Xboxlife forum

Fifa 12 demo

For sport fanatikere.

Re: Fifa 12 demo

Indlægaf arnel925 » 14. sep 2011 11:47

fneribyen skrev:
arnel925 skrev:Spillet er blevet meget bedre, bare meget skuffet over det med forsvar spil... B knap virker sku ikke så godt som A... Og at presse med andre man skal bruge RB... Jeg har altså kun 5 finger på en hånd og det er umuligt at holde RT og RB og have styr på B også... Måske var bare mine forventninger meget større, for synes de ændre alt for meget på det som faktisk virkede rigtig godt og det skal man bare ikke...


Ja det er virkelig noget man skal tilvænne sig til. Det er jo en helt ny måde at spille Fifa på, så selv nogle af de største Fifa legender skal til at vænne sig til noget nyt. Men ja der er en del flere ting man skal holde øje med. Du skal egentlig ikke bruge "B" knappen når du bruger "RB", da dit forsvar gør arbejdet med at skaffe bolden fra den der har den. Det eneste du så skal gøre er at dække den person op, som du selv vælger.

Jeg synes det er en fed måde at lave om på det taktiske i fifa. Synes i de foregående at det var alt for meget rush mod bolden i forsvaret, og det krævede egentlig ikke rigtig noget overblik. Med tactical defense bliver det snarere mere vanskeligt, og det bliver lige pludseligt ikke helt nemt at spille mod AI.

Jeg glæder mig som et lille barn til at det bliver d. 30, selvom jeg nok først får det nogle uger efter, grundet fødselsdag :D

Fandt også lige ud af at man kan ændre på knapperne så det bliver ligesom det gamle (fifa 11), så det er jeg glad for :) nu behøver ikke vænne mig til det nye system.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf jepsen80 » 14. sep 2011 12:33

ilhan50 skrev:Har lige prøvet fifa 12 og det er det samme shit, køber det aldrig...


typisk quote for dårlige fifa spillere :D
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf IkkNico » 14. sep 2011 13:09

arnel925 skrev:Fandt også lige ud af at man kan ændre på knapperne så det bliver ligesom det gamle (fifa 11), så det er jeg glad for :) nu behøver ikke vænne mig til det nye system.

Så er det rart at være genfødt nybegynder, så er der ingen vaner fra sidste år der skal fralæres.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Fifa 12 demo

Indlægaf mathiasd » 14. sep 2011 14:30

Hvor kan man ændre det?
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf ZeanDanielZ » 14. sep 2011 14:34

Er det bare mig der har hørt at når man spiller online er tvunget til at spille det nye defence system?
Forresten man kan filme i fifa 12... (oooh nooo) bare vent til de små fede amerikaner børn finder en bug i dette og får straffe hver gang de smider sig i feltet, skønt der ikke er nærheden af kontakt....
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf flexii » 14. sep 2011 14:43

ZeanDanielZ skrev:Er det bare mig der har hørt at når man spiller online er tvunget til at spille det nye defence system?
Forresten man kan filme i fifa 12... (oooh nooo) bare vent til de små fede amerikaner børn finder en bug i dette og får straffe hver gang de smider sig i feltet, skønt der ikke er nærheden af kontakt....


Hvordan faen filmer man? :)
flexii
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf arnel925 » 14. sep 2011 14:46

mathiasd skrev:Hvor kan man ændre det?

Lige i starten (af denne demo) bliver man spurgt om man vil spille med classic controls etc. man helt ned og vælger at man selv vil lave om på dem (custom controls) og der kan man så ændre på knapperne.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf Kayniel » 14. sep 2011 14:50

ZeanDanielZ skrev:Er det bare mig der har hørt at når man spiller online er tvunget til at spille det nye defence system?
Forresten man kan filme i fifa 12... (oooh nooo) bare vent til de små fede amerikaner børn finder en bug i dette og får straffe hver gang de smider sig i feltet, skønt der ikke er nærheden af kontakt....


Tja, folk spiller nok lidt mere rent for at få alle achievements.

Billede
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Fifa 12 demo

Indlægaf skovbo » 14. sep 2011 14:57

Hvordan filmer man?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf ZeanDanielZ » 14. sep 2011 14:58

skovbo skrev:Hvordan filmer man?


Har læst mig til at man gør det sådan LB+LT+RB i videon bruges messi

Fedt fandt ud af at det var PES og ikke fifa... videoen hed fifa 12, underligt hvad folk vil gøre for at få hits
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf far til 3 » 14. sep 2011 18:43

Er dybt skuffet :(
Love my PIV status
far til 3
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Aalborg


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf mathiasd » 14. sep 2011 19:33

Kan man ikke forlænge halvegene på en måde?
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf solo3300 » 14. sep 2011 19:58

mathiasd skrev:Kan man ikke forlænge halvegene på en måde?


ikke i demo :)
solo3300
Niveau 4
 
Indlæg: 304


Re: Fifa 12 demo

Indlægaf IkkNico » 14. sep 2011 21:25

Så fik jeg endelig brugt lidt mere tid på den dem, og jeg må blankt indrømme at Kayniel har ret. Jeg er en noob. Hygger mig nede i puslingerækken, hvor alle spiller på semi-pro.

Selv med shoot assist på, har jeg sgu' lidt svært ved at få bolden ind i kassen. Enten bliver det en jordtriller eller også bliver den sendt op på de øverste tribuner. Jeg skal nok få lært det.

Nu er jeg som nævnt kun på semi-pro, men jeg forstår ikke helt klagerne over forsvars systemet. RB har været min gode ven flere gange, og det virker ikke helt umuligt at tackle sig til bolden. Slet ikke hvis man allerede har en mand til at presse boldholderen.

Hvorfor kan folk ikke lide det nye forsvars system? Hvad er der galt med det?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Fifa 12 demo

Indlægaf arnel925 » 14. sep 2011 21:56

IkkNico skrev:Så fik jeg endelig brugt lidt mere tid på den dem, og jeg må blankt indrømme at Kayniel har ret. Jeg er en noob. Hygger mig nede i puslingerækken, hvor alle spiller på semi-pro.

Selv med shoot assist på, har jeg sgu' lidt svært ved at få bolden ind i kassen. Enten bliver det en jordtriller eller også bliver den sendt op på de øverste tribuner. Jeg skal nok få lært det.

Nu er jeg som nævnt kun på semi-pro, men jeg forstår ikke helt klagerne over forsvars systemet. RB har været min gode ven flere gange, og det virker ikke helt umuligt at tackle sig til bolden. Slet ikke hvis man allerede har en mand til at presse boldholderen.

Hvorfor kan folk ikke lide det nye forsvars system? Hvad er der galt med det?

Nææ systemet er fint, det er knapperne som de har ændret på der er noget galt med, men de kan man heldigvis ændre selv på. Men hvis man spiller på semi-pro så betyder det ikke så meget da man nok ikke har brugt så meget tid på at game fifa så, uden at fornærme nogen :)
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster