Xboxlife forum

Ultimate Team 14-Tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf fneribyen » 25. sep 2013 14:37

Alle matches prøver så vidst muligt at blive matched på samme niveau. ;)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 25. sep 2013 14:50

fneribyen skrev:Alle matches prøver så vidst muligt at blive matched på samme niveau. ;)


Fedt nok. Tak for svar. Chancerne vil dog nok være noget større i morgen når retail versionen kommer :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 25. sep 2013 16:02

Mikkelsen skrev:Kan man bruge real monet til at købe pakker her i early acces versionen


Nej det kan du først når du har Fifa14 skiven i maskinen...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 25. sep 2013 18:46

Er der andre der har problemer med web-appen lige nu?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 25. sep 2013 19:35

Oops! Sorry, something went wrong ](*,)
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 25. sep 2013 22:51

HA! Havde fået præcist 7.500 coins ved at sælge alt muligt lort, og tænker, nå, lad mig da tage en pakke.

Bang, Aubameyang :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 26. sep 2013 09:08

tue69 skrev:HA! Havde fået præcist 7.500 coins ved at sælge alt muligt lort, og tænker, nå, lad mig da tage en pakke.

Bang, Aubameyang :D

Ikke dårligt. Venter du til i aften med at sælge ham?
Jeg fik en mini gold gift pack med den brazilianske troldman Coutinho :D Tak for de otte tusind han skrabede ind EA!
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 26. sep 2013 09:31

Nah skød ham afsted igår til 45.000. Han kunne måske gå højere i aften, men frygter lidt at han bliver sådan et one-hit-wonder, for han er ikke særlig sjælden og kører alene på sin pace.

Jeg har til gengæld fået gang i tradingen, specielt på nogle bronze-spillere, så det giver lidt bund - men kan dog godt mærke, at jeg ikke gider kaste så mange timer i UT i år, som det tidligere var tilfældet.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 26. sep 2013 10:04

I FUT10 var jeg uheldig. FUT11 var et godt år. FUT12 var jeg sindsygt heldig, og FUT13 var en katastrofe.

Har købt en del packs, og min bedste spillere indtil videre er; David Silva, Juan Mata, Cavani, 2 x Chiellini, Casillas i en free pack, Hummels, 2 x Ashley Cole, IF Thiago Neves, Joe Hart, Lukaku, Marcelo og Verthongen.

Håber mit held forsætter...!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 26. sep 2013 10:14

Ha ha - what? Hold kæft du må have købt mange spillere? Går ud fra at det er i FIFA 14 du har hevet alle de stjerner?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 26. sep 2013 10:16

Jeps trak dem alle i FUT 14 Packs her i går da jeg kom hjem.. Havde ca. 6-7k FIFA Points fra FUT13, så havde jeg fået nogen FIFA Points fra noget YouTube halløj, og derefter indkasserede jeg lidt selv. Tænkte det kunne være hyggeligt at sidde med brormand og åbne nogen pakker, når vi nu havde haft en skide hyggelig aften.

Trak bare den ene stjerne efter den anden. Det var fuldstændig sindsygt. Holder dem alle i min club, og regner med at jeg vil bruge de fleste, fremfor bare at tjene coins på dem.

Fik også Mignolet, som jeg skal have til at vogte målet! Ellers skal jeg bare hente Benteke ind og så er jeg "good to go".

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 26. sep 2013 10:19

Bum, du kan i al fald sælge en del i aften til rigtigt fornuftige penge!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 26. sep 2013 10:22

Jamen det er helt vildt. Og så er det bare så fantastisk nemt. Ikke nogen begrænsning på hvor mange kontrakter man kan have, 80 trade pile pladser og et så simpelt design. Det er blevet rigtig nemt at organisere det hele! Fantastisk.

Og ja, regner med at nogen ting bliver fyret på markedet i aften og i morgen når briterne får spillet. :D

En af mine kammerater jeg havde med inde til midnatsåbning, plejer altid at være pisseuheldig, men han trak lige Aubameyang, Sturridge & Michu i sine 2 første packs.

Pack heldet er godt nok vildt i år.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 26. sep 2013 10:32

Hvordan dælen er du kommet på 80 trade-pile pladser? Det kræver at man har skiven i maskinen?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 26. sep 2013 13:01

Så har jeg lavet et fornuftigt hold med de første 15k jeg har tjent sammen. Der er et Spanien/BPL hybrid hold:
Billede

Har spillet 2 kampe online. 1 uafgjort og 1 tabt. Lukaku er virkelig god til at skabe chancer. Han er kropsstærk og okay hurtig, men han har godt nok brændt nogle store chancer. Michu er virkelig god til at løbe i dybden, men kan godt mærke jeg mangler en god CAM til at ligge stikningerne. Holdet er sku rimelig solidt, så mangler egentlig kun en god CAM lige pt.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster