Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 22. maj 2013 20:49

Lækkert hold. Hvordan er det at spille med?

Jeg er inde i elendig periode, hvor jeg lukker for mange mål ind på tilfældigheder, fordi jeg vil spille mig ud af situationerne, men tingene så går galt.

Jeg syntes godt nok Bundesliga spillerne ser dyre ud, og syntes ikke jeg vil smide de coins de koster. Det ender nok med at jeg enten køber Ronaldo og smider på Bundesliga holdet og skider på kemi, eller jeg ser om jeg kan sælge mine coins på DBA. Kan mærke at interessen er dalet en del den sidste uges tid.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 22. maj 2013 22:08

Lloris - endelig en GOD målmand. Kan anbefales.

Forsvaret med Verthongen og Kos-bla bla inde midt på gør det godt. God balance mellem en big guy og en lille hurtig stopper. Baines er overvurderet godt. Han er lynhurtig. Riether gør det fint, godt tilbageholden.

Luiz, den perfekte CDM/CM.

Bale, føles som den normale Bale, bare lige et snert hurtigere og en anelse bedre shooting.

Hazard er GOD LIKE. RM er generelt et problem, og det er svært at finde gode spillere, men Hazard fungere godt derude. Helt klart de mange coins værd.

Gerrard er bedre på CAM hvor han bygger offensivt spil, fremfor som CDM. Synes han virkede noget usynlig som CDM, og hans afleveringer sidder lige skabet hver gang. Shooting har jeg ikke oplevet det helt vilde af endnu, men kan være det kommer.

Balo og Natale... de scorer for sjov. Natale skal bare skyde lidt udefra feltet og så går den ind. 39 mål i 20 kampe. Balo er lidt mere usynlig, men dukker op og smadre bolde i mål, når Natale ikke lige rammer. Balo er oppe på ca. 20 mål i samme kampe som Natale.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Quasi » 23. maj 2013 13:45

Mike, hvis jeg var dig havde jeg satme gemt Cazorla, han er direkte modbydelig som CAM i en 4-1-2-1-2 :O
Quasi
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 23. maj 2013 14:19

Quasi skrev:Mike, hvis jeg var dig havde jeg satme gemt Cazorla, han er direkte modbydelig som CAM i en 4-1-2-1-2 :O


Hmm, ja. Kan være jeg skal prøve ham på et tidspunkt når hans pris er faldet.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 23. maj 2013 14:28

@Mike

Jeg har lige siddet og kigget, men kan ikke rigtig finde noget om hvorvidt det er lovligt at sælge FUT coins herinde?
Altså tænker på salgsforummet og ikke lige i denne tråd konkret :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 23. maj 2013 17:08

Burde ikke være noget problem. Du er ikke en scammer med 4 indlæg og et mistænktsom gamertag, så bare opret en tråd ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 23. maj 2013 19:31

CaptainKicker skrev:Burde ikke være noget problem. Du er ikke en scammer med 4 indlæg og et mistænktsom gamertag, så bare opret en tråd ;)


Super. Har ikke HELT besluttet mig endnu :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf kapslund » 23. maj 2013 21:18

wow! har fyrret 450.000 af på pakker idag, det bedste jeg fik var cicinho sølv der gik for 5200 :O det er da helt til grin!!! nu benter jeg med at smide resten af mine coins væk til TOTS la liga kommer....
kapslund
Niveau 4
 
Indlæg: 547


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 23. maj 2013 21:27

kapslund skrev:wow! har fyrret 450.000 af på pakker idag, det bedste jeg fik var cicinho sølv der gik for 5200 :O det er da helt til grin!!! nu benter jeg med at smide resten af mine coins væk til TOTS la liga kommer....


Bliver i aldrig klogere? Pakker er IKKE vejen frem :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 23. maj 2013 22:03

CAZORLA!! CAZORLA!!! CAR... Nej du har ret, jeg havde været multi millionær hvis jeg ikke brugte så mange coins på pakker.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf kapslund » 23. maj 2013 22:05

men jeg ville jo have RIBERY !!!!!! haha, skal ikke rigtig bruge coins til noget alligevel :)
kapslund
Niveau 4
 
Indlæg: 547


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 23. maj 2013 22:56

Jeg havde også haft omkring 1,5-1,7 mio hvis ikke jeg havde købt packs. Men nu er jeg kun 30k for at runde 1 mio for første gang.
Og har stuff i TP til at nå det. Så skulle gerne ramme i morgen eller overmorgen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 24. maj 2013 08:35

Puha jeg er fristet af at lave dette hold. Mangler bare lige små 200k, men det kan være spillerne når at falde i løbet af ugen. Det ser giftigt ud!

Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 24. maj 2013 09:07

Uh, ja ser rimelig spændende ud. Er ham Castro god?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 24. maj 2013 09:26

CaptainKicker skrev:Uh, ja ser rimelig spændende ud. Er ham Castro god?


Jeg dropper muligvis Schwein og bruger min Gustavo i stedet, da Schwein er 700-800k, hvilket er for meget. Vil hellere bruge lidt af de coins på et fedt Serie A fitness hold. Vil hellere have 2 fede hold end 1 tror jeg :)
Så kan jeg smide et par IF'er på Bundes holdet i stedet og så have 2x 500k hold.

Ja det syntes jeg. Har givet 44k for ham, og han spiller en del bedre end NIF Götze som jeg brugte før. Han lægger de sygeste afleveringer som kun Xavi og Iniesta ser i virkeligheden, og så er han overall en god CAM til prisen mht. speed, skud osv.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron