Xboxlife forum

FIFA 11 [Officielle tråd]

For sport fanatikere.

Ser du frem til FIFA 11?

Ja
175
83%
Nej
16
8%
Ved ikke/Ligeglad
21
10%
 
Afgivne stemmer : 212

Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Blaugrana » 7. okt 2010 10:08

Det skriver han inde paa deres forum, saa det kan vi da haabe :)
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Benn » 7. okt 2010 10:10

det er så skide klamt af EA det der. De gør du med gode intentioner; nemlig at fixe den såkaldte 'flag glitch', der eksisterede under HELE 2010.. Men hvorfor i alverden fixer de ikke det FØR spillet kommer ud, når de jo godt er klar over det? Det er som om EA med vilje gør nogle ting dårlige, så de kan rette dem og sige: 'We listen to our community' og alt det der pis.Ja, det skulle I have gjort midt i FIFA 10! klaphatte! .... nåh, men så må man jo bare starte forfra..
Benn
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Doc Polak » 7. okt 2010 10:12

Bare club kampene snart er fri for lag og man faktisk kan finde nogle kampe. :)
Er jeg en happy dolphin.
Doc Polak
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Cena » 7. okt 2010 10:12

Det er fordi de vil forhindre snyd. Men så bør man kun nulstille dem som åbenlyst har snydt eller i det mindste informere om det i forvejen. Jeg havde endelig tid til at gøre et ordentligt indhug i kampen mod 100 onlinekampe i går. NU er alt den tid spildt fordi andre sidder og snyder. Er fandme sur på EA nu!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Bolbronx » 7. okt 2010 11:46

Cena skrev:Det er fordi de vil forhindre snyd. Men så bør man kun nulstille dem som åbenlyst har snydt eller i det mindste informere om det i forvejen. Jeg havde endelig tid til at gøre et ordentligt indhug i kampen mod 100 onlinekampe i går. NU er alt den tid spildt fordi andre sidder og snyder. Er fandme sur på EA nu!


Billede
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Cena » 7. okt 2010 11:53

:mrgreen:
Bolbronx skrev:
Cena skrev:Det er fordi de vil forhindre snyd. Men så bør man kun nulstille dem som åbenlyst har snydt eller i det mindste informere om det i forvejen. Jeg havde endelig tid til at gøre et ordentligt indhug i kampen mod 100 onlinekampe i går. NU er alt den tid spildt fordi andre sidder og snyder. Er fandme sur på EA nu!


Billede


Haha ja det billede viser meget godt hvor ligegyldigt mit brok er i forhold til der sker noget.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Cena » 7. okt 2010 15:18

Når man kigger på top 100 kan man tydeligt se at problemet ikke er løst.

Jeg gider ikke gå i gang med at spille igen. For der MÅ komme en ny reset når det er fixet.
Ellers er det jo en katastrofe når de en gang har resat folks stats, som så viser sig at have været uden grund.
Løs problemet, og så reset den!

Og så publicer en nyhed om at problemet er løst og at folk nu kan spille uden chance for de resetter igen. Det andet er fandme for irriterende!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Ganashatru » 7. okt 2010 15:22

Jeg får snart "FIFA 11" hjem, og jeg har to spørgsmål angående Live Season:

- Hvis jeg spiller et Head to Head match mod en som ikke har pakken, vil mine spilleres rating så ikke opdateres?
- Bundesligaen, La Liga, Ligue 1, Premier League og Serie A koster 800 MS tilsammen, men 400 MS stykket. Er det ikke en lidt voldsom prisforskel?
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Mander » 7. okt 2010 16:29

Drible Smoelf skrev:Bare club kampene snart er fri for lag og man faktisk kan finde nogle kampe. :)
Er jeg en happy dolphin.


Hvis du droppede amerikaneren til fordel for japseren, så kunne du jo blive en sneaky dolphin også!
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf P4TR1CK » 7. okt 2010 21:58

Nogen der kan forklare mig, hvorfor jeg netop ikke kan se min mailbox i FIFA 11.

Der står følgende; "Din gamerprofil har ikke de nødvendige tilladelser til at bruge denne funktion." Hmm, tænker jeg så, hvilke tilladelser.?
P4TR1CK
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Doc Polak » 7. okt 2010 22:02

Mander skrev:
Drible Smoelf skrev:Bare club kampene snart er fri for lag og man faktisk kan finde nogle kampe. :)
Er jeg en happy dolphin.


Hvis du droppede amerikaneren til fordel for japseren, så kunne du jo blive en sneaky dolphin også!


Overvejes sku lige mander din gamle svinger. :D
Doc Polak
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf P4TR1CK » 8. okt 2010 12:37

P4TR1CK skrev:Nogen der kan forklare mig, hvorfor jeg netop ikke kan se min mailbox i FIFA 11.

Der står følgende; "Din gamerprofil har ikke de nødvendige tilladelser til at bruge denne funktion." Hmm, tænker jeg så, hvilke tilladelser.?


Ingen der har en løsning på dette?
P4TR1CK
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Bolbronx » 8. okt 2010 13:06

P4TR1CK skrev:
P4TR1CK skrev:Nogen der kan forklare mig, hvorfor jeg netop ikke kan se min mailbox i FIFA 11.

Der står følgende; "Din gamerprofil har ikke de nødvendige tilladelser til at bruge denne funktion." Hmm, tænker jeg så, hvilke tilladelser.?


Ingen der har en løsning på dette?


Aner det ikke, men måske er det derfor jeg har svært ved at invitere dig til klubben?
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Bolbronx » 8. okt 2010 13:32

P4TR1CK skrev:
P4TR1CK skrev:Nogen der kan forklare mig, hvorfor jeg netop ikke kan se min mailbox i FIFA 11.

Der står følgende; "Din gamerprofil har ikke de nødvendige tilladelser til at bruge denne funktion." Hmm, tænker jeg så, hvilke tilladelser.?


Ingen der har en løsning på dette?



http://www.google.dk/search?sourceid=ch ... ctionality
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf P4TR1CK » 8. okt 2010 13:35

Bolbronx skrev:
P4TR1CK skrev:
P4TR1CK skrev:Nogen der kan forklare mig, hvorfor jeg netop ikke kan se min mailbox i FIFA 11.

Der står følgende; "Din gamerprofil har ikke de nødvendige tilladelser til at bruge denne funktion." Hmm, tænker jeg så, hvilke tilladelser.?


Ingen der har en løsning på dette?


Aner det ikke, men måske er det derfor jeg har svært ved at invitere dig til klubben?


Skrev jeg også til dig igår :wink:
P4TR1CK
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster