Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 29. sep 2016 10:16

pongolle skrev:Hvad har andre held med? Overvejer lidt noget 3-5-2 halløj


Jeg spiller pt med 433-4 (2 CMs 1 CAM) og 41212-2 (smal diamant på midten).
Det gør jeg for at blive bedre til de forskellige styrker, der er i formationerne. Med diamanten kan man træne sine afleveringer, idet der er gode muligheder for at spille den rundt inde på midtbanen., og opbygge sit spil derigennem. Derudover er defensiven heller ikke så sårbar, pga den hjælpende CDM. Det er en god formation til at lære at kontrollere kampene. Jeg har haft flere kampe med den, hvor modstanderen har haft 0 skud på mål i kampen. Modsat skaber jeg dog heller ikke så meget, som jeg gør i 433-4eren. Det er så en af dens styrker, at den er farlig offensiv. Modsat kan man godt være sårbar overfor offensive løb af samme årsag. Det kan dog hjælpes ved at tænde for kontra-angreb, idet bagkæden kommer til at stå længere tilbage.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Unklemac » 29. sep 2016 11:20

YCSMS så der sparet 15.000 klejner sammen. Hvad skal jeg købe? :D

Vi snakkede 2 Guld hold, og så kan jeg forstå det ene hold kan slappe af mens det andet spiller?
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 29. sep 2016 11:25

Unklemac skrev:YCSMS så der sparet 15.000 klejner sammen. Hvad skal jeg købe? :D

Vi snakkede 2 Guld hold, og så kan jeg forstå det ene hold kan slappe af mens det andet spiller?



Yes. Hvilken formation vil du gerne spille?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 29. sep 2016 11:39

Det jeg kigger efter når jeg bygger et hold op - er især om mine kanter har en HØJ offensiv indstilling til spillet.
Altså min VB og HB skal havde HØJ offensiv intensitet. Det skaber væsenligt flere løb og muligheder.
De kan have nok så meget pace, men hvis de ikke vil fremad, så hjælper det ikke meget. :)

Jeg har et nyt spændende og billigt hold på trapperne.
Poster lige billedet senere.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf Unklemac » 29. sep 2016 11:41

YCSMS skrev:
Unklemac skrev:YCSMS så der sparet 15.000 klejner sammen. Hvad skal jeg købe? :D

Vi snakkede 2 Guld hold, og så kan jeg forstå det ene hold kan slappe af mens det andet spiller?



Yes. Hvilken formation vil du gerne spille?


4-4-2 er den god? Tænker om det ville være smart hvis du overtog min PS4 i remoteplay? Hvis du har tid. Evt. med hvad du gør og kigger efter så det hele giver mening. Det ville være stort :D
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 29. sep 2016 12:17

Unklemac skrev:
YCSMS skrev:
Unklemac skrev:YCSMS så der sparet 15.000 klejner sammen. Hvad skal jeg købe? :D

Vi snakkede 2 Guld hold, og så kan jeg forstå det ene hold kan slappe af mens det andet spiller?



Yes. Hvilken formation vil du gerne spille?


4-4-2 er den god? Tænker om det ville være smart hvis du overtog min PS4 i remoteplay? Hvis du har tid. Evt. med hvad du gør og kigger efter så det hele giver mening. Det ville være stort :D


Den er ikke lige min kop te. Det lyder alt for avanceret for mig. Jeg har heller ikke PS4 :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 29. sep 2016 12:19

Jeg havde VIRKELIG håbet, at de i år vil fixe det med, at målmændene giver riposter på stribe. Om noget virker det desværre til at være værre. Se fx dette mål:
Billede
To gange i træk slår han den direkte ud til en spiller som står frit. Til sidst rejser han sig bare, uden at gå efter bolden. Fix nu de målmænd, EA.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Unklemac » 29. sep 2016 12:20

YCSMS skrev:
Den er ikke lige min kop te. Det lyder alt for avanceret for mig. Jeg har heller ikke PS4 :)


Sidder jeg og skriver ps4 på et xbox forum =D> Vender lige tilbage - da jeg har dummet mig og købt US versionen og den kan ikke se mine Fifa Points. Så skal lige skaffe mig en dansk version :roll:
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 29. sep 2016 12:44

Jeg ville satse på ét solidt hold, når din pengebeholdning er så lille, som den er pt. Selv har jeg altid kun kørt med en trup, og så bare fitness kort på truppen, når de rammer 50-70 ℅

Har selv 50000.- til et hold nu.

Har tidligere anbefalet Futhead.com god til at sammenligne spillere og se stats. Du kan også bygge en fiktiv trup, for at tjekke kemi, og så derefter købe det i selve FUT.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 29. sep 2016 12:54

pongolle skrev:Jeg ville satse på ét solidt hold, når din pengebeholdning er så lille, som den er pt. Selv har jeg altid kun kørt med en trup, og så bare fitness kort på truppen, når de rammer 50-70 ℅

Problemet er, at det ved den metode er svært at skrabe coins sammen. Spillerfitness koster 150-200 og dermed 1500-2000 når de hver især har fået en omgang. Trupfitness-kort er billige nu, men på et tidspunkt rammer de 1500-2000 coins. Derudover virker det til, at spillere med 50-70 % fitness hurtigt bliver udkørt i dette års FUT.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf citysleeps » 29. sep 2016 13:04

YCSMS skrev:Jeg havde VIRKELIG håbet, at de i år vil fixe det med, at målmændene giver riposter på stribe. Om noget virker det desværre til at være værre. Se fx dette mål:

To gange i træk slår han den direkte ud til en spiller som står frit. Til sidst rejser han sig bare, uden at gå efter bolden. Fix nu de målmænd, EA.


Ak ja, fixed games : -)
Har set lignede tilfælde i løbet af min EA trial. Vundet 5, tabt 13. Da jeg skulle vinde næste kamp for at blive i divisionen, vandt jeg 4-0. Modstanderens målmand gav mig 2 af målene. For mig virker det som, at målmanden ikke er et enkeltstående tilfælde, men blot en del af hele scripting mekanismen. Uovervindelige når du skal vinde, uduelig når du skal tabe. Og i den forstand tror jeg ikke der kommer et fix, med mindre det bliver så åbenlyst, at EA er nødsaget til at komme med en patch.

Jeg kan i samme omgang fortælle, at jeg ikke er hoppet på FIFA 17, omend jeg har været fast FIFA mand i en del år nu. Tilgengæld er jeg blevet et meget gladere og mere positivt menneske :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 29. sep 2016 13:07

Så køb fitness kort NU NU NU! Det bliver aldrig billigere! ;)
Pengene er sparet/tjent senere på sæsonen..

Mht. målmanden - jeg syntes de er bedre nu end nogensinde før!
Eller rettere mere realistiske end nogensinde!
Min målmand bokser som regel ud over baglinjen i de tilfælde.
Senest rettet af Benja190782 29. sep 2016 13:11, rettet i alt 1 gang.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 29. sep 2016 13:09

AI'en skal de også have fixet. Den er simpelhen så dum. Prøv se dette, der koster et boldtab på egen banehalvdel:
Billede
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf citysleeps » 29. sep 2016 13:48

YCSMS skrev:AI'en skal de også have fixet. Den er simpelhen så dum. Prøv se dette, der koster et boldtab på egen banehalvdel:
Billede


Billede
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 29. sep 2016 13:48

YCSMS skrev:AI'en skal de også have fixet. Den er simpelhen så dum. Prøv se dette, der koster et boldtab på egen banehalvdel:
Billede


Jeg er enig med AI'en til tider er katastrofal :(
I løbet af early access mistede jeg ofte muligheden for en hurtig kontra forbi 2 af mine spillere løb hen til bolden og "tacklede" hinanden..

På en anden note kan jeg anbefale at spille med et brasilansk hold. Det er forholdsvis billigt at stable et godt hold på benene og det fungere fint med en 4-3-3(4) opstilling :D
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster