Xboxlife forum

Løb efter løbsserie #1

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Vedr. de 2 løb fra slut løbsserie 1 til jul vil du foretrække:

Afstemning sluttede 10. dec 2015 16:25

Køre GT3 som nu
0
Ingen stemmer
Køre GT4
1
7%
Køre GT5
0
Ingen stemmer
Køre Open Wheel
3
21%
Køre Opel Wheel Classic
4
29%
Køre LMP1/LMP2
3
21%
Køre noget helt andet... uddyb venligst
3
21%
 
Afgivne stemmer : 14

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf Benja190782 » 7. dec 2015 21:50

Kl. 21.00 ville passe mig bedst d. 27/12
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf Chokofanten » 7. dec 2015 21:57

Med fruens arbejdskalender, så kan det ikke lade sig gøre den 27/12, da vi skal have besøg den dag/aften.
Men godt initiativ.
Kunne være fedt at prøve.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf TigerJax007 » 7. dec 2015 23:28

Morten Skou skrev:Jeg har stemt "LMP1/LMP2 ", de to klasser står for mig som de fede endurance klasser 8)


Shit! Skou i en LMP-racer... Jeg tror ikke jeg kan den dag... :lol: :lol: :lol:
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 8. dec 2015 07:44

TigerJax007 skrev:
Morten Skou skrev:Jeg har stemt "LMP1/LMP2 ", de to klasser står for mig som de fede endurance klasser 8)


Shit! Skou i en LMP-racer... Jeg tror ikke jeg kan den dag... :lol: :lol: :lol:


ha ha.... =D>

jeg ser også kun et løsgående misil for mig :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf mrnybroe » 8. dec 2015 09:05

Jeg er også klar d. 27/12 og det ville nok også passe mig bedst, hvis det er efter kl. 20.00-20.30 - så alle børn er smidt i seng.
Omkring de 2 extra løb som der kommer inden jul - der har jeg valgt "open wheel classic", men er åben overfor andre klasser. Bare ikke GT3 - ved at have fået nok at min BMW :)

Ellers fedt initiativ som du kommer med Bullet !!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BoblereN » 8. dec 2015 10:34

Clio Cup uden låst setup! 3-4 baner, 14 dage mellem hvert løb.

Er temperament til mere ræs, kunne man have to løbsserier kørende sideløbende...

Jeg foreslår 14 dage mellem løbene, da det er umenneskelig svært at presse træning ind mellem løbene :)

Ellers er jeg også med på noget LMP til endurance, og hvorfor ikke lave løbet til et 3-4 timers? :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 8. dec 2015 10:45

BoblereN skrev:Clio Cup uden låst setup! 3-4 baner, 14 dage mellem hvert løb.

Er temperament til mere ræs, kunne man have to løbsserier kørende sideløbende...

Jeg foreslår 14 dage mellem løbene, da det er umenneskelig svært at presse træning ind mellem løbene :)

Ellers er jeg også med på noget LMP til endurance, og hvorfor ikke lave løbet til et 3-4 timers? :)


Tak for input... vedr. endurance så har det også været med i tankerne, så det reelt set bliver lidt mere endurance end blot 2 timer, men folk skal jo også kunne presse det ind, jeg tror vi risikerer at miste for mange hvis vi sætter tiden alt for meget op...

Ad ovenstående så er mit håb lidt, at vi måske får nogle helt nye med når nu vi lancerer en nyhed om eventet... jeg tror simpelthen 3-4 timer er for lang tid og uoverskueligt for en ny spiller, det sammenholdt med risiko for at miste for mange faste er årsagen til at vi prøver med 2 timers endurance i første omgang.

Men jeg er helt sikkert åben for 3-4 timers hen ad vejen :wink:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BoblereN » 8. dec 2015 10:57

Det er forståeligt. Godt argument :)
To timer bliver også hårdt foran tv'et på en madras :P
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf Chokofanten » 8. dec 2015 11:49

BoblereN skrev:Clio Cup uden låst setup! 3-4 baner, 14 dage mellem hvert løb.

Er temperament til mere ræs, kunne man have to løbsserier kørende sideløbende...

Jeg foreslår 14 dage mellem løbene, da det er umenneskelig svært at presse træning ind mellem løbene :)

Ellers er jeg også med på noget LMP til endurance, og hvorfor ikke lave løbet til et 3-4 timers? :)


Jeg kunne også godt tænke mig 14 dage mellem hvert løb.
Tid til træning, og er ikke bundet op på hver onsdag.
Jeg er ligeglad hvilken form for løb, bare ikke noget med de gamle biler.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf ShumwayDK » 8. dec 2015 12:16

Igennem den snart overståede løbsserie, har jeg med jævne mellemrum tænkt på om det ikke kunne være rart med 14 dage mellem løbene, da jeg skal bruge så meget tid på at blive konkurrencedygtig, at jeg stort set ikke har haft tid til at spille andet end pCars de sidste 8 uger.

Jeg har ikke foreslået det, da det måske kan blive for lang tid imellem løbene for nogen, men det kunne måske krydres med "løse" løb af forskellig slags ind i mellem.
Jeg tror desværre ikke, at vi er nok til at have 2 serier igang skiftevis, så det vil nok være de samme som deltager i begge. Jeg ved ihvertfald, at hvis der blev 2 serier, med hver 14 dage imellem, så ville jeg ikke kunne holde mig væk fra nogen af dem, og så er jeg jo ligevidt :D

Gamle klassiske biler, gamle klassiske biler, gamle klassiske biler, gamle klassiske biler, gamle klassiske biler, gamle klassiske biler 8)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BoblereN » 8. dec 2015 12:31

ShumwayDK skrev:Igennem den snart overståede løbsserie, har jeg med jævne mellemrum tænkt på om det ikke kunne være rart med 14 dage mellem løbene, da jeg skal bruge så meget tid på at blive konkurrencedygtig, at jeg stort set ikke har haft tid til at spille andet end pCars de sidste 8 uger.

Jeg har ikke foreslået det, da det måske kan blive for lang tid imellem løbene for nogen, men det kunne måske krydres med "løse" løb af forskellig slags ind i mellem.
Jeg tror desværre ikke, at vi er nok til at have 2 serier igang skiftevis, så det vil nok være de samme som deltager i begge. Jeg ved ihvertfald, at hvis der blev 2 serier, med hver 14 dage imellem, så ville jeg ikke kunne holde mig væk fra nogen af dem, og så er jeg jo ligevidt :D

Gamle klassiske biler, gamle klassiske biler, gamle klassiske biler, gamle klassiske biler, gamle klassiske biler, gamle klassiske biler 8)


Hva fanden Lars, har du trænet til denne serie?! Det har ikke været til at se =D>
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BoblereN » 8. dec 2015 13:06

Og til det Lars skriver med to serier, kunne man eventuelt køre en "Main series" og en "Side series"...
Jeg ved ikke lige hvad der skulle differencere serierne, det kan være andre kan give inputs til dette.

Og så er jeg klar tilhænger af at vi deler "main series" op i 2 løb på løbsaftenen...
Først kval, så sprint løb med grid fra kvalifikation med 35-40% løbsdistance ingen obligatoriske pitstops
Herefter main løb med de første 8 positioner vendt om på gridden... Altså 1. pladsen fra sprint starter 8'er i main, 2. pladsen, starter 7'er og så videre :)

Main løbet skulle så være de resterende 60-65% løbsdistance og med et obligatorisk pitstop.
Som spillet er nu, vil vi være nødsaget til at lave en rullende start i main race, hvis vi skal ændre på startrækkefølge og man ikke kan bestemme denne som host.

Men det er også blot et spørgsmål om at prøve det et par gange, så kører det :)

Og så skulle der blot justere lidt med pointuddelingen i de to løb.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 8. dec 2015 21:09

BoblereN skrev:Og til det Lars skriver med to serier, kunne man eventuelt køre en "Main series" og en "Side series"...
Jeg ved ikke lige hvad der skulle differencere serierne, det kan være andre kan give inputs til dette.

Og så er jeg klar tilhænger af at vi deler "main series" op i 2 løb på løbsaftenen...
Først kval, så sprint løb med grid fra kvalifikation med 35-40% løbsdistance ingen obligatoriske pitstops
Herefter main løb med de første 8 positioner vendt om på gridden... Altså 1. pladsen fra sprint starter 8'er i main, 2. pladsen, starter 7'er og så videre :)

Main løbet skulle så være de resterende 60-65% løbsdistance og med et obligatorisk pitstop.
Som spillet er nu, vil vi være nødsaget til at lave en rullende start i main race, hvis vi skal ændre på startrækkefølge og man ikke kan bestemme denne som host.

Men det er også blot et spørgsmål om at prøve det et par gange, så kører det :)

Og så skulle der blot justere lidt med pointuddelingen i de to løb.


Helt klart en mulighed...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf BulletEyeDk » 8. dec 2015 21:10

ShumwayDK skrev:Igennem den snart overståede løbsserie, har jeg med jævne mellemrum tænkt på om det ikke kunne være rart med 14 dage mellem løbene, da jeg skal bruge så meget tid på at blive konkurrencedygtig, at jeg stort set ikke har haft tid til at spille andet end pCars de sidste 8 uger.

Jeg har ikke foreslået det, da det måske kan blive for lang tid imellem løbene for nogen, men det kunne måske krydres med "løse" løb af forskellig slags ind i mellem.
Jeg tror desværre ikke, at vi er nok til at have 2 serier igang skiftevis, så det vil nok være de samme som deltager i begge. Jeg ved ihvertfald, at hvis der blev 2 serier, med hver 14 dage imellem, så ville jeg ikke kunne holde mig væk fra nogen af dem, og så er jeg jo ligevidt :D

Gamle klassiske biler, gamle klassiske biler, gamle klassiske biler, gamle klassiske biler, gamle klassiske biler, gamle klassiske biler 8)


Noteret med hensyn til "pause længden" mellem løbene, jeg giver dig ret i at det er ret hektisk, pludselig melder løbsdagen sig... og man har aldrig fået trænet nok ;) - kender det alt for godt...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løb efter løbsserie #1

Indlægaf mortnDK » 8. dec 2015 21:38

Jeg er også på med kl 21.00 d. 27/12
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 59 gæster