Xboxlife forum

Løbsserie #2 - løb 2/6

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf mortnDK » 23. feb 2016 20:34

[Pressemeddelse]

Det er med stor glæde i stemmen at Doktor Von Kupplungsdruck i dag kan præsentere den opgradering der skal få MortnDK og BMW Motorsports bil #1 helt med frem til det store løb op og ned af Mount Panorama's bakker i morgen.

Doktor Von Kupplungsdruck udtaler:
"Vi har endelig fået vores nye opgradering på plads efter lang tids slåskamp med vores leverandør og vi glæder os til at se om bilen kan blive hurtigere end den var til seriens første løb for små 14 dage siden, vi er klar med opgraderingen allerede til aftenens trænings session"

Opgraderingen er i form af et helt nyt sæt pedaler som faktisk er lavet af andet end gammelt kinesisk plastik. De nye pedaler er udført af tysk aluminium og der er super god bremsekontrol på det nye pedal sæt, derudover er der faktisk også blevet plads til en koblingspedal, noget som har været manglet hidtil.

Her er en sammenligning mellem de gamle støvede(!) pedaler og de nye lækre pedaler som er røget i bil #1

Billede
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+5

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Morten Skou » 23. feb 2016 21:00

Jeg vil super gerne være med til aftenens træning hvis det er muligt? :D Bliver sgu nødt til at få fundet ud af det med pitstop.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BulletEyeDk » 23. feb 2016 21:38

ahh lettere forsinket... og så er der selvfølgelig en opdatering på xboxen, damn... :cry:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Morten Skou » 23. feb 2016 23:07

Tak for en hyggelig opvarmning her til aften, nu er jeg også tilmeldt til løbet i morgen.

Jeg satser på at resultatet (for mit vedkommende) kommer til at se sådan her ud... rygtet siger, at TigerJax forventes at være rusten til dagens løb.
Billede

:mrgreen:

Kører i øvrigt i den her:
Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+4

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf mortnDK » 23. feb 2016 23:50

Lige et par hurtige klip fra aftenens træning :D

Et lille barriere klem :shock:



Much speed, such wow.



Lille bug i cut track

Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BulletEyeDk » 24. feb 2016 00:20

Morten Skou skrev:Tak for en hyggelig opvarmning her til aften, nu er jeg også tilmeldt til løbet i morgen.

Jeg satser på at resultatet (for mit vedkommende) kommer til at se sådan her ud... rygtet siger, at TigerJax forventes at være rusten til dagens løb.
Billede

:mrgreen:

Kører i øvrigt i den her:
Billede


Ja velkommen til Skou, det er sgu fedt du har lyst/mod på at trille lidt med os her i pCARS regi.

Det er noget optimistisk at du placerer mig lige efter benja190782 :lol: - jeg tror du er SPOT ON mht. Tigerjax007, kilderne siger, at han slet ikke er afklimatiseret efter en uge på ski, det er også en barsk omgang så at skulle stille til start i 40 grader i Australien... :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf mrnybroe » 24. feb 2016 09:39

Efter træningen tirsdag aften, så håber Protrade holdet at deres vogn #47 får ligeså megen opmærksomhed i løbet, som det gjorde under træningen.

Dog har køren P. Møller fået en opsang, da man gerne ser mere positiv opmærksomhed. Det var som om, at P. Møller forsøgte at leve op til bilens gule farve, og lavede en masse ballade på banen.
Samt kommentaren "den gule taxa" fra BMW team'et var ikke ligefrem opmuntrende.

Det har ikke været muligt at få en kommentar fra P. Møller. Efter træningen blev han spottet på ved væk fra banen, sammen med den tidligere GT3 køre Bonzo. Så det bliver spændende at se om Møller faktisk må køre bil i aften eller om han dumper spiritus prøven (som er indført efter sidste sæsons GT3 serie)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+4

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BulletEyeDk » 24. feb 2016 10:07

mortnDK skrev:Lige et par hurtige klip fra aftenens træning :D

Et lille barriere klem :shock:

Much speed, such wow.


Du var helt sikkert ikke den eneste der "kæmpede" med banens autoværn, jeg når forhåbentlig lige at trille lidt mere på banen i dag, ellers står jeg godt nok med dårlige kort til aftenens løb :shock:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf TigerJax007 » 24. feb 2016 16:10

Morten Skou skrev:Tak for en hyggelig opvarmning her til aften, nu er jeg også tilmeldt til løbet i morgen.

Jeg satser på at resultatet (for mit vedkommende) kommer til at se sådan her ud... rygtet siger, at TigerJax forventes at være rusten til dagens løb.
Billede

:mrgreen:

Kører i øvrigt i den her:
Billede


Velkommen til Skou - fedt du er med :)

Og lige med hensyn til i aften, der tror jeg rygterne taler sandt når det kommer til min rustenhed. Men det er ikke noget du skal vænne dig til for meget. Generelt kører vi UFATTELIGT stabilt og også ok stærkt på Gerhardt Motorsport 8) 8) :lol:
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Benja190782 » 24. feb 2016 16:51

Så fik jeg også tid til at træne lidt - bedre sendt end aldrig, haha! :lol:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Morten Skou » 24. feb 2016 18:38

Lige en enkelt kommentar... jeg har et eller andet på min profil som gør, at jeg kun kan høre hvad folk siger, hvis de er på min venneliste (og hvis de har tilføjet mig). Jeg tror at jeg fik tilføjet dem der var med i går, men jeg tror at f.eks. BoblereN mangler at tilføje mig.

Det bliver spændende i aften, jeg tror at jeg varmer op fra kl 20 ;)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf TigerJax007 » 24. feb 2016 19:13

Morten Skou skrev:Lige en enkelt kommentar... jeg har et eller andet på min profil som gør, at jeg kun kan høre hvad folk siger, hvis de er på min venneliste (og hvis de har tilføjet mig). Jeg tror at jeg fik tilføjet dem der var med i går, men jeg tror at f.eks. BoblereN mangler at tilføje mig.

Det bliver spændende i aften, jeg tror at jeg varmer op fra kl 20 ;)


Jeg kommer også ind ved 20-tiden Skou. Jeg laver en lobby til os, med de samme conditions som til aftenens løb.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Morten Skou » 24. feb 2016 19:24

TigerJax007 skrev:
Morten Skou skrev:Lige en enkelt kommentar... jeg har et eller andet på min profil som gør, at jeg kun kan høre hvad folk siger, hvis de er på min venneliste (og hvis de har tilføjet mig). Jeg tror at jeg fik tilføjet dem der var med i går, men jeg tror at f.eks. BoblereN mangler at tilføje mig.

Det bliver spændende i aften, jeg tror at jeg varmer op fra kl 20 ;)


Jeg kommer også ind ved 20-tiden Skou. Jeg laver en lobby til os, med de samme conditions som til aftenens løb.


Fedt :) Jeg har lige bootet op nu og skal til at lure noget med brændstof.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf TigerJax007 » 24. feb 2016 19:24

Morten Skou skrev:
TigerJax007 skrev:
Morten Skou skrev:Lige en enkelt kommentar... jeg har et eller andet på min profil som gør, at jeg kun kan høre hvad folk siger, hvis de er på min venneliste (og hvis de har tilføjet mig). Jeg tror at jeg fik tilføjet dem der var med i går, men jeg tror at f.eks. BoblereN mangler at tilføje mig.

Det bliver spændende i aften, jeg tror at jeg varmer op fra kl 20 ;)


Jeg kommer også ind ved 20-tiden Skou. Jeg laver en lobby til os, med de samme conditions som til aftenens løb.


Fedt :) Jeg har lige bootet op nu og skal til at lure noget med brændstof.


Spiser lige hurtigt. Så kommer jeg ind
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Morten Skou » 24. feb 2016 19:36

TigerJax007 skrev:Spiser lige hurtigt. Så kommer jeg ind


Samme... kl 20 passer sgu nok meget godt :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster