Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 17. dec 2016 15:03

Benja190782 skrev:^^
Det er EA's automatiske tilfældighed - det har ikke noget med scripting at gøre, host host.. :)


Behøves vel ikke at fortælle, at indkaste førte til mål. Hans første skud på mål. Men den var ligesom nem at kalde, når den gør det andet :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 17. dec 2016 18:32

YCSMS skrev:
Benja190782 skrev:^^
Det er EA's automatiske tilfældighed - det har ikke noget med scripting at gøre, host host.. :)


Behøves vel ikke at fortælle, at indkaste førte til mål. Hans første skud på mål. Men den var ligesom nem at kalde, når den gør det andet :)


Det var ligesom det jeg nævnte i går aftes. Mine spillere kunne ikke ramme hinanden.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 17. dec 2016 19:31

the 007 baker skrev:
YCSMS skrev:
Benja190782 skrev:^^
Det er EA's automatiske tilfældighed - det har ikke noget med scripting at gøre, host host.. :)


Behøves vel ikke at fortælle, at indkaste førte til mål. Hans første skud på mål. Men den var ligesom nem at kalde, når den gør det andet :)


Det var ligesom det jeg nævnte i går aftes. Mine spillere kunne ikke ramme hinanden.


Det er heldigvis også de bedste spillere, der kan se/oplever det.

Billede
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 17. dec 2016 21:38

De har helt seriøst lavet noget ved spillet/gameplayet. Selv en af verdens bedste FIFA/FUT-spillere siger, at den er helt gal. Som jeg skrev i går, har jeg aldrig oplevet scripting så slemt som det er i denne weekend. Se fx dette straffe. Der er ingen logiske forklaringer udover, at der er en masse faktorer i spil i denne weekend, der prøver at holde så mange spillere inde i WL som muligt.

Billede
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 17. dec 2016 23:33

Dagens første WL kamp.
Jeg vader i chancer også scorer modstanderen men jeg klør på og får udlignet. Jeg fortsætter med at brænde og modstanderen scorer så 2 mål på langskud. Det er umuligt at lukke ned for. 2 halvleg rammer jeg stolpen 3 gange og modstanderen scorer på hans eneste chance som endda af et hovedstød med ryggen til mål. Ikke nok med at gameplayet er scripted så skal man ovenikøbet hånes af kommentatorerne som fortæller at det tabene hold faktisk har overtal i chancer men ikke er kynisk nok foran mål, DAFUQ!
Kampfakta: Jeg har 17 skud hvilket giver 2 mål. Han har 8 hvilket giver 4 mål.
Det er simpelthen umuligt for mig at vinde pga at jeg er bedre.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 18. dec 2016 12:53

Ikke mine kampe, men FIFA/FUT17 opsummeret i to billeder:
Folks tilgang til kampe
Billede
Scriptingen i spillet
Billede
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+2

Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 18. dec 2016 12:57

Billede
Har gang i den værste WL pt og ovenstående er et tydeligt bevis på scripting.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf IkkNico » 18. dec 2016 13:08

Synes jeg kan huske en youtuber, der lavede nogle tests for nogle år siden?
Han spillede både career, seasons og FUT på et mix af online og offline, og nåede fem til, at spillet vare nemmere, hvis man trak netstikket. Mener der var sammenligner på tværs af spiltyper, fx kunne Seasons kun spilles online. Jeg kan ikke finde de videoer, mener det var omkring FIFA 14 el. 15

YCSMS skrev:Billede

:shock: Virker det der? For så har de fa'me ødelagt spillet
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 18. dec 2016 13:10

^^
Jeg har ikke selv prøvet, mod en der har gjort det så slemt det. Men jeg har mange gange prøvet at spille imod park the bus + counter. Med tanke på hvor effektivt dét er, tør jeg ikke tænke på, hvordan det er at spille imod det på billedet.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 18. dec 2016 14:46

Det er så vildt det her spil. Det er bare de samme faktorer der går igen og igen.
Dagens første kamp og første skud på mål:
Billede

Vil tro det er mit stolpeskud nr 40-ish denne weekend. I shit you not. Nå, videre i kampen og jeg får scoret. Modstanderen har endnu ikke haft et skud på mål. Desværre kan man ikke undgå, at vedkommende skal give bolden op efter mit mål. Ham her var god til at udnytte kickoff-boost. Derfor sker dette naturligvis da han giver bolden op:
Billede

Op på hesten igen. Han har forsat ingen chancer og der fløjtes til pause. Det er desværre ham der skal give bolden op i anden halvleg. You know what that means:
Billede

Takket være kickoff-boost/glitch står forsvaret og glor, og han kan uforstyrret heade den ind. Sjovt, som en spiller ikke kan skabe chancer udover ved kick-off. Det er så trættende.

Vinder 4-2 og på trods af min værste WL nogensinde, nåede jeg de obligatoriske 18 wins. Normalt stopper jeg her, men fordi jeg naturligvis ikke får spillet ret meget de næste to weekender, vil jeg gerne hente så mange wins i denne weekend, så jeg kan nøjes med færre i de næste for at blive gold 3 for måneden.
Billede

Kun mig der synes, at det ville klæ EA at droppe WL de næste to weekender, og bruge tiden på at rette op på diverse server-fejl osv?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 18. dec 2016 15:49

Det er simpelthen en farce.
Billede
Jeg kan læse at det også diskuteres inde på EA's community dog under forkortelse osv da alt snak om script og handicap gør at du bliver banned.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 18. dec 2016 16:07

the 007 baker skrev:Det er simpelthen en farce.
Billede
Jeg kan læse at det også diskuteres inde på EA's community dog under forkortelse osv da alt snak om script og handicap gør at du bliver banned.


Det er hvert fald iøjnefaldende, at SÅ mange pludselig har problemer denne weekend.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+2

Re: FIFA 17

Indlægaf hanniball » 18. dec 2016 16:52

Oplever I også usædvanligt mange disconnects i den her WL? Det er så frustrende! Især når man i forvejen kæmper med at nå de 18 sejre :lol:
Billede
hanniball
Niveau 4
 
Indlæg: 647


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 18. dec 2016 17:25

hanniball skrev:Oplever I også usædvanligt mange disconnects i den her WL? Det er så frustrende! Især når man i forvejen kæmper med at nå de 18 sejre :lol:


Jeg har oplevet 2 tror jeg, så jeg døjer kun med at scorer :D
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf IkkNico » 18. dec 2016 18:44

Jeg har helt droppet FIFA online i år.
Sidste år var stolpeskud og lag i stor stil for mig, og så nogle helt vanvittige afleveringer ind i mellem. Det blev jeg træt af, så i år hygger jeg mig med career og lidt FUT divisons mod AI'en (der stadig får lov at løbe mine 90+ pace wingers op med en 60 pace back)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster