Benja190782 skrev:^^
Ja jeg læste godt nok, at de havde opdateret dækkene på bl.a. GT3 bilerne, men har ikke selv prøvet det endnu.
Jeg har først lige hentet min XB1 opdatering her til aften, så Project CARS opdateringen må vente til efter landskampen.
Tror du at det vil resultere i at vi må sætte Tyre Wear ned fra "x2" til "Real" måske?
Benja190782 skrev:^^
Rigtig fin video, Bullet! Hvordan laver du sådan en?
Jeg kan se du skal være lidt mere aggressiv over kerb'en i sving 1 og 3, altså de to små chikaner.
Du holder dig næsten for pænt på asfalten kan man sige.
Benja190782 skrev:^^
Jeg kan se du skal være lidt mere aggressiv over kerb'en i sving 1 og 3, altså de to små chikaner.
Du holder dig næsten for pænt på asfalten kan man sige.
BulletEyeDk skrev:Så fik jeg gang i rattet efter mit mistede save... Sjovt man kan mærke det ikke er 100% identisk sat op vs. Det gamle... Men jeg kan vidst godt leve med den nuværende...
Har lige lappet 01:47:348 efter et par omgange, der er noget at arbejde med men dog positivt at det er min hidtil hurtigste tid
Video fra nævnte omgang...
http://xboxclips.com/BulletEyeDK/22560e ... b3878b16af
BulletEyeDk skrev:Benja190782 skrev:Sjovt nok, så syntes jeg mine tider er bedre når jeg ikke er for meget på kurberne i lige den chikane, måske nedbremsningen således bare skal være en anelse senere så jeg kommer ind med mere fart ?
Benja190782 skrev:BulletEyeDk skrev:Benja190782 skrev:Sjovt nok, så syntes jeg mine tider er bedre når jeg ikke er for meget på kurberne i lige den chikane, måske nedbremsningen således bare skal være en anelse senere så jeg kommer ind med mere fart ?
I sving 1. skal du bremse lige før 150 meter skiltet.
I sving 3. skal du bremse lige under broen (den gamle bane) og hvis du er rigtig dygtig, så får du dit venstre forhjul på indersiden af den lille orange/røde "bakke" som ligger på kerb'en til indgangen af sving 3. Altså bilen skal kører hen over uden at hjulene rammer den lille "bakke" på kerb'en.
I sving 7. skal du bremse under broen og ikke bruge for meget kerb til indgangen i svinget - på vej ud af sving 7 må du heller ikke ramme kerb'en på din venstre side og samtidigt skal du bagefter så langt ud på din højre side, at du næsten rammer det grønne felt på asfalten.
I sving 8. skal du bremse ved 100 meter skiltet.
Benja190782 skrev:BulletEyeDk skrev:Benja190782 skrev:Sjovt nok, så syntes jeg mine tider er bedre når jeg ikke er for meget på kurberne i lige den chikane, måske nedbremsningen således bare skal være en anelse senere så jeg kommer ind med mere fart ?
I sving 1. skal du bremse lige før 150 meter skiltet.
I sving 3. skal du bremse lige under broen (den gamle bane) og hvis du er rigtig dygtig, så får du dit venstre forhjul på indersiden af den lille orange/røde "bakke" som ligger på kerb'en til indgangen af sving 3. Altså bilen skal kører hen over uden at hjulene rammer den lille "bakke" på kerb'en.
I sving 7. skal du bremse under broen og ikke bruge for meget kerb til indgangen i svinget - på vej ud af sving 7 må du heller ikke ramme kerb'en på din venstre side og samtidigt skal du bagefter så langt ud på din højre side, at du næsten rammer det grønne felt på asfalten.
I sving 8. skal du bremse ved 100 meter skiltet.
BulletEyeDk skrev:Der er indløbet et par afbud til i aften, dvs. vi pt. bliver 10 kørere i feltet i aften...
I og med løbsserien nu er over halvvejs, så spidser det til rent pointmæssigt, nogle har allerede "brugt" deres lod på et dårligt løb, så mon ikke der bliver gået til stålet i aften ??
Tigerjax007 vil gerne at vi starter til tiden i aften, da han er lettere presset med at nå arbejde efter løbet...
Der inviteres som altid til party chat senest 20:55, hvorefter vi starter op... vel mødt og godt løb til alle
Benja190782 skrev:@Bullet: kan det passe at man ikke kan notere en tid for controller og en for rat på den samme bane?
Jeg har kørt 01:46:112 på Monza med controller, men det ser ikke ud til at jeg kan notere tiden, uden at det går ud over min tid med rat.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster