Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf WozziFuzz » 4. maj 2013 15:10

Hold nu kæft..... Har åbnet hundredevis af Gold Premium Packs og fået lort, som de fleste andre... Efter 9 dages FIFA-Pause starter jeg lige med 2 Silver Packs og får 1Stk Lukako og INFORM Rubus. Hvaaa sker der dog o-O! Tror måske det er Gud, der opfordrer mig til at spille FIFA igen....:-D
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 4. maj 2013 18:28

WozziFuzz skrev:Hold nu kæft..... Har åbnet hundredevis af Gold Premium Packs og fået lort, som de fleste andre... Efter 9 dages FIFA-Pause starter jeg lige med 2 Silver Packs og får 1Stk Lukako og INFORM Rubus. Hvaaa sker der dog o-O! Tror måske det er Gud, der opfordrer mig til at spille FIFA igen....:-D


Det er det Fifa gør. Og nu får du så lort i 100 dage igen.
Jeg kan sagtens forstå at det skal være baseret på held, men de sælger bare mindre pakker når chancen for at få noget ordentligt er så dårlig. Det har været ekstremt ringe i år.
Har fået 1 IF som kun var discard værd, og så Iniesta som jeg solgte jeg til 50k. Ellers har det kun været lort og jeg har fandme åbnet mange pakker i år!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 4. maj 2013 18:41

Mine IFs i FIFA 12 kontra i år, er nok delt op sådan her med gode spillere

FIFA 12; 94% - 6%; FIFA 13

De må have tweakede de pakker noget for groft.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 4. maj 2013 18:50

CaptainKicker skrev:Mine IFs i FIFA 12 kontra i år, er nok delt op sådan her med gode spillere

FIFA 12; 94% - 6%; FIFA 13

De må have tweakede de pakker noget for groft.


Der er virkelig blevet skruet på card weight i år. Er sikker på at der bliver åbnet mange flere pakker i år end de tidligere år, men alligevel er spillerne pisse dyre.
Men det er desværre også pga. autobuyers. Der sidder nogle rige folk som ejer størstedelen af alle de dyre IF'er, og de sidder konstant og price fixer dem, og dem som ikke gør det price bumber.
EA skal virkelig oppe sig næste år, for hvis FUT bliver på samme måde næste år, så mister de rigtig mange spillere tror jeg.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 4. maj 2013 19:25

Ville også ønske, at det var lettere at få fat i nogle af de gode spillere gennem packs. Mit highlight har været Hazard og Falcao, men resten af mine coins er kommet gennem kampe, og selv hvis jeg solgte alle spillere, ville jeg kun have råd til en halv Ronaldo. Ved godt at jeg kunne trade, men jeg har hverken tiden, tålmodigheden eller lysten til rigtigt at sætte mig ned og gøre det.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 5. maj 2013 14:46

Fik lige solgt min IF Fabregas 89.. Han var sgu ikkde de 150k værd, og han røg til næsten 200k... Ikke dårligt.. IF Sirigu 84 var en katastrof for mig, købte for 45k, solgte for 55k, og købte Iker Casillas 89. Men han var endnu værre, så væk røg han, og IF Baines 81 røg på Sub holdet, mens jeg fik købt lidt ind.. Stadig 100 chem, og IF Akinfeev 85 er uden tvivl en af de bedste keepere i FUT 13.

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 6. maj 2013 15:08

God damn...

TOTS begynder i øvrigt i overmorgen.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 6. maj 2013 16:06

Yes. Mon ikke vi starter med most consistant but not if?
Håber at Martinez ikke bliver for dyr. Spændende at der kommer 8 tots hold i år.

Det må betyde:
-Bundesliga
-La liga
-Bpl
-Serie A

I hvert fald får deres eget. Eller det skal de. Og så most consistant guld og sølv. Og så nok et par rest if the world.
Eller hvad tænker i?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 6. maj 2013 21:40

Jeg vil gætte på et "nothern" og "southern" TOTS også, så Ligue 1/turkish League/Eresdivise/Belgian Pro League/Liga Portugesa osv. også får nogle med i pr.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 6. maj 2013 21:55

For ej at glemmer MLS som også får sin egen. Det bliver nok ligesom det har været de seneste par år.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 7. maj 2013 09:24

Så blev det sku tid til at lave et nyt fitness squad, da mit franske var pisse kedeligt.
Nu har jeg prøvet at lave et lidt anderledes hvor pace ikke er det vigtigste. Syntes selv det er blevet et meget fedt hold. Er spændt på at prøve at spille med det :)

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate- ... BObZ96:360
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 7. maj 2013 11:11

Hvis det er et hold med Kaká på, så giver jeg instantly 10/10 :D

Men spændende hold - Howard... har aldrig set ham i et FUT squad - du må lige sige om han er en stabil keeper, for det er altid spændende at jage gode målmænd.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf JacDG » 7. maj 2013 12:10

Målmændende i Fifa 13 er godt nok elendige, så jeg er også interesseret i at høre, hvordan han performer. Marchetti og Frey har været de bedste for mig, mens Guaita og Patricio har gjort det fint, resten har været skidt - jeg har dog heller ikke brugt mange penge på den position, så Neuer, Casillias, Lloris, Hart osv. har jeg ikke tested.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fnapz » 7. maj 2013 16:33

Neuer er vanvittig.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Jomuhs » 7. maj 2013 19:32

Samme med Hart
Han kan dig ikke kaste langt, det har jeg altid hadet ved ham
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster