Xboxlife forum

Ultimate Team 14-Tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 11. jun 2014 19:07

Spiller i kun World cup delen eller er det også i den normale FUT del at problemet er ?

(Oplevede det meget sjældent i normal fut inden world cup, men tonsvis af gange i World Cup)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 11. jun 2014 19:51

Haugboelle skrev:Spiller i kun World cup delen eller er det også i den normale FUT del at problemet er ?

(Oplevede det meget sjældent i normal fut inden world cup, men tonsvis af gange i World Cup)


Overdrev måske lidt med det normale :wink:
Det var også mest i world cup delen .
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 11. jun 2014 21:28

Haugboelle skrev:Spiller i kun World cup delen eller er det også i den normale FUT del at problemet er ?

(Oplevede det meget sjældent i normal fut inden world cup, men tonsvis af gange i World Cup)


Nu har jeg ikke spillet alm FUT længe, men jeg oplevede det også i det normale, det var dog ikke særlig ofte. Det var næsten altid i oprykningskampene når man spillede om at vinde række. Men fejlen er den samme i alm FUT, folk er nok bare ikke lige så store assholes der :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 12. jun 2014 06:05

Lugter lidt af at det er eas servere der ikke kan finde ud af det når folk quitter, dog snakkede med ham jeg vandt over i finalen igår, flink gut og, han sagde at han også havde fået en error og dermed misset de 7,5 K som andenpladsen trodsalt giver. Så kan sagtens bare være en kedelig fejl.

Spillede mig I semien igår inden jeg gik i seng, gav det en chance, 7-9-13 uden errors, så er spændt på de sidste kampe Idag.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 12. jun 2014 09:06

For mit vedkommende så har jeg oplevet problemet i forbindelse med World Cup delen, og her har jeg udelukkende spillet singleplayer delen, dvs. ingen online kampe... men alligevel mister man tilsyneladende forbindelsen til EA serverne efter en del af kampene, således kampen ikke registreres.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 12. jun 2014 09:25

BulletEyeDk skrev:For mit vedkommende så har jeg oplevet problemet i forbindelse med World Cup delen, og her har jeg udelukkende spillet singleplayer delen, dvs. ingen online kampe... men alligevel mister man tilsyneladende forbindelsen til EA serverne efter en del af kampene, således kampen ikke registreres.


Ok det afgører det jo så fuldstændigt, så er det hos EA alene fejlen ligger og har ikke noget med at folk quitter osv at gøre.

Det også underligt når det sker, man får ingen coins da den ser det som en disconnect fra vores side, en dnf ved opstart, spillere mister en kontrakt, men læg mærke til at fitness på dine spillere er som om kampen ikke har eksisteret, vildt underligt. Det skal de altså bare ha fixet.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 12. jun 2014 10:23

Jeg læste for nylig et indlæg på fifa's officielle forum fra "ROBB", der vist nok er EA community ansvarlig, og jeg er ret sikker på, at han skrev, at der ikke kom yderligere opdateringer til WC delen...

Har forsøgt at finde indlægget igen uden held... så kan desværre ikke linke til den omhandlende tråd.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 12. jun 2014 10:33

BulletEyeDk skrev:Jeg læste for nylig et indlæg på fifa's officielle forum fra "ROBB", der vist nok er EA community ansvarlig, og jeg er ret sikker på, at han skrev, at der ikke kom yderligere opdateringer til WC delen...

Har forsøgt at finde indlægget igen uden held... så kan desværre ikke linke til den omhandlende tråd.


Har set det samme indlæg, så vi skal desværre nok ikke forvente at det bliver fixet. Ærgerligt da gamemodet så er ubrugeligt :(
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 12. jun 2014 12:10

Cena skrev:
BulletEyeDk skrev:Jeg læste for nylig et indlæg på fifa's officielle forum fra "ROBB", der vist nok er EA community ansvarlig, og jeg er ret sikker på, at han skrev, at der ikke kom yderligere opdateringer til WC delen...

Har forsøgt at finde indlægget igen uden held... så kan desværre ikke linke til den omhandlende tråd.


Har set det samme indlæg, så vi skal desværre nok ikke forvente at det bliver fixet. Ærgerligt da gamemodet så er ubrugeligt :(


Det bestemt blevet værre, men fejlen eksisterende jo også inden, så en rettelse i den normale fut del retter nok også i wc delen, men det så spørgsmålet om de gør noget.
Overvejer at bruge min wifi connection istedet for kabel som jeg plejer, måske det gør en forskel på min forbindelse, det en forringelse netmæssigt, Men hvis fejlen evt blir mindre eller forsvinder.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Subbers » 30. jun 2014 19:44

Det er så pisse frustrerende at de ikke får det fikset. Læser rundt omkring på nettet om folk med samme problem, men der er ikke rigtig nogen løsning på det.. Men EA har jo travlt med at lave bevægelige hjørneflag osv. i fifa 15... -.-
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 30. jun 2014 19:49

Prøvede for sjovt at spille på min trådløse forbindelse (som jeg normalt undgår) og efter det har jeg kun oplevet 1 error efter en kamp ud af ca 25 kampe.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Subbers » 30. jun 2014 19:53

Tror sku ikke det gør nogen forskel. Har selv haft længere perioder hvor det kørte fint og lige pludselig kommer der nogle kampe hvor den hopper af.
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 2. jul 2014 02:00

Jeg er færdig med at trade for denne omgang, så det her bliver mit afsluttende hold.

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 3. jul 2014 15:30

Nogle der kunne tænke sig at spille en wager ?
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 4. jul 2014 13:06

Hver gang jeg har spillet en kamp så står der at der opstod en fejl og så får jeg ikke kamp pakken og coinsene men vinder kampen
Nogle der ved hvorfor?
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster