsen!

https://www.dropbox.com/s/v7n1cfyntbei8 ... 9.jpg?dl=0

Kan ikke hitte ud af at smide billedet direkte ind fra tlf..

Edit: forholdet mellem rat og billede virker helt hen i hampen på foto, men når man sidder bag rattet er forholdet mellem dem noget mere virkelighedstro.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+5

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf BoblereN » 22. apr 2016 19:06

Det er noget af et setup det der nygaard! Thumbs up til det! Ser vildt godt ud
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf ShumwayDK » 25. apr 2016 10:15

uha det ser ud til at blive en gyser igen igen mht til vejret i Barcelona på onsdag.
Der veksles pt mellem 'heavy cloud' og 'light rain' :)

Det er vist meget symptomatisk for denne sæson.
Uanset hvad, så synes jeg vi skal holde fast ved 'realistisk' vejr i sidste løb, da det var det sæsonen blev skudt igang med. Og jeg mener ikke vejret var den primære årsag til mandefaldet i sidste uge.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf mrnybroe » 25. apr 2016 10:56

Tjaaa. efter weekenden snevejr, så håber jeg på at det spanske vejr nøjes med vand i det sidste løb.
Selvom det ville være optimalt med med en gang solskin, til sæsonen's sidste løb.

Kan se der er kamp om nogle at placeringerne endnu. Så spændende at se hvordan stillingen ser ud efter løbet på onsdag!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf ATOM-DK » 26. apr 2016 09:59

Æv! Må desværre melde afbud i morgen.
Der er kommet arbejde i vejen.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf BulletEyeDk » 26. apr 2016 11:21

ATOM-DK skrev:Æv! Må desværre melde afbud i morgen.
Der er kommet arbejde i vejen.


Noteret, det var en skam...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster