Xboxlife forum

FIFA 11 [Officielle tråd]

For sport fanatikere.

Ser du frem til FIFA 11?

Ja
175
83%
Nej
16
8%
Ved ikke/Ligeglad
21
10%
 
Afgivne stemmer : 212

Indlægaf goudiSh » 9. jun 2010 15:13

Features fra FIFA11 skulle jo blive annoncerede idag, men jeg håber ihvertfald kraftigt på menuer som ikke er ualmindeligt langsomme at navigere rundt i, kommentatorer som, som sagt før, fatter noget af situationen og har et lidt større ordforråd.. Og andre engelske / danske kommentatorer end "Martin Tyler og Andy Gray here" .....

Glæder mig til at se features i dag / aften..
Så deeet.
goudiSh
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Brøndby


Indlægaf Tupiaz » 9. jun 2010 16:09

Boycot nu EA, de ender med at smadre gaming kulturen fuldstændigt, gamere burde tage sig samme og ikke konstant finde sig i man bliver kastet rundt som kvæg.
Tupiaz
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Indlægaf Jonaass » 9. jun 2010 16:10

I forbindelse med manager-delen håber jeg de indføre at man kan forhandle kontrakter på plads med spillere selvom transfer-vinduet er lukket - så får man bare spilleren når transfer-vinduet åbner igen.
Billede
Jonaass
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Kayniel » 9. jun 2010 16:25

http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf fodbod1232 » 9. jun 2010 17:22

håber der kommer den danske første division, nye game modes fx at kunne være dommer eller målmand, så hvis man fx skulle være målmand i be a pro, så skulle man fx trykke a for at gå ud i bolden hvis modstanderen har den, og hvis de skyder skulle man trykke b for kaste sig efter bolden :D
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Indlægaf Mander » 9. jun 2010 18:41

Håber på en overhaling af manager mode. Alt, alt, alt for mange fejl. Derudover skal spillernes spilforståelse have et gevaldigt nøk opad, så de ikke løber ind i hinanden, løber mod boldholderen, osv., men i stedet opfører sig som de gør i virkeligheden. De skal også lade være med f.eks. at spille bolden ud over sidelinjen, helt uden grund (nej, jeg sigter ikke forkert, deres fødder er seriøst skruet forkert på nogle gange). Dommeren skal også have et spark i røven, så han bliver nogenlunde fornuftig (og ikke står i vejen).

Personality+ lyder umiddelbart helt fint. Er træt af, at eks. Messis driblinger i fuld fart slet ikke minder om ham i virkeligheden (i virkeligheden sparker han den ikke 10 meter foran sig og løber bolden op, den bliver ved fødderne). Pro Passing lyder også udmærket, håber at det giver spillere som Xavi og Cesc en fordel i pasningsspillet.

Håber at de opprioriterer gameplay, og ikke det visuelle. Jeg spiller ikke spil for at glo på jubelscener eller publikum, men for at have det sjovt med gameplayet.

EDIT: Ifølge Sport (spansk avis) bliver coveret Iniesta, Kaká og Rooney. Om det bliver det samme i Nordeuropa/England er et godt spørgsmål.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf Buktu » 9. jun 2010 19:03

Det lyder nice at de bliver mere individuelle.

Messi er et klasse eksempel, hans evner er så individuelle og specielle at de ikke rigtig kommer til udtryk i Fifa.

Kan også være det giver mere variation i forhold til hvad de forskellige hold har a kvaliteter :)

Men jeg glæder mig sq til det, efter at være blevet hooked på Fifa09 så er der sq blevet clocket en del timer i Fifa :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf armani_dk » 9. jun 2010 19:18

skal have spillet uanset hvad har spillet EA serien siden 94 :))))

og er enig i jeres forslag og har også læst artiklen, og glæder mig sindsygt meget, og så lige til at svare gutten længere oppe der ikke kan forstå vi vil give 300 for det... jeg ville også give 1000 for det hvis jeg kunne få det nu :)

allermest glæder jeg mig til virtual Pro og se hvad de ellers kan finde på.

jeg håber dog meget på danske kommentatorer, for hvor er jeg dog træt af ham andy og den anden gut... noget så kedeligt og menningsløst at høre på.

"ohh andy its been a privilage to commentate with you all these years huah huah huah"

eeeaarrgghhh... hvor gay...

fyr dem....
armani_dk
Niveau 4
 
Indlæg: 433


Indlægaf Mander » 9. jun 2010 19:20

Skift sprog på kommentatorerne engang imellem, det giver lidt afveksling (eller slå dem helt fra, det fungerer også). Tror simpelthen ikke på, at danskere ville være en succes - når der ikke engang findes gode kommentatorer til rigtige fodboldkampe, hvorfor skulle der så i FIFA?

Jeg har pt. tyske kommentatorer, og har også benytte både italienske og franske. Næste gang må det blive spansk.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf P4TR1CK » 9. jun 2010 19:27

Mander skrev:Skift sprog på kommentatorerne engang imellem, det giver lidt afveksling (eller slå dem helt fra, det fungerer også). Tror simpelthen ikke på, at danskere ville være en succes - når der ikke engang findes gode kommentatorer til rigtige fodboldkampe, hvorfor skulle der så i FIFA?

Jeg har pt. tyske kommentatorer, og har også benytte både italienske og franske. Næste gang må det blive spansk.


Forstår du hvad de så siger? :lol: :lol:
P4TR1CK
 


Indlægaf Giv » 9. jun 2010 19:34

Bruger selv de spanske kommentatorer, selv om jeg ikke fatter noget af det. Når der bliver scoret er de fantastiske at høre på :D
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Indlægaf chateque » 9. jun 2010 19:43

Mander skrev:Skift sprog på kommentatorerne engang imellem, det giver lidt afveksling (eller slå dem helt fra, det fungerer også). Tror simpelthen ikke på, at danskere ville være en succes - når der ikke engang findes gode kommentatorer til rigtige fodboldkampe, hvorfor skulle der så i FIFA?

Jeg har pt. tyske kommentatorer, og har også benytte både italienske og franske. Næste gang må det blive spansk.


Jeg synes da, at vi har fremragende kommentatorer herhjemme i form af Flemming Toft og Werge/Frimann (og ikke Martin Laursen, som de kører med på tv2 i øjeblikket). Det ville da være utrolig fedt!
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf SoulDecapitate » 9. jun 2010 19:47

Giv skrev:Bruger selv de spanske kommentatorer, selv om jeg ikke fatter noget af det. Når der bliver scoret er de fantastiske at høre på :D
helt enig bruger også selv den spanske , giver en fed stemming med gooooooooooal dela messi , goooooooooooal bacalooooooooona
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf Mander » 9. jun 2010 19:57

P4TR1CK skrev:
Mander skrev:Skift sprog på kommentatorerne engang imellem, det giver lidt afveksling (eller slå dem helt fra, det fungerer også). Tror simpelthen ikke på, at danskere ville være en succes - når der ikke engang findes gode kommentatorer til rigtige fodboldkampe, hvorfor skulle der så i FIFA?

Jeg har pt. tyske kommentatorer, og har også benytte både italienske og franske. Næste gang må det blive spansk.


Forstår du hvad de så siger? :lol: :lol:


De tyske, ja. De italienske, franske, osv., ikke særlig meget, men det lyder godt. :) Kommentatorer (både i FIFA og i virkeligheden) siger så meget crap, at det passer mig bedst, hvis jeg ikke forstår dem. Så er der ikke noget at blive irriteret på.

chateque skrev:
Mander skrev:Skift sprog på kommentatorerne engang imellem, det giver lidt afveksling (eller slå dem helt fra, det fungerer også). Tror simpelthen ikke på, at danskere ville være en succes - når der ikke engang findes gode kommentatorer til rigtige fodboldkampe, hvorfor skulle der så i FIFA?

Jeg har pt. tyske kommentatorer, og har også benytte både italienske og franske. Næste gang må det blive spansk.


Jeg synes da, at vi har fremragende kommentatorer herhjemme i form af Flemming Toft og Werge/Frimann (og ikke Martin Laursen, som de kører med på tv2 i øjeblikket). Det ville da være utrolig fedt!


Jeg kan nu ikke fordrage nogen af dem. Tom snak, især Werge/Frimann og de andre sludrechartoller. Men det var nu heller ikke for at dreje FIFA 11-emnet over på den danske kommentatorstand generelt, jeg tror bare ikke på, at resultatet ville blive bedre end de engelske.

Derudover er det slet ikke sikkert, at der er økonomi nok i det danske FIFA-salg til at retfærdiggøre danske kommentatorer. Der er meget få dansktalende kunder, og de fleste vil højst sandsynligt købe spillet ligegyldigt om der er dansk kommentator eller ej, da man forstår engelsk ret godt. Det samme kan ikke nødvendigvis siges om tyskere, franskmænd, italienere, osv.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf Doc Polak » 9. jun 2010 20:13

Tag nu bare svenske kommentatorer, så køre det. :)
Doc Polak
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron