Xboxlife forum

FIFA 14

For sport fanatikere.

Re: FIFA 14

Indlægaf Mikkelsen » 22. sep 2013 21:14

Kan man hente det hvis man køber season til det nye 14
Xbox One - Day one edition - 22 nov.

Lækker maskine, lækker grafik men hvor bliver i andre af?
Mikkelsen
Niveau 4
 
Indlæg: 575


Re: FIFA 14

Indlægaf himmelfisk » 22. sep 2013 23:19

Mikkelsen skrev:Kan man hente det hvis man køber season til det nye 14



Tror det er hele idéen bag :-)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: FIFA 14

Indlægaf Mikkelsen » 23. sep 2013 02:35

fik lige Mario gøtze... 40k i lommen... Mindst
Xbox One - Day one edition - 22 nov.

Lækker maskine, lækker grafik men hvor bliver i andre af?
Mikkelsen
Niveau 4
 
Indlæg: 575


Re: FIFA 14

Indlægaf Jobbermann » 23. sep 2013 06:09

Hvis man køber season pass, så kan man hente det nu. Men når det så udkommer, skal man så til at have skiven i maskinen alligevel?
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: FIFA 14

Indlægaf arnel925 » 23. sep 2013 08:24

Jobbermann skrev:Hvis man køber season pass, så kan man hente det nu. Men når det så udkommer, skal man så til at have skiven i maskinen alligevel?

Ja selvfølgelig, du skal købe spillet når det kommer ud. Men hvis du henter det via EA season pass kan du spille det i 3 dage endnu og derefter skal du købe spillet hvis du vil spille mere.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: FIFA 14

Indlægaf Jobbermann » 23. sep 2013 10:19

arnel925 skrev:
Jobbermann skrev:Hvis man køber season pass, så kan man hente det nu. Men når det så udkommer, skal man så til at have skiven i maskinen alligevel?

Ja selvfølgelig, du skal købe spillet når det kommer ud. Men hvis du henter det via EA season pass kan du spille det i 3 dage endnu og derefter skal du købe spillet hvis du vil spille mere.


Tænkte bare på om man på en måde kunne slippe for at skulle sætte Fifa 14 dvd'en i maskinen når jeg skulle spille efter de 3 dage også..
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: FIFA 14

Indlægaf McFarmer » 23. sep 2013 10:29

Nope - det giver selvfølgelig sig selv :)
McFarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 490


Re: FIFA 14

Indlægaf Fnapz » 23. sep 2013 14:23

Hold nu kæft målmændene er ELENDIGE!!!!!!! forfærdelig EA
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 14

Indlægaf Benja190782 » 23. sep 2013 14:28

Fnapz skrev:Hold nu kæft målmændene er ELENDIGE!!!!!!! forfærdelig EA


Er det offline eller online du mener?

Vil du ikke lige skrive lidt om hvad du synes om gameplayet, nu du har spillet nogle timer?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 14

Indlægaf Fnapz » 23. sep 2013 14:33

Det er online.

altså, det er ligesom om at når man går ud med keeperen så kan han ikke gå ned i bolden, der er ligesom kun en vej for ham. Det er virkelig frustrerende. Men håber det er fixet til full game..

Gameplayet er nogenlunde ala det i demoen, dog er der bedre bold kontrol nu. Det er svært at komme til chancer hvis man spiller mod en nogenlunde modstander og der er god underholdning hver kamp :-) - finter er næsten helt væk, i de kampe jeg har spillet, folk bruger simpelthen kun afleveringer til at komme forbi folk. Men jeg kan godt lide det i forhold til 13, det er hvertfald meget mere realistisk. Dog er langskud og hovedstød overpowered også :( men what the hell.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 14

Indlægaf Benja190782 » 23. sep 2013 14:54

Fnapz skrev:Det er online.

altså, det er ligesom om at når man går ud med keeperen så kan han ikke gå ned i bolden, der er ligesom kun en vej for ham. Det er virkelig frustrerende. Men håber det er fixet til full game..

Gameplayet er nogenlunde ala det i demoen, dog er der bedre bold kontrol nu. Det er svært at komme til chancer hvis man spiller mod en nogenlunde modstander og der er god underholdning hver kamp :-) - finter er næsten helt væk, i de kampe jeg har spillet, folk bruger simpelthen kun afleveringer til at komme forbi folk. Men jeg kan godt lide det i forhold til 13, det er hvertfald meget mere realistisk. Dog er langskud og hovedstød overpowered også :( men what the hell.


Jeg kan godt ærge mig over at bold controllen er blevet så nem - det var bedre i demo'en hvor First Touch Control var en kunst. Man skulle beherske sig, og ikke bare spamme sprint-knappen.

Jeg må bare spille Karriere-delen, og så justere First Touch Control- slideren op til 80%.

Laver CPU AI'en stadig næsten ingen frispark???
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 14

Indlægaf Fnapz » 23. sep 2013 15:00

Altså, du skal stadig beherske dig.. Det er SLET ikke nemt at kontrollere bolden hvis du er i løb osv. Så der er en del udfordring i det :-) Jeg har ikke spillet karriere :(
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 14

Indlægaf fatbass » 24. sep 2013 07:24

hvordan virker det der pure shot? er det en knap man ska holde inde eller trykke på ? forstår det ik helt :-/
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: FIFA 14

Indlægaf Benja190782 » 24. sep 2013 16:34

fatbass skrev:hvordan virker det der pure shot? er det en knap man ska holde inde eller trykke på ? forstår det ik helt :-/


Hold LT nede mens du skyder - skudende bliver MEGET mere farlige! :D (men det gjorde de også i FIFA 13, nu er der bare mange flere varianter af skudtyper, som knuckle shot f.eks. (hvor bolden står stille i luften)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 14

Indlægaf Derp » 24. sep 2013 17:04

Der går rygter om at spillet er blevet patchet/tweaket. Jeg læste godt om det og troede lidt at det var noget bullshit, men efter at have spillet et par kampe i dag er jeg nu også selv blevet lidt overbevist om at EA har tweaket på nogle sliders.

Jeg synes at det er blevet meget lettere at score og meget sværere at forsvare. Spillerne virker til at have fået en ekstra gang lim på skoene og ders afslutninger og afleveringer langt mere præcise. Før i dag havde jeg flere lavt scorende kampe, men i dag er der målfest. Det er blevet sygt let igen bare at smække en høj bold hen over forsvaret og så få en friløber.

Og så er målmændene blevet helt håbløse...
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster