Xboxlife forum

FIFA 12 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf sir.auron88 » 18. aug 2011 17:59

True story
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Buktu » 22. aug 2011 10:58

staalmanden skrev:
CaptainKicker skrev:Mit bud vil være 2-3 uger før release. Sidste år var det 15. September, så vil nogenlunde skyde på at det er samme tilfælde i år ;)


Tvivler på en demo. Det ville vel gøre det uinteressant at give 200 mio. for deres dæmoniske Season Ticket for at få den fulde udgave 3 dage før release hvis man kan spille en demo et par uger før (ved godt det er meget begrænset hvad man kan i demoen men den plejer at tage de værste rysteture for mit vedkommende og så er der vel kun de ultimative fanboys tilbage der køber Season Ticket)

Men prove me wrong EA. Vis at I stadig er nr 1 til at smække et godt sportsspil sammen og ikke kun har øjnene rettet mod bundlinien.


Hvorfor skulle der ikke komme en demo? :b Har der da været så længe jeg har været med på Fifa vognen, siden 09 versionen.

Og at du så er efter folk for at købe nyt spil hvert år.. :b Really?
Fifa er uden tvivl det spil der sidder oftest i min Xbox. Jeg har jævnligt venner ovre, og så bliver der altid spillet Fifa. Så synes jeg ærligt talt det er en rimeligt lille investering at give hvad, 350 kroner hvert år for at få en opdateret version. Og de sidste år har der været mærkbare forbedringer hvert år, så det er absolut ikke noget jeg har det dårligt med.

Så at du sidder og gør dig til herre over hvordan folk er, bare fordi de køber et spil i en serie hvert år, det gør da kun dig små arrogant. Men godt for dig at du kan klare dig med 4 hold og 2 minutters halvlege, går bare ikke helt for mig.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Annxii » 22. aug 2011 11:07

demo 13. september med 3 minutters halvleg

Hold: Barcelona, Arsenal, Manchester City, Marseille, Dortmund og Milan
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf SONICDK » 22. aug 2011 11:39

http://ultimatefifa.com/2011/fifa-12-qa ... an-jarvis/

de spiller den på pc demoen
og bare så i ikke spørger men JA pc versionen bliver den samme som xbox og ps3 :)
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf staalmanden » 24. aug 2011 14:51

Buktu skrev:
staalmanden skrev:
CaptainKicker skrev:Mit bud vil være 2-3 uger før release. Sidste år var det 15. September, så vil nogenlunde skyde på at det er samme tilfælde i år ;)


Tvivler på en demo. Det ville vel gøre det uinteressant at give 200 mio. for deres dæmoniske Season Ticket for at få den fulde udgave 3 dage før release hvis man kan spille en demo et par uger før (ved godt det er meget begrænset hvad man kan i demoen men den plejer at tage de værste rysteture for mit vedkommende og så er der vel kun de ultimative fanboys tilbage der køber Season Ticket)

Men prove me wrong EA. Vis at I stadig er nr 1 til at smække et godt sportsspil sammen og ikke kun har øjnene rettet mod bundlinien.


Hvorfor skulle der ikke komme en demo? :b Har der da været så længe jeg har været med på Fifa vognen, siden 09 versionen.

Og at du så er efter folk for at købe nyt spil hvert år.. :b Really?
Fifa er uden tvivl det spil der sidder oftest i min Xbox. Jeg har jævnligt venner ovre, og så bliver der altid spillet Fifa. Så synes jeg ærligt talt det er en rimeligt lille investering at give hvad, 350 kroner hvert år for at få en opdateret version. Og de sidste år har der været mærkbare forbedringer hvert år, så det er absolut ikke noget jeg har det dårligt med.

Så at du sidder og gør dig til herre over hvordan folk er, bare fordi de køber et spil i en serie hvert år, det gør da kun dig små arrogant. Men godt for dig at du kan klare dig med 4 hold og 2 minutters halvlege, går bare ikke helt for mig.


Inden jeg forklarer, hvorfor du fuldstændig har misforstået mit indlæg vil jeg godt lige slå fast, at jeg har været på FIFA-vognen siden jeg købte min Xbox i 2007. Jeg elsker det og synes det slår PES (PIS??) med længder og at EA har været gode til at forny spillet..... SÅ er den af vejen.

Mit indlæg gik på demo af FIFA 12 set i forhold til deres Season Ticket, hvor man kan hente en fuld kopi af spillet 3 dage før release og spille det frem til release. Og jeg spekulerede i, om EA's interesse i at smide en demo ud, da det måske kunne gøre det uinteressant at købe deres Season Ticket, hvis man alligevel kunne spille demoen. Måske ville de vælge at smide demoen ud efter release, da alle os fanboys jo køber det no matter what!

Så, for at opsummere:
Ja, jeg elsker også FIFA!
Ja, jeg spillet det også ofte med venner over LIVE eller lokalt!
Ja, jeg synes også at 350 kr er en god pris for et fantastisk spil der holder et helt år!
Nej, jeg synes bestemt ikke jeg er arrogant (det er ihvertfald ikke meningen!!)
Og NEJ NEJ NEJ, jeg kan da overhovedet ikke klare mig med en demo!

Håber det gav en smule klarhed!
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Buktu » 24. aug 2011 15:36

Ach, jeg undskylder, har først lige nu læst om hele det her "Season Ticket" :) Det giver unægteligt en lidt anden vinkel til dit indlæg :)

Er ked af misforståelsen :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Oswaldo Carillo » 24. aug 2011 15:41

sir.auron88 skrev:Kayniel er gud. Han er muligvis den bedste fifaspiller jeg nogensinde har set i min levetid. Desuden er han yderst smuk og charmerende.


Det er da kun fordi du aldrig har mødt mig så, men det kan være du en dag er heldig nok til at gøre det nu hvor jeg er flyttet til Kjøwenhavn :)
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf staalmanden » 24. aug 2011 18:47

Buktu skrev:Ach, jeg undskylder, har først lige nu læst om hele det her "Season Ticket" :) Det giver unægteligt en lidt anden vinkel til dit indlæg :)

Er ked af misforståelsen :)


Fra en FIFA lover til en anden... No worries!!
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf CaptainKicker » 8. sep 2011 10:23

CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf staalmanden » 9. sep 2011 07:48



Satme lækkert at der er så mange ultimate team achievements med...! Ellers bare nogle fede eller (bicycle kick, score 3 goals i a season with Torres ;-) )
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf CaptainKicker » 9. sep 2011 18:00

Du er selvfølgelig velkommen til at adde mig. Spiller FIFA rimelig tit ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf HFsnowflake » 12. sep 2011 20:31

Du må også gerne tilføje mig.. spiller også fifa :P
HFsnowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Atticus » 12. sep 2011 23:21

Jeg er også frisk på et add, gamertag: Mikaelistic
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf flexii » 15. sep 2011 19:44

Samme her, er også frisk på noget onlne spil :)
flexii
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: FIFA 12 - Ultimate Thread!

Indlægaf Saif » 15. sep 2011 20:25

Yellowbluearmy ....men pas på, jeg er uhyggelig
Saif
Niveau 2
 
Indlæg: 191


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron