Xboxlife forum

Project CARS 60fps 1080p??

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf DinesJ » 13. maj 2014 12:36

Nevermind, der hører nok til en anden tråd :)
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Slimjay DK » 13. maj 2014 12:47

Det fede er vel at det er et skridt tættere på at være der. Du er i spillet frem for at kigge på spillet :) Dit hoved er højre analog stick :lol:

Jeg ved ikke hvor fedt det bliver, men prisen samt softwaren bliver helt sikkert med til at afgøre om det har nogle fremtid.

Tror helt alvorligt at jeg ville dø af skræk hvis jeg skulle spille Outlast med VR på :mrgreen:

Men ja,det hører nok en anden tråd til
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf GrillBillerDK » 13. maj 2014 13:19

Slimjay DK skrev:
GrillBillerDK skrev:Jeg ser ikke rigtigt VR som noget stort...
Der er jo ligesom sket en del siden slut 90'erne, hvilket efterhånden er 15 år siden :wink: bl.a. fandtes Xbox ikke dengang :mrgreen:

Næ men det var en fed tid hvor de første rygter om at ms var i gang med noget ;-)
Jeg havde selv mine spæde drømme om Virtual io Iglasses
https://www.youtube.com/watch?v=YbNUIwi5F6g

Hvor gammel var du egentligt der dengang?
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Slimjay DK » 13. maj 2014 13:32

I slut 90'erne var jeg over 20 ;)

Hvad har min alder med sagen at gøre ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf DinesJ » 13. maj 2014 13:58

Slimjay DK skrev:Det fede er vel at det er et skridt tættere på at være der. Du er i spillet frem for at kigge på spillet :) Dit hoved er højre analog stick :lol:


Måske, men så længe man stadig skal benytte en kontroller, synes jeg bare stadig det er en noget skrabet følelse af "selv at skulle være der", desuden mangler følesansen samt muligheden for at interagere med objekter stadig. Men ja hvem ved, måske det bliver stort. Jeg er dog skeptisk :)

Undskyld for Hijacking af tråden. Stopper nu :)
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf TheMadMan1 » 13. maj 2014 15:52

DinesJ skrev:
Slimjay DK skrev:Det fede er vel at det er et skridt tættere på at være der. Du er i spillet frem for at kigge på spillet :) Dit hoved er højre analog stick :lol:


Måske, men så længe man stadig skal benytte en kontroller, synes jeg bare stadig det er en noget skrabet følelse af "selv at skulle være der", desuden mangler følesansen samt muligheden for at interagere med objekter stadig. Men ja hvem ved, måske det bliver stort. Jeg er dog skeptisk :)

Undskyld for Hijacking af tråden. Stopper nu :)


https://www.youtube.com/watch?v=sFCRh-anfRg

Og så et par VR briller på istedet for skærmen,tror det kan bruges :wink:
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Jake242 » 13. maj 2014 16:05

Rasmusdc skrev:klart skuffende hvis Xbox igen skrotter på opløsningen, men konsollerne er vel aldrig den rigtige platform hvis vi snakker simulation.

da du ikke kan køre 3 skærme med 1080p opløsning, og du ikke har tilgang til et super rat setup, er også lidt nervøs for VR headsæt, da du bliver begrænset på opløsningen.

glæder mig enormt meget til både project cars, men også til at assetto corsa bliver færdig poleret.

klart noget af det jeg spiller mest, dog ikke på konsol, og havde virkeligt håbet at man holdte dem væk fra konsollen, da det tit begrænser PC udviklingen. og jeg kan ikke forstille mig at konsol udgaven vil kunne nærme sig pc udgaven, hvis det har været 1ste platform fra starten.

jagter selv 3x46" tv lige nu til et setup... tror man skal være klar på W9´ere nu hvor 4K bliver det nye, så kan man nok samle et par 1080p´ere op billigt.


Så længe du har en xone/ps4 til hver skærm burde antal skærme vel ikke være et problem?. Både forza 3 og 4 kan da køre 3 skærms setup. Ps3 kan køre 4 skærms setup hvor du har en psp som bakspejl
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf DinesJ » 13. maj 2014 19:32

TheMadMan1 skrev:
DinesJ skrev:
Slimjay DK skrev:Det fede er vel at det er et skridt tættere på at være der. Du er i spillet frem for at kigge på spillet :) Dit hoved er højre analog stick :lol:


Måske, men så længe man stadig skal benytte en kontroller, synes jeg bare stadig det er en noget skrabet følelse af "selv at skulle være der", desuden mangler følesansen samt muligheden for at interagere med objekter stadig. Men ja hvem ved, måske det bliver stort. Jeg er dog skeptisk :)

Undskyld for Hijacking af tråden. Stopper nu :)


https://www.youtube.com/watch?v=sFCRh-anfRg

Og så et par VR briller på istedet for skærmen,tror det kan bruges :wink:


LOL :lol:
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Benja190782 » 16. aug 2014 21:15

SERIØST! Jeg sælger snart den Xbox One, hvis ikke den begynder at vise tænder snart - endnu engang kommer et spil til at kører 1080p 60fps på PS4, hvor XB1 ikke kan klare det:

PlayStation 4 Handles Project CARS at 60fps, But Xbox One Currently Doesn’t – Cars Have 60K Polygon Count on Consoles, 300K on PC

Read more: http://wccftech.com/project-cars-60fps- ... z3AaUSX64W

Er det her Next Gen eller er det ikke Microsoft???
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf klarityDk » 16. aug 2014 21:30

Benja190782 skrev:SERIØST! Jeg sælger snart den Xbox One, hvis ikke den begynder at vise tænder snart - endnu engang kommer et spil til at kører 1080p 60fps på PS4, hvor XB1 ikke kan klare det:

PlayStation 4 Handles Project CARS at 60fps, But Xbox One Currently Doesn’t – Cars Have 60K Polygon Count on Consoles, 300K on PC

Read more: http://wccftech.com/project-cars-60fps- ... z3AaUSX64W

Er det her Next Gen eller er det ikke Microsoft???

Så sælg den dog?
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Morten Skou » 16. aug 2014 21:32

Men det ser sgu godt ud :D

[video]http://video.xboxlife.dk/xbox/2993/project-cars-gamescom-trailer.html[/video]
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Cena » 16. aug 2014 22:17

Morten Skou skrev:Men det ser sgu godt ud :D

[video]http://video.xboxlife.dk/xbox/2993/project-cars-gamescom-trailer.html[/video]


Jeg glæder mig så meget til at få bilspil på PS4. Både det her og Driveclub ser så fedt ud :) Håber bare styrringen er lige så god som i Forza!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Shooter DK » 16. aug 2014 22:59

Jeg kneb lige en tåre. :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Slimjay DK » 16. aug 2014 23:07

Mon ikke de får den presset op på 60FPS

The PS4 version is quite stable at 60 frames per second already, while the Xbox One version still didn’t reach that goal, which is why the game is currently being shown only on PS4. Of course that’s just the current condition, and the team is still working to achieve the frame rate goal on both consoles.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Cowrider » 18. aug 2014 06:22

Ser utrolig flot ud og ingen tvivl, ser frem til der kommer noget lækkert rat og pedal sæt frem til den til ( som os er til at betale)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster