Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf klukke1 » 22. okt 2012 13:23

brugte 300k på pakker, gæt hvad jeg fik LOOORT!!!


SPECIAL THX TO EA
klukke1
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 22. okt 2012 14:18

Brugte også over 120k på pakker i forrige og fik nada og niks. Haha.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 22. okt 2012 14:19

Btw her er mit hold jeg bruger for tiden.

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ul ... QGdoV2:360
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf tue69 » 23. okt 2012 10:45

Så var der hul i pakke-heldet igen.

En brasilver der ryger for 50k coins. Smider hele pisset på guldpakker da mit bronzehold er komplet :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 23. okt 2012 11:56

Tillykke med det, altid rart når man "rammer" lidt i pakkerne

For mit eget vedkommende ramte jeg "xavi" forleden, desværre passer han ikke lige ind på mit hold, så solgte ham for næsten 100k - de coins er for længst brændt af på pakker, uden at ramme noget nævneværdigt desværre...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf tue69 » 23. okt 2012 12:15

Jeg synes det er det spændende aspekt, altså at åbne pakker :) Så selvom man kunne investere bedre for de penge, så er det bare skæggere at åbne pakker. Fik også Kroos og Ashley Young i de første to pakker, så der var en forbedring og en tilføjelse til mit guldhold.

Mit foretrukne hold er iøvrigt:

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ul ... CrUpem:360

Det er sweaty (pace-baseret) as hell, men så er det jo bronze - så det går vist lige op, når nu man møder 5* guldhold konstant.

Iøvrigt en bonus-information. Holdet er udelukkende lavet på baggrund af åbning af pakker. Det kunne gøres 1000 gange billigere ved bare at købe spillere, men synes det er skægt at sammensætte hold på baggrund af pakker.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 23. okt 2012 19:14

Lige præcis. Jeg vil ikke "spilde" alle mine coins på pakker, men kan sgu hellere ikke lade vær' med at prøve lykken. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 23. okt 2012 19:24

Jeg er bare nået til et punkt hvor jeg syntes mit hold er ganske godt - har prøvet forskellige gode (dyre) spillere af men syntes egentlig jeg får mere for pengende med de nuværende spillere, så solgte de helt dyre indkøb. Har så efterfølgende brugt alle mine coins (ca. 265.000) på pakker, da jeg er helt vild med at åbne pakker, he he.

Nogle er så mere heldige end andre, jeg ramte et par ok spillere, der dog ikke lige var "gulvkalve", så de blev bare solgt for de par tusinde de nu kunne indbringe - nu sidder jeg "kun" med knap 15.000 coins tilbage, men det har fandme været sjovt ;) he he

Det er langt billigere bare at købe de spillere man vil have, end satse på pakkerne - syntes bare det er skidesjovt og underholdende at åbne de pakker, så tænkte... what the hell...

EDIT: mit hold som det ser ud lige pt. -> http://www.ea.com/intl/football/fifa-ul ... uONpnn:360

Fokus har været på at have spillere der er nogenlunde hurtige, samtidig med at der er lidt "pondus" i de vigtige stats på de positioner de enkelte spillere nu er på.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 23. okt 2012 19:35

Balotelli er bare vild. Jeg har skiftet min Striker position ud flere gange mellem RVP, Aguero, Falcao osv. - men ender med Balotelli, da han styrke er enormt vigtig.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 23. okt 2012 19:53

Er jeg den eneste, som hver gang jeg fører nogenlunde overlegent bare indkasere den ene latterlige scoring efter den anden? Spillede tre kampe, var foran 2-0 5-1 og 4-1 og hver gang jeg når på den anden side af 75 minutter røg der bare bold efter bold ind så kampene endte, 2-2, 5-4 og 4-4, det er ikke sådan at jeg lige pludselig bliver en hat til at forsvare midt i kampen, og det er ej heller de eneste eksempler... Det her spil tester virkelig min tålmodighed.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 23. okt 2012 20:22

CaptainKicker skrev:Balotelli er bare vild. Jeg har skiftet min Striker position ud flere gange mellem RVP, Aguero, Falcao osv. - men ender med Balotelli, da han styrke er enormt vigtig.


Helt enig i at han er vild - jeg har omskolet ham til CAM så jeg har ham liggende på kanten af feltet, han sparker nemlig som en hest ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf solo3300 » 23. okt 2012 22:01

har ikke prøvet balo drengen endnu, men må sku sige min IF Suarez bomber helt fint på toppen sammen med RVP
solo3300
Niveau 4
 
Indlæg: 304


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 24. okt 2012 06:43

JacDG skrev:Er jeg den eneste, som hver gang jeg fører nogenlunde overlegent bare indkasere den ene latterlige scoring efter den anden? Spillede tre kampe, var foran 2-0 5-1 og 4-1 og hver gang jeg når på den anden side af 75 minutter røg der bare bold efter bold ind så kampene endte, 2-2, 5-4 og 4-4, det er ikke sådan at jeg lige pludselig bliver en hat til at forsvare midt i kampen, og det er ej heller de eneste eksempler... Det her spil tester virkelig min tålmodighed.


Jeg oplever også det samme ind i mellem, men det er også sket et par gange at det er mig der er den "heldige". Jeg har et problem med overtid. Jeg lukker næsten altid mål ind, hvad enten det er til halveg eller i slutningen af kampen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf solo3300 » 24. okt 2012 15:32

solo3300
Niveau 4
 
Indlæg: 304


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fischermand » 25. okt 2012 22:29

Så fik man endelig lidt godt pakkerne.

pakke 1 : Yaya Toure Man City

pakke 2 : Suarez Liverpool

Pakke 3 : gomez bayern munchen

pakke 4 : Maro Reus Dortmund

så der vil lidt indtjening der :D
Fischermand
Niveau 4
 
Indlæg: 358


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster