Xboxlife forum

FIFA 13 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf dr0nuc » 7. sep 2012 13:55

Hvis I vil have ordentlig info om FIFA 13, så gå ind på www.fifasoccerblog.com :-)
dr0nuc
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf SONICDK » 9. sep 2012 01:19

nye skill moves
http://www.youtube.com/watch?annotation ... Q4EYyfSwZE

video med first touch control
http://www.youtube.com/watch?v=UcKg8LpXh58&feature=plcp

enjoy!
kan vi få det på første post ?
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf ZeanDanielZ » 9. sep 2012 10:20

Der er godt nok lagt meget arbejde i ALT det offensive.. Nemmere at dribble flere skill moves og bedre AI attacking.. Jeg håber virkelig at de ikke har glemt de latterlige keepere og der også er noget i fodbold der hedder defense.. Det er lidt som om det bare handler om at storme frem og lave omkring 4-5 per kamp i stedet for noget realisme.. Når man spiller online i FIFA 12 føles det nogen gange som håndbold med de resultater man opnår..

Vil faktis gerne høre hvad i herinde synes om defense i fifa?
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf JacDG » 9. sep 2012 10:32

Tjaa, jeg synes forsvar var alt for let i Fifa 12, når man kom op mod folk, som bare holdte contain (A) i bund, så var lidesom at spille mod computeren, hvilket vil sige at stort set uanset skill moves, tricks osv. så følger forsvarsspilleren ens egen spiller centimeter for centimeter, og kan nærmest forudsige, hver eneste bevægelse i visse tilfælde og det synes jeg var dødssygt. Den defensive AI generelt trænger dog også til en overhaling, idet der alt for ofte opstår katastrofale hjerneblødninger i opdækningen.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Noga » 9. sep 2012 12:15

Synes at AI'en forsvarer alt alt for godt, det er næsten umuligt at drible dem 1 mod 1, og som sagt, hvis man bare holder A inde følger den bare med. Specielt i Pro Klubber når man spiller mod folk der bruger AI'en som any, er det til at blive sindssyg over. Hvis folk endelig skal bruge computeren til at forsvare, fordi de ikke kan finde ud af det selv, burde der være en større ulempe ved det, så der sættes pris på at forsvare selv. For det gør spillet langt sjovere, at spille mod folk der selv forsvarer.
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf ZeanDanielZ » 9. sep 2012 14:31

Det er dejligt at høre der er nogen der er lidt enige med mig.
De ting jeg simpelthen ikke kan døje i fifa er:

*Keepernes IQ
*Lige meget om jeg spiller ALL OUT DEFENSE så er forsvaret fuldstændig væk og efter to afleveringer så har monstanderen en friløber.
*Sprint speed den fuldstændige sinsyge vigtighed af pace i dette spil..
*Det er de SAMME mål konstant der bliver lavet... Deres keeper har redninger så sinsyge at jeg aldrig har set dem før og i angrebet efter har min keeper en fuldstændig vanvittigt drop.

Vil lige høre jer om jer med forstand på fifa herinde om dette:
Har spillerne en sprint speed med bold og uden bold? det har de i PES 2012 og har haft det i mange år..
Jeg spillede en kamp igår med FCK, hvor morten skoubo slap igennem, jeg jagtede ham med Lars jacobsen som de fleste nok ved er temmelig hurtig, også hurtigere en statsen i fifa viser (i virkeligheden)
Resultat af dette: Skoubo løber længere og længere fra LJ, hvilket må betyde at Skoubo med bold er hurtigere en LJ det er simpelthen så latterligt..

er i enige eller uenige i denne påstand:
Spillerne i fifa er ALT for hurtige når de er i boldbesiddelse?

Til jeg der har forstand på fodbold så ved de fleste at løbe med og uden bold er to meget forskellige ting, hvor hastigheden begrænset markant ved besiddelse af bold..

Dog er der spillere som MESSI, Ronaldo, Robben og Ribery der er hurtige med bold..

Hvad sige i til det?

Misforstå mig ikke jeg elsker fifa serien og pes er ikke engang tæt på dette spil, dog har de nogen gode ideer.
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf pongolle » 10. sep 2012 10:40

Det eneste problem jeg oplever ved FIFA 12, er udspark/udkast fra målmanden. Nøøj hvor kan ens forsvar da slet ikke dække op. Hvis man vælger at skyde/kaste lige op i banen, og modstanderen vinder hovedstødsduellen, så er det som om hele forsvarskæden lige træder et skridt frem, uden man selv har mulighed for at styre dem, og modstanderen får en friløber. Jeg spiller aldrig FIFA offline, så ved ikke, om problemet er det samme der. Men online er det i hvert fald.

Og så er det ved at være lidt for nemt at score udefra med placeringsknappen, bare et spørgsmål om at få den rigtige vinkel mod mål. Der halter målmanden ofte gevaldigt på meget bløde skud, som om han ser bolden alt for sent.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf philipo » 10. sep 2012 13:04

Er der nogen der har forudbestilt Fifa 13 hos Elgiganten?

Og er der nogen der har erfaringer med at forudbestille hos Elgiganten? Kommer det til tiden osv?
Min Blog
Skærm: Panasonic TXL32C20
2.1 Lyd: Panasonic BTT-262
Konsol: Xbox 360 S - PS3 Fat
philipo
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Lord Khazmir » 10. sep 2012 14:13

Næ, hvor er det dejligt med en 85 mio. chieevo igen - den tog kun 3-4 måneder i FIFA 12, så den ser jeg da frem til at grinde igen-igen. :x
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Rudivöller » 10. sep 2012 16:02

philipo skrev:Er der nogen der har forudbestilt Fifa 13 hos Elgiganten?
Og er der nogen der har erfaringer med at forudbestille hos Elgiganten? Kommer det til tiden osv?


Jeg gjorde det sidste år, og det kom dagen før release. Ingen problemer
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf philipo » 10. sep 2012 17:54

Rudivöller skrev:
philipo skrev:Er der nogen der har forudbestilt Fifa 13 hos Elgiganten?
Og er der nogen der har erfaringer med at forudbestille hos Elgiganten? Kommer det til tiden osv?


Jeg gjorde det sidste år, og det kom dagen før release. Ingen problemer


Cool. Tak for info :)
Min Blog
Skærm: Panasonic TXL32C20
2.1 Lyd: Panasonic BTT-262
Konsol: Xbox 360 S - PS3 Fat
philipo
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 11. sep 2012 10:42

Hvad tid kommer demoen ca?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 11. sep 2012 10:48

Cena skrev:Hvad tid kommer demoen ca?


EA har skrevet på Twitter at den er nu ude, men Xbox.com skriver "Kommer snart" - Nooo!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 11. sep 2012 10:56

CaptainKicker skrev:
Cena skrev:Hvad tid kommer demoen ca?


EA har skrevet på Twitter at den er nu ude, men Xbox.com skriver "Kommer snart" - Nooo!


Jeg spiser lige noget mad, og så prøver jeg at logge ind og kigge :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 11. sep 2012 10:58

CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster