Xboxlife forum

FIFA 13 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf dksiam » 28. sep 2012 15:44

KlumpeStumpen skrev:
Cena skrev:
KlumpeStumpen skrev:En af de sædvanlige liverpool fans, der tager offer hatten på. trist trist at se på hver gang


Come on. Du havde jo sikkert grinet hvis FA var skiftet ud med Uefa og den så var lavet med Barcelona.


Nej egentlig ikke, for Liverpool fans har altid offer hatten på når de taber. Nu ved jeg godt at United var pisse heldige med at vinde på anfield i weekenden og det var et pisse tyndt straffe. Men de piver ALTID, det er aldrig deres egen fejl!


come on.. generaliser lige lidt mere... tror mindst en ligeså stor procentdel af ManUtd fansene tager offer rollen som Liverpools fans, når de taber. man ser det bare ikke lige så tit fordi i ikke taber lige så tit. i støtter jo også Ferguson i tyk og tyndt og han har da været ude før og give dommeren skyld for nederlag, eller pointtab.
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 28. sep 2012 15:50

Tilbage til topic ;)

I kan diskutere det i Fodbold-tråden.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf pongolle » 29. sep 2012 08:43

Nogle der er kommet godt igang med Pro club?

Man stiger noget langsommere i lvl end i 12'eren, men det er fedt nok ,syntes jeg.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 29. sep 2012 09:12

pongolle skrev:Nogle der er kommet godt igang med Pro club?

Man stiger noget langsommere i lvl end i 12'eren, men det er fedt nok ,syntes jeg.


Har spillet 10-15 kampe og ja det går ret sløvt. Men syntes det er sjovere i år da folk ikke bare kan booste sig til en god Pro. Man er nødt til at kæmpe lidt for det.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf tue69 » 29. sep 2012 09:22

KlumpeStumpen skrev:
Cena skrev:
KlumpeStumpen skrev:En af de sædvanlige liverpool fans, der tager offer hatten på. trist trist at se på hver gang


Come on. Du havde jo sikkert grinet hvis FA var skiftet ud med Uefa og den så var lavet med Barcelona.


Nej egentlig ikke, for Liverpool fans har altid offer hatten på når de taber. Nu ved jeg godt at United var pisse heldige med at vinde på anfield i weekenden og det var et pisse tyndt straffe. Men de piver ALTID, det er aldrig deres egen fejl!


Og alle United fans er arrogante gloryhunters, som ikke har sat sig en tøddel ind i klubben og knapt ved hvem der spiller på holdet, men de holder alene med dem fordi de er gode og altid vinder!!!1!1!

Og med alle fordommene ude af verden kan vi så fortsætte med FIFA-snakken ;) Cheer up.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Subbers » 29. sep 2012 09:39

Cena skrev:
pongolle skrev:Nogle der er kommet godt igang med Pro club?

Man stiger noget langsommere i lvl end i 12'eren, men det er fedt nok ,syntes jeg.


Har spillet 10-15 kampe og ja det går ret sløvt. Men syntes det er sjovere i år da folk ikke bare kan booste sig til en god Pro. Man er nødt til at kæmpe lidt for det.

Synes godt de kunne gøre så man kunne bruge pro'en i alle modes, men kun kan oplåse bedrifter online pro club.
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 29. sep 2012 09:45

Subbers skrev:
Cena skrev:
pongolle skrev:Nogle der er kommet godt igang med Pro club?

Man stiger noget langsommere i lvl end i 12'eren, men det er fedt nok ,syntes jeg.


Har spillet 10-15 kampe og ja det går ret sløvt. Men syntes det er sjovere i år da folk ikke bare kan booste sig til en god Pro. Man er nødt til at kæmpe lidt for det.

Synes godt de kunne gøre så man kunne bruge pro'en i alle modes, men kun kan oplåse bedrifter online pro club.


Så sidder der nogen der rykker sliders og booster. Det må være årsagen til det er fjernet.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 29. sep 2012 09:58

Jeg synes det er latterligt at man ikke kan bruge sin pro som player-manager mere, det var en de gode ting i fifa12 når man spillede i career delen. virkelig noget der trækker ned i min bog.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 29. sep 2012 10:17

KlumpeStumpen skrev:Jeg synes det er latterligt at man ikke kan bruge sin pro som player-manager mere, det var en de gode ting i fifa12 når man spillede i career delen. virkelig noget der trækker ned i min bog.


Helt enig.

Syntes det er fint at man har delt offline og online hver for sig, men begrænsningen som du nævner syntes jeg også er ærgerlig. Det var noget at det jeg syntes der var sjovt sidste år!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Subbers » 29. sep 2012 10:22

Cena skrev:
Subbers skrev:
Synes godt de kunne gøre så man kunne bruge pro'en i alle modes, men kun kan oplåse bedrifter online pro club.


Så sidder der nogen der rykker sliders og booster. Det må være årsagen til det er fjernet.

visse bedrifter skulle der stå.

Nu sidder jeg her og spiller "drop ind-kamp". Det jo helt håbløs når man det meste af tiden spiller sammen med nogle egoistiske fuckhoveder, der tror de kan drible hele forsvaret osv.
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Cena » 29. sep 2012 10:34

Subbers skrev:
Cena skrev:
Subbers skrev:
Synes godt de kunne gøre så man kunne bruge pro'en i alle modes, men kun kan oplåse bedrifter online pro club.


Så sidder der nogen der rykker sliders og booster. Det må være årsagen til det er fjernet.

visse bedrifter skulle der stå.

Nu sidder jeg her og spiller "drop ind-kamp". Det jo helt håbløs når man det meste af tiden spiller sammen med nogle egoistiske fuckhoveder, der tror de kan drible hele forsvaret osv.


Helt enig. Derfor er jeg med i en stor klub hvor alle spiller nogenlunde på samme niveau. Vi vinder ikke altid men vi har det sjovt og der er ingen sure miner hvis man får lavet en fejl. Det vigtigste er at folk spiller sammen og ikke bare går ego.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf AS SM » 29. sep 2012 17:25

Hvad spiller I hvis I bare vil spille en standard Fifa kamp online? Altså ikke der hvor man kun er én spiller.

Jeg er ret træt af at der ikke er det der turneringsmode som der var 12'eren. Der er ikke rigtigt noget at stile efter her og hver gang man er foran med 2 mål så quitter folk. Og derudover kan jeg heller ikke finde et sted hvor jeg kan spille ranked matches - findes det? I head-to-head er valgmuligheden grå og man kan ikke stille den til ranked
Jeg er en bjørn med meget lille hjerne, og lange ord irriterer mig ! - Citat: Peter Plys
AS SM
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. sep 2012 17:53

Så fik jeg lige spillet min første onlinekamp, det er sgu sjovt. 4-1 til mig i øvrigt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf fneribyen » 29. sep 2012 19:31

*Forkert forum* ;)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: FIFA 13 Tråden

Indlægaf Donfranke » 30. sep 2012 11:33

AS SM skrev:Hvad spiller I hvis I bare vil spille en standard Fifa kamp online? Altså ikke der hvor man kun er én spiller.

Jeg er ret træt af at der ikke er det der turneringsmode som der var 12'eren. Der er ikke rigtigt noget at stile efter her og hver gang man er foran med 2 mål så quitter folk. Og derudover kan jeg heller ikke finde et sted hvor jeg kan spille ranked matches - findes det? I head-to-head er valgmuligheden grå og man kan ikke stille den til ranked


Ind i Season, så finder du det du savner.
Donfranke
Niveau 0
 
Indlæg: 30


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster