Xboxlife forum

FIFA 11 [Officielle tråd]

For sport fanatikere.

Ser du frem til FIFA 11?

Ja
175
83%
Nej
16
8%
Ved ikke/Ligeglad
21
10%
 
Afgivne stemmer : 212

Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf malle5 dk » 23. feb 2011 13:41

Atticus skrev:Transfer update kommer 23. februar

Ultimate Team update er den 17. februar mener jeg.


Er jeg den eneste der ikke har fået den?
malle5 dk
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf tue69 » 23. feb 2011 13:43

Nej, for den er ikke udgivet endnu.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf malle5 dk » 23. feb 2011 13:53

Så den kommer senere idag? :)
malle5 dk
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf CaptainKicker » 23. feb 2011 14:09

malle5 dk skrev:Så den kommer senere idag? :)


Jep, sent på eftermiddagen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf RaGa_MuFFiN » 23. feb 2011 14:34

Jeg kunne godt tænke mig at udvikle mig lidt mere, og er klar på at spille sammen / imod nogen i ny og næ. Jeg ligger omkring level 17-18 stykker, og synes jeg sidder temmelig meget fast deromkring. Mangler garanteret overblikket :) Er der nogen, der kan give en hjælpende hånd, så jeg kan spille med de bedste?

Takker!

- Thomas
RaGa_MuFFiN
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Dualdaninja » 23. feb 2011 14:47

Hej Thomas, jeg synes selv jeg er rimelig skrap. så vi kan måske tage nogle spil iaften ? :)
Billede
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf P4TR1CK » 23. feb 2011 14:54

Er updaten kommet?
P4TR1CK
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf RaGa_MuFFiN » 23. feb 2011 15:09

Dualdaninja skrev:Hej Thomas, jeg synes selv jeg er rimelig skrap. så vi kan måske tage nogle spil iaften ? :)


Du adder mig endelig bare :) RaGaDK er mit xbox live gamer tag :) Så skal jeg se, hvornår jeg er på. Er dog mest online mellem 14-17.30 hver dag :)
RaGa_MuFFiN
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf ZeanDanielZ » 28. feb 2011 21:13

Nogen af jer der kan finde Nicki Bille Tidligere FCN spiller nu i Villareal jeg finder ham nogen gange når jeg søger efter ham, det er underligt..

Findes der en måde at se fulde navne på spillere når der feks står T.Rasmussen så er det jo ikke alle der kender fornavnet Thomas, det kunne man nemlig i de tidligere fifaer..
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Doc Polak » 28. feb 2011 22:40

ZeanDanielZ skrev:Nogen af jer der kan finde Nicki Bille Tidligere FCN spiller nu i Villareal jeg finder ham nogen gange når jeg søger efter ham, det er underligt..

Findes der en måde at se fulde navne på spillere når der feks står T.Rasmussen så er det jo ikke alle der kender fornavnet Thomas, det kunne man nemlig i de tidligere fifaer..


Han hedder bare N. Nielsen i Fifa 11 Manager.
Har fundet ham.

Han har 66 i overall, 22 år gammel, koster 1.40000 Euro, da jeg kiggede.
Bare søg på Nielsen ved Last name, så sku han gerne dukke op.

Ved ikke hvordan man finder det rigtige navn, men du ved jo der kun er en spiller i klubben der f.eks hedder Nielsen, er striker og er fra Danmark.

Du kan finde oplysninger om land og sådan fra spilleren ved at trykke på venstre stik og så gå til siden med LT og RT.
Doc Polak
 


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf ZeanDanielZ » 1. mar 2011 14:35

Doc Polak skrev:
ZeanDanielZ skrev:Nogen af jer der kan finde Nicki Bille Tidligere FCN spiller nu i Villareal jeg finder ham nogen gange når jeg søger efter ham, det er underligt..

Findes der en måde at se fulde navne på spillere når der feks står T.Rasmussen så er det jo ikke alle der kender fornavnet Thomas, det kunne man nemlig i de tidligere fifaer..


Han hedder bare N. Nielsen i Fifa 11 Manager.
Har fundet ham.

Han har 66 i overall, 22 år gammel, koster 1.40000 Euro, da jeg kiggede.
Bare søg på Nielsen ved Last name, så sku han gerne dukke op.

Ved ikke hvordan man finder det rigtige navn, men du ved jo der kun er en spiller i klubben der f.eks hedder Nielsen, er striker og er fra Danmark.

Du kan finde oplysninger om land og sådan fra spilleren ved at trykke på venstre stik og så gå til siden med LT og RT.


Takker for hjælpen :D
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf sjampen » 4. mar 2011 07:04

Er jeg den eneste der er gået fuldstændig død i Manager Mode? Jeg synes det er sindsygt nedern og ensformigt. Spillerne udvikler sig jo på igen måde. Det eneste du kan er at spille kampe og spare op til at få Messi, Ronaldo etc.
sjampen
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf C.C » 4. mar 2011 11:04

sjampen skrev:Er jeg den eneste der er gået fuldstændig død i Manager Mode? Jeg synes det er sindsygt nedern og ensformigt. Spillerne udvikler sig jo på igen måde. Det eneste du kan er at spille kampe og spare op til at få Messi, Ronaldo etc.


Så tag en klub i den laveste engelsk række og kæmp den op ;)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf gizmowars » 4. mar 2011 16:25

En der har nogle gode taktikker til, hvad man skal gøre, når man er bagud, og modstanderen går ultra-defensiv? Det ville hjælpe meget!?
gizmowars
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: FIFA 11 [Officielle tråd]

Indlægaf Kayniel » 4. mar 2011 17:12

ring 8x8 og bestil en vaskemaskine til hans husstand. Det tager mere end de 30 sekunders pause at bortforklare det ved døren.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster