Xboxlife forum

FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

For sport fanatikere.

Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf Bassel » 1. maj 2011 19:26

Få ordnet de, klart, overvurderede spillere... Har stadig til gode at finde den forsvarsspiller som konsekvent kan klare Ronaldo i luften... I LUFTEN! Ved ikke hvad Ronaldo har gjort for at fortjene den overlegenhed som han har i luftduellerne. Han kan jo efterhånden også skyde fra midten, og score på 9/10 forsøg.
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf fjeaset » 1. maj 2011 20:03

Bassel skrev:Få ordnet de, klart, overvurderede spillere... Har stadig til gode at finde den forsvarsspiller som konsekvent kan klare Ronaldo i luften... I LUFTEN! Ved ikke hvad Ronaldo har gjort for at fortjene den overlegenhed som han har i luftduellerne. Han kan jo efterhånden også skyde fra midten, og score på 9/10 forsøg.

C. Ronaldo har en sindsyg enorm springstyrke. Det er ikke overdrivelse.
Billede
fjeaset
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf Bummerten » 1. maj 2011 23:56

Muligheden for ekstreme verjrsituationer kunne være ret komisk :)
Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf Lamsis » 2. maj 2011 10:08

Dommer-systemet, må gerne få en make-over...
Lidt mere glid/flow i spillet ved frispark, når det foregår et pænt stykke fra mål, så vi vi undgår at vente og vente...Og så behøver dommeren ikke være så pivet omkring nærkamp.
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf mathiasd » 2. maj 2011 11:10

Don Drift skrev:
mathiasd skrev:med vandpytter på banen, hvor den kan stoppe lidt i græsset osv? :)


Hvis det regner SÅ meget som du efterlyser, så spiller man som regel ikke..


Arg, er det ikke en løgn? :)
der har tit været episoder hvor der har været nogle vandpytter hvor det bare næsten er umuligt at løbe igennem :)
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf Buktu » 10. maj 2011 11:28

Well, de siger hvert år at "nu er managermode blevet meget forbedret" men synes nu bare at vi får små opdateringer hvert år.. :b Så gerne mere dybde i managerdelen. Små irriterende ting som at man kun kan forhandle kontrakt med en spiller én gang og så kan man ellers ikke forhandle med ham før næste år.. :b Og at man ikke kan have flere handler kørende samtidig, og vente med at tage en beslutning - hvis jeg for eksempel vil have en ny målmand, og jeg så giver tilbud til to på en gang - så kan det være der er respons fra målmand A hurtigere end fra B, og så er det take it or leave med målmand A, uden at jeg ved om målmand B vil godtage mine tilbud.. :) Det har tit generet mig.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf S Dark » 10. maj 2011 14:38

Vigtigste rettelse må være afleveringssytemet. Af en eller anden grund giver min minus mening til tider hvor den vælger nogle absurde afleveringer til de underligst-placerede modtagere. Og nogle gange går det direkte over ens angreb, hvis ikke en forsvars fejl. Det er ikke tit det sker, men det kommer fra tid til anden, og det er satme frustrerende! .. :D Men damn.. ved ikke :) Spiller nærmest kun kampe, og ikke manager-delen eller online :lol: Såå.. ud over det, synes jeg det fugerer meget godt :) Hmm.. mindes også at AI'erne er blandt de dummeste jeg har set. De er til grin nogle gange... :)
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf far til 3 » 22. maj 2011 09:20

Open source
Love my PIV status
far til 3
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Aalborg


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf Juxer » 22. maj 2011 09:55

far til 3 skrev:Open source


O æææ nogle nye hovedstød.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf carillo8 » 22. maj 2011 10:49

far til 3 skrev:Open source

+1
carillo8
 


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf carillo8 » 22. maj 2011 10:50

Juxer skrev:
far til 3 skrev:Open source


O æææ nogle nye hovedstød.


O æææ mulighe'en fo' hurtige indlæg (indkast)
carillo8
 


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf far til 3 » 22. maj 2011 13:16

Måske et handikap system, så man ikke bliver nød til at side oppe den halve nat ;)
Love my PIV status
far til 3
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Aalborg


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf xboxbusmus » 21. jul 2011 18:00

Andreas93 skrev:En eller anden form for straf, hvis man quitter for mange online kampe..

Er du ikke en af typerne der quitter bare fordi du er bagud, så er du forresten velkommen til at add mig :)


Helt enig! er for nylig begyndt at spille online... og der er til grin mange der quitter. Og til en som skrev det var latterligt at blive straffet for EA's severe der er dårlige, så kan det altså ikke altid være serverens skyld, da det kun er sket for mig når modstanderen kommer ned med 3 mål, eller hvis man score 2 hurtige inden for de første 15 spille-min... alt for frustrerende, så et strafsystem ville være på sin plads!
xboxbusmus
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf mathiasd » 21. jul 2011 18:29

Hvis man quitter 3 gange indenfor en time, så det 3 timers ban fra online delen? :)
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 12 hva syntes i skal rettes i forhold til 11'eren

Indlægaf C.C » 26. jul 2011 19:17

Afleveringssystemet skal laves helt om, det funker ikke i Fifa 11, så kunne jeg endvidere godt tænke mig at se et "skifte" spiller system, det virker heller ikke, der bliver valgt de forkerte spillere konstant. Når man så endelig får fat i den rigtige så at sige, så stå han gerne og glor til at starte med, så man selvfølgelig ikke når at indhente en spiller konstant. Online delen synes jeg ind i mellem har for mange problemer.

Generelt kunne det være fedt hvis de viskede tavlen ren, og så startede forfra :D
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster