Xboxlife forum

Ultimate Team 13-tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 4. jun 2013 15:46

Hahaha jeg joiner dig lige. 11 sejre i træk i går, nu har jeg tabt 5 og vundet 1 i dag, med de samme hold. Det er fandme mærkeligt, det her FIFA spil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 4. jun 2013 16:58

CaptainKicker skrev:Hahaha jeg joiner dig lige. 11 sejre i træk i går, nu har jeg tabt 5 og vundet 1 i dag, med de samme hold. Det er fandme mærkeligt, det her FIFA spil.


Ja det er simpelthen så random. Man kan ikke være god til FUT i år.

Har spillet 4 kampe med TOTS Shaarawy, og indtil videre er jeg meget enig i din vurdering af ham.
Han har været fuldstændig usynlig i de første kampe, og tit er han ikke ude på LM pladsen, hvor De Cegile er stødt med frem i stedet. Jeg når ikke altid at se hvor han faktisk står placeret, men det er det forkerte sted i hvert fald.
Men kan mærke hans Pace er steget en smule i forhold til NIF, men ellers har jeg sku svært ved at øjne forbedringerne, men nu får han lige en lidt længere chance før han ryger videre.
Alle på holdet spiller af helvedes til bortset fra 7 chem De natale i øjeblikket. Selv Zlatan brænder store chancer.
Så vil ikke dømme TOTS Shaarawy allerede :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 7. jun 2013 06:56

Jeg blev træt af IF Sirigu og TOTS Shaarawy slet ikke spillede op til deres pris, så nu har jeg bygget mit sidste dyre hold for i år. Jeg skifter SIF Valbuena ud med TOTS Valbuena når han er faldet i pris. Hvad syntes i?
Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 7. jun 2013 11:07

Ramos-Silva i forsvaret slår aldrig fejl. Fint hold må man sige. Synd med Sharaawy, men han er sgu ikke særlig god. Jeg skiftede ham ud med hans første IF og han gør det allerede meget bedre... Men stærkt hold!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 7. jun 2013 13:13

Det her pisse spil kan snart brænde op i helvede. 5-7 gange i dag er ting som det her sket dybt inde i overtiden så jeg har fået en uafgjort i stedet for en sejr.

http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/158347581

http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/158324425

http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/158310242


JEG FUCKING HADER DET HER SPIL NOGLE GANGE!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 7. jun 2013 17:19

I hear ya.

Det her spil er katastrofalt. Jeg taber kostant nu. Natale var så beast i starten, og nu spiller han som en pose l...

Forstår ikke at det den ene dag med et nyt hold, kan gå strålende, og så næste dag, så taber man konstant. Jeg overvejer bare at sige "F it" og så sælge hele lortet, bygge noget simpelt og så spille PES2013 resten af sommeren, til FIFA 14 demoen kommer. Er så dødtræt af det her spil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 7. jun 2013 17:48

CaptainKicker skrev:I hear ya.

Det her spil er katastrofalt. Jeg taber kostant nu. Natale var så beast i starten, og nu spiller han som en pose l...

Forstår ikke at det den ene dag med et nyt hold, kan gå strålende, og så næste dag, så taber man konstant. Jeg overvejer bare at sige "F it" og så sælge hele lortet, bygge noget simpelt og så spille PES2013 resten af sommeren, til FIFA 14 demoen kommer. Er så dødtræt af det her spil.


Jeg havde også en super periode i går. Gik fra Division 3 til at næsten at vinde Division 1, stortset uden at tabe.
I dag rykkede jeg ned og overlevede kun lige i Division 2 fordi jeg fik en sejr i den sidste kamp.

Der er et eller andet helt galt med det spil her. Jeg ved ikke om det er handicap eller lag som er årsagen, men det er i hvert fald pisse irriterende. Overvejer også at lægge det på hylden, men det er det eneste spil jeg har lyst til at spille i øjeblikket, og derfor har jeg solgt næsten alt andet.
Har kun Black Ops 2, og jeg ved at hvis jeg tænder det bliver frustrationerne ikke meget mindre!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 7. jun 2013 17:54

Ja okay, det er lidt et issue :/

Jeg rage-solgte lige en stor del af mit hold, og har allerede nu lavet profit på TOTS Lahm på 25k og på IF Sharaawy på 4k. Not bad.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 7. jun 2013 17:57

CaptainKicker skrev:Ja okay, det er lidt et issue :/

Jeg rage-solgte lige en stor del af mit hold, og har allerede nu lavet profit på TOTS Lahm på 25k og på IF Sharaawy på 4k. Not bad.


Jeg tjente omkring 30k på at sælge Shaarawy, 5k på IF Sirigu, og 3-4k på Montolivo. Ikke noget jeg kan leve af, men det hjalp da lidt til de 400k Ribery kostede :)

EDIT:
Jeg tror alle andre end os er stoppet med at spille, da det nærmest kun er os der deltager i tråden. De er nok blevet trætte af spillet :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 7. jun 2013 18:01

Haha jep, hvis der er noget FUT gør, så er det at pisse folk af med packs, modstandere osv. -> Så utroligt vi 2 stadig er på den synkende skude.

Jeez, jeg håber FUT14 bliver forbederet. Pace problemet blev løst en smule, da det ikke er så slemt som sidste år, men det er ekstremt mærkeligt at stort set alle oplever svingende præstationer på sit hold. Det skete aldrig i FUT10, FUT11 og FUT12 hvor min W/L er meget pænere også.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 7. jun 2013 18:21

CaptainKicker skrev:Haha jep, hvis der er noget FUT gør, så er det at pisse folk af med packs, modstandere osv. -> Så utroligt vi 2 stadig er på den synkende skude.

Jeez, jeg håber FUT14 bliver forbederet. Pace problemet blev løst en smule, da det ikke er så slemt som sidste år, men det er ekstremt mærkeligt at stort set alle oplever svingende præstationer på sit hold. Det skete aldrig i FUT10, FUT11 og FUT12 hvor min W/L er meget pænere også.


Ja der er VIRKELIG mange grunde til at droppe FUT og bare spille Seasons i stedet, hvor holdene præsterer nogenlunde ens hver gang.

Men ja jeg håber også det bliver bedre næste år. Jeg regner dog ikke med at bruge samme antal timer på spillet næste år. Har brugt ALT for mange timer på at trade i år!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Mitzurugi » 7. jun 2013 21:43

Nu vil jeg ikke ødelægge den dårlige stemning, men jeg har vundet Div 1 tre gange i træk og Sonic fra min venneliste har også en latterlig win streak :D
Di Natale + Muriel + Miccoli er den ondeste kombination i FUT 13.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 7. jun 2013 22:41

Mitzurugi skrev:Nu vil jeg ikke ødelægge den dårlige stemning, men jeg har vundet Div 1 tre gange i træk og Sonic fra min venneliste har også en latterlig win streak :D
Di Natale + Muriel + Miccoli er den ondeste kombination i FUT 13.


Jeg tror også du er en bedre Fifa spiller end mig, og tror ikke du kommer i samme problemer som mig, fordi du sjælendt kun er oppe med et mål til slut :) Men ja Muriel er en lille luder er han! :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf daTino » 7. jun 2013 23:59

Jeg spiller stortset kun gold cup nu til dags, synes det er meget forskelligt hvor gode modstanderne er, og det føler jeg mig mest underholdt af lige PT. har dog vundet 18 kampe i træk nu, så det er ligefrem også gået hen og blevet kedeligt :p
daTino
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Ultimate Team 13-tråden

Indlægaf Cena » 8. jun 2013 09:38

I dag går det udmærket lige bortset fra Marchetti smed en 1-0 sejr dybt inde i overtiden :lol:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/158391555

Jeg tror måske det er fordi jeg møder weekend spillere i dag :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron