Xboxlife forum

FIFA 11 [Officielle tråd]

For sport fanatikere.

Ser du frem til FIFA 11?

Ja
175
83%
Nej
16
8%
Ved ikke/Ligeglad
21
10%
 
Afgivne stemmer : 212

Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Bastmort » 11. okt 2010 21:30

Er der nogen progression i karrieredelen?

Noget af det jeg virkelig holdt af i Pro Evo var at tage et hold af komplette tabere, og så dels træne dem og dels skrabe penge sammen til nyindkøb. Gav en fed RPG-agtig følelse, som jeg synes har man glemt i FIFA. Nogen der ved om der er noget lignende i FIFA11?
Bastmort
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Buktu » 11. okt 2010 23:06

Altså om spillerne bliver bedre?

Det gør de, det har de også gjort i vist nok både 09 og 10 i hvert fald..

I det her kan ens scout siger dig for de fleste af dem om de her "High potential" eller har opfyldt deres potentiale. Og de udvikler sig så baseret på hvor meget du spiller med dem og hvor godt du spiller med dem.. :) Mener jeg nok.

Hvor meget man sådan kan få dem til at udvikle sig det ved jeg ikke.. Ikke at det går sindssygt hurtigt, vi snakker nok 1 eller 2 point overall på en sæson.. :b

En ting jeg altid lidt savner er måske at en ung spiller skulle kunne få et "gennembrud", altså fx måske stige 10 point over et par sæsoner :) Selvfølgelig sjældent det skulle ske, men fodboldspilleres udvikling i virkeligheden er jo ikke altid fuldstændig lineær :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Benn » 11. okt 2010 23:12

Buktu skrev:En ting jeg altid lidt savner er måske at en ung spiller skulle kunne få et "gennembrud", altså fx måske stige 10 point over et par sæsoner :) Selvfølgelig sjældent det skulle ske, men fodboldspilleres udvikling i virkeligheden er jo ikke altid fuldstændig lineær :P


Præcis. Se på Pedro I Barcelona. Gareth Bale i Tottenham. De Gea i Atletico osv osv. Spillere der alle havde lorte ratings i starten af FIFA 10 men som nu alle er ved at være etablerede topspillere.
Benn
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf SoulDecapitate » 12. okt 2010 13:13

Jeg er meget enige i de forskelige tråde der omkring fifa 11. her er en af dem : http://forum.ea.com/uk/posts/list/60/13289.page

Det er ufattelig kedelig online 1 vs 1. Det er gabende kedelig og se den ene noob efter den anden blive holdt inde i en kamp pga af den høje AI spillet har i defensiven. Nu har jeg altid haft et godt forsvar selv i de ældre versioner af spillet , nu har alle noobs/newbies bare fået det hele severet på et fad. Det er for tilfældigt hvad der sker i kampene, styret af for højt AI, realistisk JA sjovt NEJ...
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf lionel » 12. okt 2010 14:28

SoulDecapitate skrev:Jeg er meget enige i de forskelige tråde der omkring fifa 11. her er en af dem : http://forum.ea.com/uk/posts/list/60/13289.page

Det er ufattelig kedelig online 1 vs 1. Det er gabende kedelig og se den ene noob efter den anden blive holdt inde i en kamp pga af den høje AI spillet har i defensiven. Nu har jeg altid haft et godt forsvar selv i de ældre versioner af spillet , nu har alle noobs/newbies bare fået det hele severet på et fad. Det er for tilfældigt hvad der sker i kampene, styret af for højt AI, realistisk JA sjovt NEJ...


Præcis.
Billede
lionel
Niveau 5
 
Indlæg: 1158


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf SoulDecapitate » 12. okt 2010 15:04

lionel skrev:
SoulDecapitate skrev:Jeg er meget enige i de forskelige tråde der omkring fifa 11. her er en af dem : http://forum.ea.com/uk/posts/list/60/13289.page

Det er ufattelig kedelig online 1 vs 1. Det er gabende kedelig og se den ene noob efter den anden blive holdt inde i en kamp pga af den høje AI spillet har i defensiven. Nu har jeg altid haft et godt forsvar selv i de ældre versioner af spillet , nu har alle noobs/newbies bare fået det hele severet på et fad. Det er for tilfældigt hvad der sker i kampene, styret af for højt AI, realistisk JA sjovt NEJ...


Præcis.

Rart der er nogen der er enig, det ligger lige på krænsen til og ryge ud igen , sikke en skuffelse. Det er klart de lytter til fans: lille per på 8 år det er svært og dække op for machester united, gør i ikke noget ved det så gider min mor ikke købe spillet mere. Klart lille Per skal da ikke været ked af det man laver da bare en auto AI der styrer det hele for lille Per....
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf gringo1980 » 12. okt 2010 16:03

SoulDecapitate skrev:Rart der er nogen der er enig, det ligger lige på krænsen til og ryge ud igen , sikke en skuffelse. Det er klart de lytter til fans: lille per på 8 år det er svært og dække op for machester united, gør i ikke noget ved det så gider min mor ikke købe spillet mere. Klart lille Per skal da ikke været ked af det man laver da bare en auto AI der styrer det hele for lille Per....


Jeg er slet ikke enig...
At det er frustrerende at man taber eller er ved at smide det hele væk til en som ikke har været i nærheden af målet i 89min er da kun noget der gør at jeg personligt ønsker at gøre mig selv bedre.

Jeg må indrømme at måden spillet er nu, er længder foran FIFA10's online del hvor det bare handlede om at spille 6-1-3 og så ellers bare smide lange stikninger op igennem banen til friløber efter friløber...
FIFA11 er PRÆCIS som at gå på banen i virkeligheden, hvis du ikke holder fokus og spiller fodbold og udnytter din modstanders blottelser, så får du problemer med at vinde en fodbold kamp.
Hvis du er MEGET bedre end din modstander, så vinder du også stadig med 3-4 mål i FIFA11, det handler bare om at man skal kunne tænke lidt fodbold og så ellers bare at gøre sig bedre og bedre.

I min verden handler FIFA 11 om at SPILLE fodbold og BYGGE spillet op som et HOLD.
FIFA10 handlede om FORSVAR og STIKNINGER og ENKELT mands præstationer.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf gringo1980 » 12. okt 2010 16:10

Meget undskyld drenge, men.........

Første gang i MANGE år laver EA et fodbold spil som rent faktisk er tæt på at ligne det vi selv spiller eller ser på, for første gang i MANGE år laver de et spil hvor folk rent faktisk skal LÆRE og DYGTIGGØRE sig for at være dominerende på banen og ikke går rundt og smider dumme point, til NOOB's og i karriere del.
Men........ så snart at spillet udvikler sig til en spil som kræver evner og at man skal dygtiggøre sig, så tuder i, det er fodbold i spiller, ikke håndbold eller Ishockey hvor spillet køre frem og tilbage, angreb efter angreb.
I fodbold er det ikke altid INDIANER BOLD der spilles, heldigvis for det....

FIFA 11 - BEDSTE FODBOLDSPIL LAVET NOGENSINDE, det er et spil som tænker fodbold og ikke bare står passivt og glor fodbold, hvis jeg vil se på fodbold hvor et halvt hold vælter over hinanden og står og kigger fodbold i stedet for at spille det, så tager jeg bare på Brøndby Stadion eller med dem rundt i Danmark (dette er til gengæld meget sørgeligt, for det gør jeg)....
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Thimhj » 12. okt 2010 16:57

Er det kun mig eller fucker FIFA11 virklig meget idag når man spiller på nettet mod andre?? har mødt 5 idag nu ca hvor den er gået i stå hver gang den ryger ud af banen osv. og jeg mister point på ranglisten og bliver dømt som taberen og det gør den anden også som man møder.


HVAD SKER DER MANN!
Thimhj
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf SoulDecapitate » 12. okt 2010 17:06

gringo1980 skrev:Meget undskyld drenge, men.........

Første gang i MANGE år laver EA et fodbold spil som rent faktisk er tæt på at ligne det vi selv spiller eller ser på, for første gang i MANGE år laver de et spil hvor folk rent faktisk skal LÆRE og DYGTIGGØRE sig for at være dominerende på banen og ikke går rundt og smider dumme point, til NOOB's og i karriere del.
Men........ så snart at spillet udvikler sig til en spil som kræver evner og at man skal dygtiggøre sig, så tuder i, det er fodbold i spiller, ikke håndbold eller Ishockey hvor spillet køre frem og tilbage, angreb efter angreb.
I fodbold er det ikke altid INDIANER BOLD der spilles, heldigvis for det....

FIFA 11 - BEDSTE FODBOLDSPIL LAVET NOGENSINDE, det er et spil som tænker fodbold og ikke bare står passivt og glor fodbold, hvis jeg vil se på fodbold hvor et halvt hold vælter over hinanden og står og kigger fodbold i stedet for at spille det, så tager jeg bare på Brøndby Stadion eller med dem rundt i Danmark (dette er til gengæld meget sørgeligt, for det gør jeg)....

Kan kun give dit ret , men desværre på den måde det er bygget op på , virker 2x6 min alt for kort 1. fordi du skal bygge langsomt op. 2 fordi banen er blevet stører.. Jeg har også haft den WOW effekt i en kamp og tænkt NEJ hvor er det realistisk FEDT FEDT. så, så jeg på klokken i spillet den var på 37 min vi havde stadigvæk ikke haft en åben chance det er det jeg mener, dem jeg spiller med er ret gode spiller, og er man bare lidt dygtig og har lidt forståelse for fodbold spillet der er bare ganske enkelt ikke tid nok så. Nu spillede jeg med barca holdet har intet fysik , og på den måde de skal spille op på , tager det bare for lang tid til det er sjovt. Super god ide men den holder ikke.. Kan sagtens se spillet er pisse sjovt hvis man spiller med Chelsea der bare maser alt ned med fysiken, og drogba der bare vælter alt ned i forsvaret og score på stribe..Jeg kommer til og kede mig i mange kampe, PGA den høje AI. , det skal siges jeg vinder ret mange af mine kampe men jeg keder mig. ENKELT mands SOLOture det er netop hvad jeg synes vi har fået ALT For meget at nu. Og alt for mange Stikninger løftede indlæg og generalt indlæg. Ofte afgøres en kamp via et hjørne eller et frispark.
Senest rettet af SoulDecapitate 12. okt 2010 17:21, rettet i alt 3 gange.
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf mathiasd » 12. okt 2010 17:08

indlæggende er mega fucked.
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Thimhj » 13. okt 2010 10:05

er der ikke nogen som oplever at spillet går i står når man spiller på nettet mod andre i head to head? mega belastende!
Thimhj
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Blaugrana » 13. okt 2010 10:46

Angående spillere som stiger i deres point, så har jeg spillet lidt over en halv sæson med Barça B, og der er et par af mine spilllere som allerede er steget 2 point bare på en halv sæson. Hvilket faktisk afspejler meget virkeligheden da det er spillere som Oriol Romeu, Nolito og Marc Bartra som stiger. 3 spillere som allerede har været inde omkring Barças førstehold. Hvis deres udviklinger fortsætter sådan, så er det ikke utænkeligt at de stiger måske 6-7 point på et par sæsoner.
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Mander » 13. okt 2010 15:21

Thimhj skrev:er der ikke nogen som oplever at spillet går i står når man spiller på nettet mod andre i head to head? mega belastende!


Nu spiller jeg ikke så meget head to head, men i pro club stopper mit spil i 1-2 sekunder, og så går der endnu 2-3 sekunder, hvor hele spillet går hurtigt, og det er svært at styre, mens den "indhenter" det tabte. Især i anden halvleg, og mellem 1 og 5 gange per kamp, er sgu træls.

Den gør det også offline, dog uden at skulle indhente det tabte.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Rapajes » 16. okt 2010 13:54

Andre der har problemer med at de gennemførsler man laver med sin pro ikke bliver gemt. Har efterhånden lavet de 6 målmandsgennemførlser i arenaen 20 gange, og de bliver aldrig gemt :evil:
Billede
Rapajes
Niveau 5
 
Indlæg: 843


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster