Xboxlife forum

Fifa 12: Premier League for Xboxlife

For sport fanatikere.

Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Asbjorn DK » 13. okt 2011 18:31

nogen der er klar på en kamp :) ?
Asbjorn DK
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Noga » 13. okt 2011 19:27

Skal vi tage vores 2. kamp?
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf killerashraf » 13. okt 2011 19:37

er det i orden man sender resultater og målscorer igennem en pb her?
killerashraf
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf arnel925 » 13. okt 2011 19:40

nogen der gerne vil spille??
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Noga » 13. okt 2011 19:45

Spiller lige en UT kamp færdig, og så inviterer jeg.
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf klysseDK » 13. okt 2011 19:58

Blackburn - Chelsea 0-1
Målscorer Essien

Færdigspillet .......
klysseDK
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Noga » 13. okt 2011 20:28

Anyone?
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf boblerne32 » 13. okt 2011 20:33

Noga skrev:Anyone?


Jeg er klar (Sunderland)
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf junior nielsen » 13. okt 2011 20:41

jeg er frisk.
junior nielsen
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Derp » 13. okt 2011 21:00

En som er frisk på en kamp mod The Baggies... :D
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf Noga » 13. okt 2011 21:37

En kamp her inden natholdet? :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 14. okt 2011 07:46

Så er stillingen opdateret efter en hel stak kampe torsdag aften..

Topscorerlisten er som nævnt tidligere lige på standby indtil jeg får opdateringen automatiseret, så den kommer formentlig snart (i løbet af et par dage) til at køre.

Nu har alle 20 hold været i kamp...

Wigan ser ud til at være stærke og ligger pt. 1'er med 15 spillede kampe, 3 uafgjorte og 1 nederlag
Man. City hænger på med 13 spillede kampe, 8 sejre, 3 uafgjorte og 1 nederlag.

I den tunge ende er det værd at nævne at Bolten er kommet skidt fra land med 3 nederlag i 3 kampe.
Everton der har spillet 10 kampe er stadig uden en sejr, med 5 tabte og 5 uafgjorte.

Men men men.., der er jo stadig mange kampe endnu, så meget kan ske ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 14. okt 2011 08:06

killerashraf skrev:er det i orden man sender resultater og målscorer igennem en pb her?


Nej! Vi vil meget gerne have jer til at bruge den mail der er oprettet til formålet. På den har vi bedre mulighed for at styre, hvad vi har opdateret og hvad vi ikke har opdateret. Vi er jo flere der opdaterer og logger ind på samme e-mail.

Derfor er svaret meget enkelt - I SKAL bruge fifa12epl@gmail.com
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BonZo » 14. okt 2011 09:03

QPR - En klub i dyb krise.

Bølgerne går højt i den engelske klub Queens Park Rangers. Ovenpå to flove kæmpenederlag mod Manchester City Torsdag aften, rygtes der nu om intern uro i klubben.
Manager BonZodk har på op til flere møder med bestyrelsen krævet at der skulle indkøbes forstærkninger til det nederlagsramte mandskab. Bestyrelsesformand Tony Fernandes har indtil videre ikke givet efter overfor managerens pres.

Efter Torsdagens to nederlag var der flere medier der beskrev et raserianfald fra manager BonZodk. "Jeg havde ikke en af mine bedste aftener" Udtalte BonZodk her til morgen til Planetfootball.com.
Den britiske avis News of The World har haft en journalist i marken. Han fandt her til morgen to X-Box 360 controllere fuldstændig splittet ad i atomer i managerens skraldespand.
"Ja jeg fik et raserianfald efter kampene. Der var absolut intet der fungerede, og oven i det, så er der vist ikke nogen spillere der kan se sig selv i spejlet ovenpå den indsats, PINLIGT - Jeg må have nogle nye spillere hvis dette projekt skal lykkedes" En udtalelse der har fået holdets stjerne, den lynhurtige Shaun Wright-Phillips op i det røde felt, han udtaler "En manager der bare sætter sig tilbagelænet på bænken, med fødderne oppe på en skammel, og tror tingene kommer af sig selv, han er jo fuldstændig bindegal"

Imens bølgerne går højt i klubben, spekuleres der allerede i medierne om BonZodk stadig skal træne i klubben efter denne sæson.
"Jeg vil ikke udtale mig om spekulationer" siger BonZodk, det samme svar får vi fra formand Tony Fernandes, der dog tilføjer "Vi vil prøve at få det til at fungere i denne sæson, og så må vi jo se hvor langt det skal række. Jeg har allerede indkaldt Shaun Wright-Phillips og BonZodk til et forsoningsmøde, så lad os nu se om vi ikke blæser ud over stepperne igen i næste kamp"
Man bliver aldrig for gammel til at game - Man er først gammel den dag man holder op
BonZo
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 14. okt 2011 09:07

Dejligt med lidt indsigt i hvad der sker rundt omkring i de forskellige klubber..., he he

Måske Hr. Wright Phillips ikke er den oplagte i front, han har jo ligesom ikke leveret varen endnu... ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster