Xboxlife forum

Løbsserie #2 - løb 3/6

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf Nygaard » 10. mar 2016 20:00

Lidt ærgerligt at høre at det er så random med pitstopsne, det er da trods alt en ret graverende fejl!

Er det noget i har oplevet i mange løb?
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf BulletEyeDk » 10. mar 2016 20:04

Nej det er godt nok længe siden... vil tro vi skal helt tilbage til oktober/november hvor disse fejl blev rettet i en patch.. også derfor det undrer mig vi ser det igen, jeg håber ikke det er et tegn på, at der har sneget sig nogle gamle fejl med ind i seneste patch
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf normann » 10. mar 2016 22:18

Nu har jeg lige prøvet på zolder med samme pit strategi og regn der fik jeg sørme regnvejrs dæk på ,fantastisk
Må sige det er lidt underligt, der er ikke meget ved at bruge tid på at forberede sig til et løb hvorefter det bliver ødelagt af pitfejl i spillet. Nu får det lige en chance på zolder ellers springer jeg over indtil de har fået rettet fejlen
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf BulletEyeDk » 11. mar 2016 07:19

normann skrev:Nu har jeg lige prøvet på zolder med samme pit strategi og regn der fik jeg sørme regnvejrs dæk på ,fantastisk
Må sige det er lidt underligt, der er ikke meget ved at bruge tid på at forberede sig til et løb hvorefter det bliver ødelagt af pitfejl i spillet. Nu får det lige en chance på zolder ellers springer jeg over indtil de har fået rettet fejlen
Mvh Teddy


Det forstår jeg nu godt... heldigvis har vi reglen om at 1 løb ikke tæller med, det kan i så fald redde det lidt for dig i længden... men hvis dine resterende løb ikke bliver ligeså gode som Brands Hatch GP's første 20 omgange, så kan jeg godt se du reelt set har tabt vigtige point pga. en fejl med pitten...

Vi krydser fingre for at det ikke sker igen 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. mar 2016 07:50

Til tirsdagstræningen havde jeg undladt at tildele en knap til vinduesviskerne. Men de gik ikke igang som de burde. Der skulle mange dråber til før de startede, hvilket betød at jeg havde et meget ringe udsyn. Da regnen tog til gik de så igang og fortsatte resten af sessionen. Men det går meget godt i spænd med dækproblemerne. Det tyder på et problem vedrørende registrering af regnmængden i spillet.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf Nygaard » 11. mar 2016 10:36

Niki Lauda DK skrev:Til tirsdagstræningen havde jeg undladt at tildele en knap til vinduesviskerne. Men de gik ikke igang som de burde. Der skulle mange dråber til før de startede, hvilket betød at jeg havde et meget ringe udsyn. Da regnen tog til gik de så igang og fortsatte resten af sessionen. Men det går meget godt i spænd med dækproblemerne. Det tyder på et problem vedrørende registrering af regnmængden i spillet.


Jeg brokkede mig over nøjagtigt samme fejl da vi kørte tirsdag aften. Jeg skal have fundet plads til en visker knap på rattet, ikke helt optimalt.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf BoblereN » 11. mar 2016 11:11

Jeg brugte faktisk 10 minutter i går fordi jeg ville optimere mine controls.. Men for h.. i pis og 1"#(!....
Hvorfor skal "Cycle Camera" og "Look Back" være binded......

Det gør det svært at holde en knap fri til pCARS DASH.. og sammetid have cycle lap info, hud og motec..

Er der nogen der har en løsning?! Synes ikke længere det virker at gå tilbage til settings menuen..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. mar 2016 11:26

Ja hvorfor skal der overhovedet være nogen i det hele taget som skal tildeles. Det burde være helt og aldeles frit at vælge ud fra det behov man har.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf BulletEyeDk » 11. mar 2016 11:29

Husk i meget gerne må bidrage med replay tiden, hvis i har noget vedr. jeres egen kørsel som i gerne vil have med i replay ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf BoblereN » 11. mar 2016 11:32

BulletEyeDk skrev:Husk i meget gerne må bidrage med replay tiden, hvis i har noget vedr. jeres egen kørsel som i gerne vil have med i replay ;)

Du må gerne tage hele mit løb med :lol:

Ej de første 2-3 omgange havde benja og jeg en tæt kamp
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf BulletEyeDk » 11. mar 2016 11:36

BoblereN skrev:
BulletEyeDk skrev:Husk i meget gerne må bidrage med replay tiden, hvis i har noget vedr. jeres egen kørsel som i gerne vil have med i replay ;)

Du må gerne tage hele mit løb med :lol:

Ej de første 2-3 omgange havde benja og jeg en tæt kamp


ha ha... mon det går :lol: - men jeg kan næsten garantere dig at vi nok kommer til at se den blå/gule vogn mere end de andre, nu hvor også skou valgte den :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf mrnybroe » 11. mar 2016 11:41

BulletEyeDk skrev:Husk i meget gerne må bidrage med replay tiden, hvis i har noget vedr. jeres egen kørsel som i gerne vil have med i replay ;)

Omkring lap 13 hvor den gule taxa overhaler den hvide BMW #33 pga. en kørefejl :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf ShumwayDK » 11. mar 2016 13:02

Jeg har et forslag til replay, men kun hvis chat'lyden kan komme med. :D
Det er starten, som denne gang er elendig for mig*, Tiger siger så "Shumway jeg er på din højre side" Da min slæde er langsom om at komme op i fart, trækker jeg pænt til venstre og jeg rammer noget hvorefter Tiger udbryder" Ja, der er jeg!" :lol: :lol:

Jeg måtte en tur ud og snitte barrieren, som gjorde at jeg fik noget Aero damage, og jeg manglede en lille smule topfart. Ikke at det gjorde nogen som helst forskel på mit løb, som jeg ellers ikke vil kommentere nærmere.

*Grunden til min elendig start var, at da jeg trykkede koblingen ned og satte i 1. gear, så begyndte bilen at rulle. Da jeg ikke ville have jumpstart, så måtte jeg bremse, og midt i pedal forvirringen skiftede jeg så gear da der blev grønt og startede så i anden.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf ShumwayDK » 11. mar 2016 13:08

Jeg har endnu til gode at opleve pitstop problemer i regnvejr. Jeg får de dæk på jeg forventer.

De af jer, der oplevede at få slicks på i pitstoppet i onsdags, hvordan er jeres strategi sat?
Er dækkene sat til Automatic by Weather, eller Wet?

Jeg har en specifik Wet strategi, hvor dækkene er sat til Wet, og jeg har ikke oplevet problemer med mine pitstop i regnvejr.

Niki's kommentar om at han synes der er et problem med detektion af regn mængden, fik mig til at tænker i de baner...
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 3/6

Indlægaf Benja190782 » 11. mar 2016 13:39

Jeg gør nøjagtigt som Shumway og har heller ikke problemer.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster

cron