Xboxlife forum

FIFA 14

For sport fanatikere.

Re: FIFA 14

Indlægaf Fnapz » 24. sep 2013 19:58

Målmændene er ELENDIGEEEEEEEEEEEEEEEEE.... nej hvor er de virkelig ringe i år.. jeg græder
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 14

Indlægaf Cena » 24. sep 2013 20:32

Jeg ved ikke hvilket spil i spiller og på hvad niveau for kan ikke kende meget af det i siger.
Spiller Pro med Brøndby og der er afleveringer i hvert fald svære, og det samme med scoringer. Modstanderne dækker godt op.
Så tror meget det kommer an på holdet. Real er selvfølge nemmere på alle punkter end Brøndby. Jeg laver ikke mere end maks 2 mål pr kamp.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 14

Indlægaf ZeanDanielZ » 25. sep 2013 07:53

Jeg vil give jer ret i en af de ting der, Målmændene er håbløse, man skal nærmest bare afslutte med lidt power, Jeg har scoret 4-5 mål med Pierre Bengtssonfra FCK, det er fra nul-vinkler hvor målmændende slår den ind i eget net.

Jeg vinder stort set alle løbedueller mod hurtige angribere med Mellberg og Sigurdsson.

Husk nu: i Spiller en Tidlig version af spillet, husker sidste år, da jeg fik selve spillede der syntes jeg det virkede til at det var strammet noget op.

Eller er det mig der huske forkert.

Et spørgsmål til jer herinde:

Hvordan husker i Early version i forhold til selve spillet med de andre udgivelser?

mvh
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: FIFA 14

Indlægaf himmelfisk » 25. sep 2013 09:11

Har aldrig prøvet ultimate team før, er det værd at bruge de 100 kroner og få de 24 guldpakker? Eller er det ikke så godt som de får det til at lyde? Kommer ikke til at købe flere pakker end dem der følger med :-)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: FIFA 14

Indlægaf CaptainKicker » 25. sep 2013 10:44

Læste lige at EA udgiver en patch på launch for at fixe Headers fra hjørne, finesse skud og bolde i dybden.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 14

Indlægaf Jobbermann » 25. sep 2013 10:53

Så har jeg sgu modtaget mit spil fra Bilka! Men jeg har fået både et alm spil med + et sølv farvet cover? Hvad er det sølvfarvede? Jeg har ikke turde åbne XD
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: FIFA 14

Indlægaf Jobbermann » 25. sep 2013 11:17

Jobbermann skrev:Så har jeg sgu modtaget mit spil fra Bilka! Men jeg har fået både et alm spil med + et sølv farvet cover? Hvad er det sølvfarvede? Jeg har ikke turde åbne XD


Tada! Mysterie løst - det sølv er et tomt cover.... #skuffet
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: FIFA 14

Indlægaf himmelfisk » 25. sep 2013 11:25

Jobbermann skrev:
Jobbermann skrev:Så har jeg sgu modtaget mit spil fra Bilka! Men jeg har fået både et alm spil med + et sølv farvet cover? Hvad er det sølvfarvede? Jeg har ikke turde åbne XD


Tada! Mysterie løst - det sølv er et tomt cover.... #skuffet


Du får det sikkert fordi du har forudbestilt, gør man også andre steder :-)
Hvorfor turde du ikke åbne ? :-D
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: FIFA 14

Indlægaf ASSASS1N » 25. sep 2013 12:05

Nogle der vil spille CLUB?
Add mig: Knappy pN
ASSASS1N
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: FIFA 14

Indlægaf Jobbermann » 25. sep 2013 12:22

himmelfisk skrev:
Jobbermann skrev:
Jobbermann skrev:Så har jeg sgu modtaget mit spil fra Bilka! Men jeg har fået både et alm spil med + et sølv farvet cover? Hvad er det sølvfarvede? Jeg har ikke turde åbne XD


Tada! Mysterie løst - det sølv er et tomt cover.... #skuffet


Du får det sikkert fordi du har forudbestilt, gør man også andre steder :-)
Hvorfor turde du ikke åbne ? :-D


Tænkte at de måske var kommet til og sende en ekstra hardcase edition eller hvad ved jeg med - så kunne jeg måske sælge det videre ( [-X ino, men... :) )
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: FIFA 14

Indlægaf Mikkelsen » 25. sep 2013 13:50

Kan man købe pakker for real money i early acces versionen.?
Xbox One - Day one edition - 22 nov.

Lækker maskine, lækker grafik men hvor bliver i andre af?
Mikkelsen
Niveau 4
 
Indlæg: 575


Re: FIFA 14

Indlægaf Cena » 25. sep 2013 13:59

Mikkelsen skrev:Kan man købe pakker for real money i early acces versionen.?


Ser ikke umiddelbart sådan ud Lars. Jeg kan i hvert fald ikke finde det. Men det kommer med garanti i den fulde version. EA tjener kassen på det.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 14

Indlægaf fneribyen » 25. sep 2013 14:36

Nej det er ikke muligt i Early Access.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: FIFA 14

Indlægaf Dark x Crow » 25. sep 2013 21:15

RDY 4 fifa?

Billede
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: FIFA 14

Indlægaf CaptainKicker » 25. sep 2013 21:20

Glæder mig i hvertfald. Skippede Silkeborg IF eventet i år, da jeg har en Collectors Edition der venter i Gamestop - nu venter jeg bare på at klokken bliver 00, så jeg kan komme hjem og spille FIFA, så meget jeg nu kan, og så skal et lille O-løb i morgen overståes over middag... så har jeg heldigvis resten af dagen efterfølgende til at spille!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster