Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 14. maj 2013 21:58

Det er trist det er sådan ... :/

Men har ændret dem til 4-1-2-1-2 allesammen, og så smækker jeg dem op på markedet og ser om jeg kan få lidt profit her i weekenden.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 14. maj 2013 22:05

CaptainKicker skrev:Det er trist det er sådan ... :/

Men har ændret dem til 4-1-2-1-2 allesammen, og så smækker jeg dem op på markedet og ser om jeg kan få lidt profit her i weekenden.


Ja for de elminere fuldstændigt det sjove i at lave et bronze eller sølv hold syntes jeg.
Man gider jo ikke sidde og spille offline med et hold til 200+k, og hvis man ikke kan finde nogle i cups, ja så har man ikke rigtigt andet valg end seasons. Og det bliver man hurtigt træt af!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Lord Khazmir » 15. maj 2013 15:01

Jeg er imponeret over jeres evne til at generere coins. Hvordan hulen får I handlet jer frem til den slags summer? Eller bruger i en formue på MS-points?
Jeg har en håndfuld gange evnet at få sparet sammen til en premium guld pakke, som jeg har købt i forbindelse med happy hour - L... med ekstra L... på - virkelig frustrerende.

I FIFA 12 fandt jeg 2-3 spillere, som jeg konstant handlede med en rimelig profit (køb til et par tusinde - solgt til mellem 3-4000). Det var strategien som nettede mig den achievement for et hold til en værdi af 85 mio, men det tog da immervæk stadig lidt over 3 mdr. at få handlet mig til nok coins til at købe nok spillere.
Den strategi virker slet ikke i FIFA 13 - når jeg endelig tror jeg har fundet et egnet handelsemne, så bliver hans pris dumpet efter et par uger og så er det forfra i detektivarbejdet.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Mitzurugi » 15. maj 2013 18:54

Så fik jeg lige åbnet syv premium guld pakker og den bedste spiller var Müller FML! Hold jer forresten langt væk fra Diamanti, han er slet ikke pengene værd :)
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. maj 2013 20:44

Jeg bytter og bytter. Gider ærlig talt ikke bruge MS points på paker, da man ikke får noget.Har solgt næsten hele sølv IF holdet til profit, og så udover det spiller jeg kampe og får en del coins den vej.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 15. maj 2013 20:47

Jeg har hele året handlet consumes, og på den måde skaffet mig coins + jeg har omkring 230k i match coins efterhånden.
Jeg har tror jeg har omkring 900k når TP er tømt og så har jeg vel et hold til omkring 100-120k.

Jeg samler coins sammen til et par TOTY Bundesliga spillere. Håber lidt på TOTY Reus og TOTY Lewandowski, men har ingen idé om hvad de ender på. Ikke sikkert jeg kan få råd til dem begge to, men nu ser vi :) Det kan også være det bliver nogle helt andre alt efter hvad der bliver annonceret.
Håber ikke at Bundesliga bliver det sidste, for så trader jeg sikkert jeg indtil der. Når først jeg har fået de Bundesliga spillere jeg vil have, gider jeg ikke trade mere i år! Så bliver det kun hygge kampe.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fnapz » 15. maj 2013 20:48

Holder i øje med nogen hjemmesider ang priser? eller er det bare udfra appen og xboxen?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. maj 2013 20:51

ultimatedb.nl - bruger grafen og ser hvad spillerne har solgt for. Sætter pris efter det.

Så tjekker jeg også på FUTHead.com om hvilke spiller der er interesse for og mest populær.

Samt formation/postion change kan genere lidt ekstra profit.

Lige pt. har jeg IF Ronaldo 93, IF Luiz 80, IF Coutinho 80, samt en TOTS Vela 84, i min trup, og så 600k på kontoen, samt spillere for 600k i trade pilen, og så en masse random spiller i klubben der er lidt over 50k værd.

Holder lidt igen med at sælge, og så tjekker om der er billige spillere på markedet. Kan være jeg køber lidt pakker i morgen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf SONICDK » 15. maj 2013 20:53

CaptainKicker skrev:ultimatedb.nl - bruger grafen og ser hvad spillerne har solgt for. Sætter pris efter det.

Så tjekker jeg også på FUTHead.com om hvilke spiller der er interesse for og mest populær.

Samt formation/postion change kan genere lidt ekstra profit.

SHHH!!!!!!! #-o
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 15. maj 2013 20:53

Fnapz skrev:Holder i øje med nogen hjemmesider ang priser? eller er det bare udfra appen og xboxen?


Jeg handler primært lige efter TOTW/TOTY kommer i pakkerne. Dvs. kl 19 onsdag hvis jeg ellers har tid.
Ellers handler jeg tidligt om morgenen hvis knægten har vækket mig og i happy hour. Handler stort set aldrig med spillere, især ikke her omkring TOTY, da der er for stor risiko medmindre man vil sidde foran pc'en hele tiden.
Jeg vil hellere lave sikker profit med mindre beløb, end at satse og miste.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fnapz » 15. maj 2013 20:54

Super, synes bare at de priser på ultimate nogen gange halter efter, men måske er det bare mig :-)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. maj 2013 20:54

SONICDK skrev:
CaptainKicker skrev:ultimatedb.nl - bruger grafen og ser hvad spillerne har solgt for. Sætter pris efter det.

Så tjekker jeg også på FUTHead.com om hvilke spiller der er interesse for og mest populær.

Samt formation/postion change kan genere lidt ekstra profit.

SHHH!!!!!!! #-o


Ups, jeg snakkede for højt... jeg mener, jeg køber pakker... masser af pakker... og får viiiildt gode spillere.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 15. maj 2013 20:57

Fnapz skrev:Super, synes bare at de priser på ultimate nogen gange halter efter, men måske er det bare mig :-)


De er næsten ikke til at regne med herunder TOTY, da priserne på en spiller pludselig kan falde 30k på 1-2 timer, og den vist kun opdatere en gang om dagen.

De få gange jeg handler med spillere smider jeg måske 10 på watchlist af den enkelte spillere og ser hvad de gennemsnitligt går for, og så ser jeg om jeg kan finde dem en del billigere og så sælge med profit.
Men der er meget stor risiko herunder TOTY. Især med TOTY spillerne.

Så nogle der købte spillere lige da de kom i pakkerne. Men der var problemer med TP så de hang der en time, og der var priserne faldet så meget at de tabte på det.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fnapz » 15. maj 2013 20:59

Iorden :-)

jeg har haft okay profit ved at købe sølv til 250 og sælge for 500-1000. men det kræver at jeg har 30 til salg hele tiden, + det er ikke SÅ meget profit man får der, har faktisk ikke ekspermenterede med andet.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Mitzurugi » 15. maj 2013 20:59

Jeg har tjent omkring 100 kilo her til aften så nu skal der bare købes endnu flere elendige pakker \:D/
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster