Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 24. maj 2013 09:39

Kunne godt finde på at lave ovenstående hold uden Bastian og så det her, muligvis med TOTS Shaarawy (håber på han bliver LF, LW eller LM, ellers må jeg lave om):

Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 24. maj 2013 09:53

Vildt hold. Har dog personligt dårlige erfaringer med Natale som CAM. Han virker mere solid oppe foran på venstre side.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 24. maj 2013 09:56

CaptainKicker skrev:Vildt hold. Har dog personligt dårlige erfaringer med Natale som CAM. Han virker mere solid oppe foran på venstre side.


Har bare læst vilde reviews af ham som CAM, men prøver mig nok lidt frem.
Men holdet ser ret fedt ud, så der ender nok med der bliver brugt flere penge på mit "fitness" hold end det originale, da jeg godt kan lide mange Serie A spillere.

Måske burde der også være lidt flere Milan spillere på :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Quasi » 24. maj 2013 12:54

Nu hvor jeg sidder og læser om jeres 'uheldige' pakker, kan jeg ikke lade være med at tænke at jeg muligvis er den heldigste ang. pakker på Xboxlife.

indtil videre er det blevet til : Baines TOTS, Zabaleta TOTS, Ferdinand TOTS, Cazorla TOTS
... og første pakke idag gav Farfán TOTS ... Jeg er en yderst glad mand! :D
Quasi
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 24. maj 2013 18:49

Quasi skrev:Nu hvor jeg sidder og læser om jeres 'uheldige' pakker, kan jeg ikke lade være med at tænke at jeg muligvis er den heldigste ang. pakker på Xboxlife.

indtil videre er det blevet til : Baines TOTS, Zabaleta TOTS, Ferdinand TOTS, Cazorla TOTS
... og første pakke idag gav Farfán TOTS ... Jeg er en yderst glad mand! :D


Hvor er det overdrevet. Og hvor meget har du smidt i pakker for at få dem?
Så tror du pokker du har så meget i trading på leaderboard!!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 25. maj 2013 08:15

Hvis i prøver at logge ind nu og får at vide jeres password er forkert, er der ingen grund til at blive nervøs.
Det er bare EA der er talentløse og har det 3. nedbrud på 24 timer.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 25. maj 2013 18:14

Wooohooo......ENDELIG!!!
Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 26. maj 2013 09:46

Nu hvor jeg har rundet 1 mio har jeg slet ikke lyst til at bruge dem hehe :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 26. maj 2013 10:51

Haha, kender det godt - det er awesome og sidde og se på. Congrats med at runde 1 mio. - det er saksusme ikke dårligt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 26. maj 2013 11:02

CaptainKicker skrev:Haha, kender det godt - det er awesome og sidde og se på. Congrats med at runde 1 mio. - det er saksusme ikke dårligt.


Tak. Yes det ser godt ud. Mest fordi jeg virkelig har måtte knokle for dem. Har ikke på noget tidspunkt fået en spiller som har kostet over 50k i en pack. Det har været hårdt arbejde med trading for at komme dertil :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Quasi » 26. maj 2013 15:38

Cena skrev:
Quasi skrev:Nu hvor jeg sidder og læser om jeres 'uheldige' pakker, kan jeg ikke lade være med at tænke at jeg muligvis er den heldigste ang. pakker på Xboxlife.

indtil videre er det blevet til : Baines TOTS, Zabaleta TOTS, Ferdinand TOTS, Cazorla TOTS
... og første pakke idag gav Farfán TOTS ... Jeg er en yderst glad mand! :D


Hvor er det overdrevet. Og hvor meget har du smidt i pakker for at få dem?
Så tror du pokker du har så meget i trading på leaderboard!!


Efter jeg havde lavet mit 'reserve' bundesliga hold, og mit 'primære' premier league, har jeg efterfulgt bare købt pakker for mine coins. (må da indrømme at jeg også har brugt en 4-500 kr. på fifa points, når der har været happy hour)

Men 4 pakke idag smed da også lige en Dante TOTS i hovedet på mig. er flad af grin over mit held, som ellers var ikke eksisterende i 12'eren. Min -trading er helt katastrofal, magter simpelthen ikke at 'købe klogt' - jeg laver altid en overpriced buy now, når jeg vil have en spiller, og kan aldrig sælge ham til samme pris bagefter :( .. men sådan er det :)
Quasi
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 26. maj 2013 16:48

Quasi skrev:
Cena skrev:
Quasi skrev:Nu hvor jeg sidder og læser om jeres 'uheldige' pakker, kan jeg ikke lade være med at tænke at jeg muligvis er den heldigste ang. pakker på Xboxlife.

indtil videre er det blevet til : Baines TOTS, Zabaleta TOTS, Ferdinand TOTS, Cazorla TOTS
... og første pakke idag gav Farfán TOTS ... Jeg er en yderst glad mand! :D


Hvor er det overdrevet. Og hvor meget har du smidt i pakker for at få dem?
Så tror du pokker du har så meget i trading på leaderboard!!


Efter jeg havde lavet mit 'reserve' bundesliga hold, og mit 'primære' premier league, har jeg efterfulgt bare købt pakker for mine coins. (må da indrømme at jeg også har brugt en 4-500 kr. på fifa points, når der har været happy hour)

Men 4 pakke idag smed da også lige en Dante TOTS i hovedet på mig. er flad af grin over mit held, som ellers var ikke eksisterende i 12'eren. Min -trading er helt katastrofal, magter simpelthen ikke at 'købe klogt' - jeg laver altid en overpriced buy now, når jeg vil have en spiller, og kan aldrig sælge ham til samme pris bagefter :( .. men sådan er det :)


Ja okay, så har du også kunne åbne en hel del pakker, men du har alligevel været MEGET heldig.
Har læst om flere som også har åbnet overdrevet med pakker og ikke engang har fået nogle TOTS spillere, som du allerede har fået et par stykker af.
Jeg har ikke åbnet pakker længe, da jeg har gået efter millionen, som jeg gerne ville åbne for første gang.
Men jeg tror jeg begynder at bruge nogle af mine coins på pakker nu her fremadrettet.

Jeg tror jeg køber TIF Adler, TOTS Mandzukic og TOTS Martinez, og så gemmer jeg et par 100k til et fedt Serie A så jeg har 2 fede hold at spille med.
Vil gerne have en TOTS Sharaawy og så måske IF Balotelli på holdet :) Resten bliver bare hvad der nu er råd til af IF og TOTS.

Og alt udover det vil så blive brugt på pakker.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fnapz » 26. maj 2013 18:33

Nogen med erfaringer om IF mirallas og TOTS ashley williams?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 26. maj 2013 18:39

IF Mirallas er en billig TOTS Hazard. Har Hazard nu, og må indrømme han er bedre på RM, men Mirallas er fantastisk alternativ til den pris.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Fnapz » 26. maj 2013 18:41

overvejer TOTS ashley williams, god ide? til 39 k ca.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster

cron