Xboxlife forum

FIFA 11 [Officielle tråd]

For sport fanatikere.

Ser du frem til FIFA 11?

Ja
175
83%
Nej
16
8%
Ved ikke/Ligeglad
21
10%
 
Afgivne stemmer : 212

Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Rapajes » 8. okt 2010 21:58

Er der egentlig nogle steder hvor man kan se hvor mange ranked matches man har spillet, vundet, uafgjort osv.?

Altså bare general statistik omkring hvad man har lavet i spillet?
Billede
Rapajes
Niveau 5
 
Indlæg: 843


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf P4TR1CK » 8. okt 2010 22:07

Xbox LIVE --> 1 mod 1 (Head to Head) --> Leaderboard --> til højre er dit eget!
P4TR1CK
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Dphish » 9. okt 2010 11:28

Hvor er det dog uendeligt svært at lave succesfulde stikninger i det her spil. Andre end mig med den erfaring?

Fedt at man rent faktisk kan bruge hovedstød til noget denne gang :)
Dphish
Niveau 3
 
Indlæg: 259


HÅND PÅ BOLD......

Indlægaf gringo1980 » 9. okt 2010 12:30

Mener at havde læst i denne tråd at nogen er lidt trætte af den funktion på grund at en røvfuld straffespark osv.

Men nu har mig og en ven brugt det meste af igår og nat til at spille noget karriere del, her startede vi med hånd på bold: til, men blev lidt ærgelig over at der blev fløjtet et straffespark eller to i hver eller hver anden kamp.
Men efter vi så slog den over på, Hånd på Bold: Til (Men uden straffe), så er det altså en helt anden oplevelse, der bliver dømt nogle hands engang i mellem, men ikke mere end i virkeligheden, der bliver nogengange overset en forseelse og efterfølgende dømt for hands når spilleren falder ned over bolden, som man også ser det ude i virkeligheden, så for mit vedkommende er et kæmpe plus for spillet at kunne spille med hånd på bold: TIL (men uden straffe), syntes spillet får de 5% mere realisme når den del af spillet også er med...
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf SoulDecapitate » 9. okt 2010 13:25

Synes det virker underligt i år fifa 11, kan ikke få det til og fungere. Synes kun det er stikninger og lange lob der bliver spillet på hele tiden. Og mange af kampene er meget ens ( snakker online her), men det kommer vel nok , det er vel et spørgmål om jeg i bund og grund ikke er god nok til det..... Kan ikke få mit spil til og flyde som i fifa 10 eller worldcupen.
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf gringo1980 » 9. okt 2010 14:19

SoulDecapitate skrev:Synes det virker underligt i år fifa 11, kan ikke få det til og fungere. Synes kun det er stikninger og lange lob der bliver spillet på hele tiden. Og mange af kampene er meget ens ( snakker online her), men det kommer vel nok , det er vel et spørgmål om jeg i bund og grund ikke er god nok til det..... Kan ikke få mit spil til og flyde som i fifa 10 eller worldcupen.


Hvis stikninger og lange bolde er det dine modstandere er glade for, så hold din 4 backkæde og du kan næsten spille til 0 hver gang.

FIFA11, det er meget anderledes i år, du skal spille meget mere fodbold end sidste år, FIFA10 skulle man IKKE spille fodbold, der handlede det hele om omstillingsspil online, så man kunne med fordel stille med 7 defensive spillere og så bare smide 3 lyn på toppen og så var du så godt som HOME SAFE...

I FIFA11 har de gjort op med spillet på langs af banen, de har gjort banen "størrer" og modstanderen mere kompakt, så du i år er "tvunget" til at spille forbi de modstander og igennem din midtbane og derved spille dig frem til åbningerne i kampene, online og offline. Dette er self i modsætning til de tideligere udgaver hvor man spillede forbi (henover) din midtbane, man kunne slå en bold dybt og så var du i en friløber 8 ud af 10 gange.

Gameplay mæssigt er FIFA11 nok det spil der er mest realistisk og det spil der har været tættest på den ægte varer nogensinde, men det vil også møde modstand på sin vej, for nogen vil mene at det derved er FOR realistisk og bliver for svært og måske en smule for langsomt da man stort set ikke oplever "indianer" fodbold i FIFA11.

Men dette er self. kun min holdning og opfattelse og det behøver jo på ingen måde være en del af din opfattelse på virkeligheden....
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf SoulDecapitate » 9. okt 2010 14:23

Skal nok få det til og flyde :-) og du har ret i hvad du siger. Fifa 11 er en konge titel, men derfor har man jo lov til og være frustreret over sit eget spil :-) Har ikke nogle problemer med og stoppe stikninger , synes bare det er meget urealistisk man kan lave lob stikninger hele nede fra alves der ligger næsten perfekt altid...hvis du spiller med stor risk i dine afleveringer.....
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Dphish » 9. okt 2010 16:26

At du bliver frustreret over at du ikke kan finde ud af det er et godt tegn. :D

Jeg er der selv. Vinder 1-0 og 2-1 med FCK i min karriere. Ikke mere :p
Dphish
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf gringo1980 » 9. okt 2010 16:42

SoulDecapitate skrev:Skal nok få det til og flyde :-) og du har ret i hvad du siger. Fifa 11 er en konge titel, men derfor har man jo lov til og være frustreret over sit eget spil :-) Har ikke nogle problemer med og stoppe stikninger , synes bare det er meget urealistisk man kan lave lob stikninger hele nede fra alves der ligger næsten perfekt altid...hvis du spiller med stor risk i dine afleveringer.....


Helt enig....

Var også bare et generelt svar til alle...
Er også selv voldsomt frustreret over mit eget spil, jeg har uhyggelig svært ved at holde spillet i alle 90min og få lukket kampene...


Der vil online altid være mange som søger den "lette" vej til målet, desværre også online.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Buktu » 10. okt 2010 15:30

Yeah, jeg er i samme båd :) Mit forsvarsspil er ringe, mest fordi jeg bliver for ivrig og tonser frem for tit :P Det fungerede jo nognelunde tidligere, men fx den kamp jeg lige spillede.. Jeg var Tottenham, han var Man U, og synes egentlig jeg havde rimeligt styr på ham og var foran 1-0.. Men så falder det hele ellers bare sammen og der kommer der ene store hul i mit forsvar efter det andet.. :P Og ender med at tabe 1-2.. :P

Skal lære det der med at holde bagkæden, for det er sq blevet rimeligt vigtigt.. :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf fodbod1232 » 11. okt 2010 14:14

ville gerne dele den her nyhed med jer, ved ikke om den er blevet postet endnu :D

http://www.xbox360achievements.org/news ... -Free.html
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf mathiasd » 11. okt 2010 14:30

NICE!
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf P4TR1CK » 11. okt 2010 16:33

fodbod1232 skrev:ville gerne dele den her nyhed med jer, ved ikke om den er blevet postet endnu :D

http://www.xbox360achievements.org/news ... -Free.html


Herlig nyhed.

Bliver første gang, jeg overhovedet kommer til at prøve Ultimate Team, da jeg ikke gad at bruge 400M$ Points de forrige gange
P4TR1CK
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf SoulDecapitate » 11. okt 2010 16:53

Samme her. Glæder mig også til og se hvad det er for noget
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf CaptainKicker » 11. okt 2010 17:19

fodbod1232 skrev:ville gerne dele den her nyhed med jer, ved ikke om den er blevet postet endnu :D

http://www.xbox360achievements.org/news ... -Free.html


Jeg nævnte det, selvsamme dag nyheden var ude, men der var vidst et par stykker der overså det. :P

Men ja, god nyhed. Selvom EA og GRATIS virker til at være umuligt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster