Xboxlife forum

FIFA 11 spillere

For sport fanatikere.

FIFA 11 spillere

Indlægaf P4TR1CK » 8. sep 2010 18:46

Hutlihut!

Jeg mener, vi trænger til sådan en tråd, således at vi fodboldfanatikere kan tilføje andre brugere og spille imod hinanden.

Hvis du bliver en kommende FIFA 11 spiller, så skriv i tråden, så vil jeg løbende opdatere denne #1 post med FIFA 11 spilere! :D

Skriv dit gamertag, efterfulgt af dit favorithold.

Jeg kan da lægge ud!

P44TR1CK - Arsenal FC
DrawnDaugaard - Chelsea FC
Darkandel - FC Bayern München
Subbers - Fiorentina
J A K Q B - Odense Boldklub
M16A2 Predator- Manchester United FC
THE TARDHUNTER - Tottenham Hotspur
BowzR II - Arsenal FC, Real Madrid C.F, AC Milan, F.C. Copenhell
DualDaninja - Inter Milan, Brasilien, England, F.C København
lionello - FC Barcelona, Manchester United FC, Brasilien, England
torkReren - FC Bayern München, FC København
TheDanishRed - FC Barcelona, Odense Boldklub, Liverpool FC, FC Porto, Everton FC
Moulle - FC Barcelona, AGF

MADSBARNA - FC Barcelona
TobiasKM - Varierer mellem forskellige hold
jensot - Chelsea FC, Inter Milan, Arsenal FC, Tottenham Hotspur
jepsen80 - AC Milan
RaGaDK - Manchester United FC
goudiSh - FC Barcelona, Valencia og FC København
SONICDK - Arsenal og FC København
TKC ReplaY DK - Brøndby IF
Faetteren - FC Barcelona Manchester City og AC Milan
Marc Wich - AS Roma FC Barcelona FC København og HSV
cool ncc - Newcastle United
Oswaldo Carillo
Kayniel
Benja190782 - AaB, FC København og Tottenham Hotspur
OpaqueCypress - Fullham
DecapitatedDK - FC. Barcelona, Brøndby IF, AC Milan og Newcastle
dalle2010 -FC Barcelona og FC København
MCF2500 - Alle
Juxer - Arsenal FC
MiAChArLiE - FC Porto, Silkeborg og AS Roma
solo 3300 - FC København og Arsenal FC
Tutti Frutty - Alle
WilliamAstley - Blackburn Rovers
Ski9280 - Ajax og Aston Villa
Mitzurugi - Manchester United
Solkongerne - Brøndby IF og Atlectico Madrid
Atholm - AaB og FC Barcelona
Peter Bork
MrInkognito
cool ncc
Senest rettet af P4TR1CK 3. jan 2011 11:48, rettet i alt 37 gange.
P4TR1CK
 


Indlægaf Dualdaninja » 8. sep 2010 18:51

Hej Patrick, det er ikke for at trolle eller ødelægge din tråd, synes bare den er sådan lidt overflødig og hmm, ligegyldig ? :)
Kunne det her ikke lige så godt ligge i fifa11 tråden ? jeg mener, dem der spiller 10'ern, de spiller også 11'ern og så kunne du jo ligeså godt tage udgangspunkt i den fifa10 tråd der er nu?! :)

Ha en god aften
Danni
Billede
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Indlægaf SvAmP » 8. sep 2010 18:52

jeg kommer til at game det en del :) bayern munchen ftw
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Subbers » 8. sep 2010 18:52

Subbers - Fiorentina
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf Doc Polak » 8. sep 2010 18:52

Danni +1 :)
Doc Polak
 


Indlægaf Doc Polak » 8. sep 2010 18:53

J A K Q B - OB
Doc Polak
 


Indlægaf P4TR1CK » 8. sep 2010 18:54

Dualdaninja skrev:Hej Patrick, det er ikke for at trolle eller ødelægge din tråd, synes bare den er sådan lidt overflødig og hmm, ligegyldig ? :)
Kunne det her ikke lige så godt ligge i fifa11 tråden ? jeg mener, dem der spiller 10'ern, de spiller også 11'ern og så kunne du jo ligeså godt tage udgangspunkt i den fifa10 tråd der er nu?! :)

Ha en god aften
Danni


Tjaa, kald det hvad du vil :lol:

Ligesom der er en BF BC2 tråd med spillere og MW2, så synes jeg også vi skulle have en med FIFA 11 :D
P4TR1CK
 


Indlægaf mathiasd » 8. sep 2010 18:54

DrawnDaugaard + chelsea
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Indlægaf Dualdaninja » 8. sep 2010 18:58

P4TR1CK skrev:
Dualdaninja skrev:Hej Patrick, det er ikke for at trolle eller ødelægge din tråd, synes bare den er sådan lidt overflødig og hmm, ligegyldig ? :)
Kunne det her ikke lige så godt ligge i fifa11 tråden ? jeg mener, dem der spiller 10'ern, de spiller også 11'ern og så kunne du jo ligeså godt tage udgangspunkt i den fifa10 tråd der er nu?! :)

Ha en god aften
Danni


Tjaa, kald det hvad du vil :lol:

Ligesom der er en BF BC2 tråd med spillere og MW2, så synes jeg også vi skulle have en med FIFA 11 :D


Ja det er også meget fint, men nu sammenligner du med to forskellige spil? Det er ikke helt det samme vel ?
Altså det er meget fint , men så kan jeg jo passende lave en tråd for Fifa2012 allerede nu ?
Du kan godt se hva jeg mener ik ?
Fifa 10 og 11 er i samme serie, det er BFBC2 og MW2 ikke helt vel ? :)
Billede
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Indlægaf DKhANSI » 8. sep 2010 19:08

M16A2 Predator- Manchester United
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf P4TR1CK » 8. sep 2010 19:09

Dualdaninja skrev:
P4TR1CK skrev:
Dualdaninja skrev:Hej Patrick, det er ikke for at trolle eller ødelægge din tråd, synes bare den er sådan lidt overflødig og hmm, ligegyldig ? :)
Kunne det her ikke lige så godt ligge i fifa11 tråden ? jeg mener, dem der spiller 10'ern, de spiller også 11'ern og så kunne du jo ligeså godt tage udgangspunkt i den fifa10 tråd der er nu?! :)

Ha en god aften
Danni


Tjaa, kald det hvad du vil :lol:

Ligesom der er en BF BC2 tråd med spillere og MW2, så synes jeg også vi skulle have en med FIFA 11 :D


Ja det er også meget fint, men nu sammenligner du med to forskellige spil? Det er ikke helt det samme vel ?
Altså det er meget fint , men så kan jeg jo passende lave en tråd for Fifa2012 allerede nu ?
Du kan godt se hva jeg mener ik ?
Fifa 10 og 11 er i samme serie, det er BFBC2 og MW2 ikke helt vel ? :)


Lad os lade det ligge :wink:
P4TR1CK
 


Indlægaf DKhANSI » 8. sep 2010 19:11

Dualdaninja skrev:
P4TR1CK skrev:
Dualdaninja skrev:Hej Patrick, det er ikke for at trolle eller ødelægge din tråd, synes bare den er sådan lidt overflødig og hmm, ligegyldig ? :)
Kunne det her ikke lige så godt ligge i fifa11 tråden ? jeg mener, dem der spiller 10'ern, de spiller også 11'ern og så kunne du jo ligeså godt tage udgangspunkt i den fifa10 tråd der er nu?! :)

Ha en god aften
Danni


Tjaa, kald det hvad du vil :lol:

Ligesom der er en BF BC2 tråd med spillere og MW2, så synes jeg også vi skulle have en med FIFA 11 :D


Ja det er også meget fint, men nu sammenligner du med to forskellige spil? Det er ikke helt det samme vel ?
Altså det er meget fint , men så kan jeg jo passende lave en tråd for Fifa2012 allerede nu ?
Du kan godt se hva jeg mener ik ?
Fifa 10 og 11 er i samme serie, det er BFBC2 og MW2 ikke helt vel ? :)

Det er en fuldstændig latterlig underlig holdning du har.Selvfølgelig skal Fifa 11 også have en sådan tråd. præcis som BC2 og MW2 ikke den store forskel efter min mening.. Hvis ikke har noget relevant at sige så bliv dog ude af tråden
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf MoorWen » 8. sep 2010 19:12

BawzR II - Arsenal, Real Madrid, Milan, F.C.Copenhell
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf THE TARD HUNTER » 8. sep 2010 19:12

The Tardhunter - Tottenham Hotspur
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Dualdaninja » 8. sep 2010 19:14

DKhANSI skrev:
Dualdaninja skrev:
P4TR1CK skrev:
Dualdaninja skrev:Hej Patrick, det er ikke for at trolle eller ødelægge din tråd, synes bare den er sådan lidt overflødig og hmm, ligegyldig ? :)
Kunne det her ikke lige så godt ligge i fifa11 tråden ? jeg mener, dem der spiller 10'ern, de spiller også 11'ern og så kunne du jo ligeså godt tage udgangspunkt i den fifa10 tråd der er nu?! :)

Ha en god aften
Danni


Tjaa, kald det hvad du vil :lol:

Ligesom der er en BF BC2 tråd med spillere og MW2, så synes jeg også vi skulle have en med FIFA 11 :D


Ja det er også meget fint, men nu sammenligner du med to forskellige spil? Det er ikke helt det samme vel ?
Altså det er meget fint , men så kan jeg jo passende lave en tråd for Fifa2012 allerede nu ?
Du kan godt se hva jeg mener ik ?
Fifa 10 og 11 er i samme serie, det er BFBC2 og MW2 ikke helt vel ? :)

Det er en fuldstændig latterlig underlig holdning du har.Selvfølgelig skal Fifa 11 også have en sådan tråd. præcis som BC2 og MW2 ikke den store forskel efter min mening.. Hvis ikke har noget relevant at sige så bliv dog ude af tråden


Fuck nu det! :) Det er også ligemeget. Jeg synes bare det flyder med overflødige tråde! Og derfor en kommende fifa11 tråd er i min verden overflødig, da der iforvejen er 1000 fifa10 tråde. Og dem der spiller fifa10 ´kommer til at spille fifa11 :) Det var nu mere min pointe.

Men ontopic, så kommer jeg nok til at spille med Inter/Brasilien/England/Fck - Og gamertag står jo i siden DualDaninja :lol:
Billede
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron