Xboxlife forum

FIFA 11 [Officielle tråd]

For sport fanatikere.

Ser du frem til FIFA 11?

Ja
175
83%
Nej
16
8%
Ved ikke/Ligeglad
21
10%
 
Afgivne stemmer : 212

Indlægaf Doc Polak » 11. jun 2010 17:31

Buktu skrev:^Yeah, tror også vi kommer til at spille med det på Off.. Det kommer sq nok til at blive for tilfældigt alt sammen. Da frustrerende at få dømt et straffe imod sig uden at man selv har haft nogen som helst indflydelse :)


Hmm? Det er da tilfældigt de felste gange med hånd, så syntes 100% det skal være på. In real life er det jo også tilfældigt at den rammer de fleste gange. :)
Doc Polak
 


Indlægaf Mander » 11. jun 2010 18:13

DK Jakob skrev:
Buktu skrev:^Yeah, tror også vi kommer til at spille med det på Off.. Det kommer sq nok til at blive for tilfældigt alt sammen. Da frustrerende at få dømt et straffe imod sig uden at man selv har haft nogen som helst indflydelse :)


Hmm? Det er da tilfældigt de felste gange med hånd, så syntes 100% det skal være på. In real life er det jo også tilfældigt at den rammer de fleste gange. :)


Tjah, men i virkeligheden kan man jo også se forsvarsspillere hive armene om bag ryggen for at undgå det. Tror det kommer meget an på, hvor ofte det kommer til at ske, om jeg vil spille med det. Hvis det er hver/hver anden kamp, så bliver det jo lige pludselig urealistisk meget. :)
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf Doc Polak » 11. jun 2010 18:19

Mander skrev:
DK Jakob skrev:
Buktu skrev:^Yeah, tror også vi kommer til at spille med det på Off.. Det kommer sq nok til at blive for tilfældigt alt sammen. Da frustrerende at få dømt et straffe imod sig uden at man selv har haft nogen som helst indflydelse :)


Hmm? Det er da tilfældigt de felste gange med hånd, så syntes 100% det skal være på. In real life er det jo også tilfældigt at den rammer de fleste gange. :)


Tjah, men i virkeligheden kan man jo også se forsvarsspillere hive armene om bag ryggen for at undgå det. Tror det kommer meget an på, hvor ofte det kommer til at ske, om jeg vil spille med det. Hvis det er hver/hver anden kamp, så bliver det jo lige pludselig urealistisk meget. :)


Rigtig nok. Men som jeg forstod det ville de lave spillerne mere livlige, så var det jeg havde i bagtankerne, men man kan selfølgelig ikke sige det 100% før man sidder med det i hænderne. :D
Doc Polak
 


Indlægaf Buktu » 11. jun 2010 18:22

Yeah, men det her er ikke virkeligheden, det er et spil.

Min prioritet er at det er sjovt at spille.. Og tilfældige straffespark er ikke hvad jeg kalder "sjovt". :b
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf macho » 11. jun 2010 18:41

synes at jo mere realistisk det er jo bedre, hvis det er noget der sker i hver kamp er det jo heller ikke realistisk og så slår jeg det også fra, men ellers skal det være med:D
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf Marc Wichmann » 16. jun 2010 10:44

Det ser fedt og gennemført ud. Det vil helt sikkert skabe nogle flere spændene kampe - hold kæft jeg glæder mig! :) forventningerne er høje allerede..
Marc Wichmann
Niveau 2
 
Indlæg: 150
By: København S


Indlægaf Mander » 16. jun 2010 12:04

Uha, der røg mine forventninger pludselig meget i vejret. Hvis de samtidig får has på spillere, der løber ind i hinanden, tvivlsomme valg (især positionering/dybdeløb og i defensiven), dommeren og et par andre ting, så kan det jo blive rigtig godt.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf Buktu » 16. jun 2010 12:07

Hvis springet bare er ligesom fra Fifa09 til Fifa10, så glæder jeg mig rigtig meget. Og det ser det da ud til det er :)

Det er sq dejligt at EA har taget sig sammen med Fifa serien, deres tilgang til tingene er super. Evolution frem for revolution fra nu af, så er jeg tilfreds :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Kayniel » 16. jun 2010 12:08

Jeg har blandede følselser omkring det - jeg er åbenbart bedre end de fleste superliga spillere, idét jeg kan lægge en aflevering tilbage til målmanden fra midten.

Jeg er dog glad for at der er en bemærkelsesværdig forskel på gode og dårlige spillere.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf CaptainKicker » 16. jun 2010 19:46

Lidt arena gameplay og behind the scenes her.. Og menu er det samme, bare med større fonts.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kRsqvDm1074[/youtube]
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf gringo1980 » 16. jun 2010 22:57

Don Drift skrev:Super fed video CaptainKicker, mega fedt! :)

En anden ting, jeg håber faktisk der kommer dynamisk vejr? Sådan det pludselig kan begynde at regne hvis det er overcast f.eks.


Ja eller der kan være ophold i regnvejret.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf SoulDecapitate » 17. jun 2010 06:39

Det er jo nærmeste synd for alle noob boosters hvis de laver det samme som i worldcupen, ikke nogen Ranked kampe fra Lobyen, kun unranked.
Så håber jeg de tager Rank systemet med fra WC spillet, det er nu meget sjovt med Divisioner hvor man kan rykke op og ned. OG der holdes statistik på hvor mange gange du er promoted eller er rykket ned og hvor mange gange du har vundet 1 division eller cupen der er i mellem divisionerne.
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf CaptainKicker » 25. jun 2010 22:15

Yay!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jMpkiT_CrcI&playnext_from=TL&videos=qw5g5ImfyBk&feature=sub[/youtube]
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf P4TR1CK » 25. jun 2010 22:27

Nice med den nye feature! (Y)

Dog tror jeg ikke, jeg kommer til at bruge den meget..

En ting der undre mig er, hvorfor de tager det straffesparkssystem fra 2010 WC, ikke fordi det er dårligt, men folk lærer jo efterhånden, hvordan de sparker den ind.

Ellers bliver FIFA 11 et godt spil, som ender på hylden! :D
P4TR1CK
 


Indlægaf Doc Polak » 26. jun 2010 00:16

Har bestilt det, glæder mig satme til det udkommer. :D
Doc Polak
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron