Xboxlife forum

FIFA World Cup 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf Dualdaninja » 1. maj 2010 13:02

der er meget mindre lag i world cup. Men nu sidder jeg igen i en kamp og venter på at han går ud af spillet , fordi det igen er frosset. Men det tyder på (hvis man googler det) at der er flere der har samme problem, både offline og online
Billede
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Indlægaf Whitehartdane » 1. maj 2010 13:16

Jeg håber bare snart at der kommer en update af spillere da der er mange der ikke er med og mange der ikke skal være med. Feks: Christian Eriksen mangler - Martin Laursen JA hvad laver han der.
‘It is better to fail aiming high than to succeed aiming low. And we of Spurs have set our sights very high, so high in fact that even failure will have in it an echo of glory.’

COYS - To Dare Is To Do !
Whitehartdane
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf devilboy » 1. maj 2010 13:23

Whitehartdane skrev:Jeg håber bare snart at der kommer en update af spillere da der er mange der ikke er med og mange der ikke skal være med. Feks: Christian Eriksen mangler - Martin Laursen JA hvad laver han der.



mon ikke den kommer, når trupperne udtages :lol:
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf staalmanden » 5. maj 2010 08:52

Whitehartdane skrev:Jeg håber bare snart at der kommer en update af spillere da der er mange der ikke er med og mange der ikke skal være med. Feks: Christian Eriksen mangler - Martin Laursen JA hvad laver han der.


Rolig rolig.... MArtin Laursen kan selvfølgelig undre men C. Eriksen har været udtaget en enkelt gang og de endelige trupper er ikke udtaget endnu, så mon ikke det kommer!
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Indlægaf gringo1980 » 5. maj 2010 09:05

Whitehartdane skrev:Jeg håber bare snart at der kommer en update af spillere da der er mange der ikke er med og mange der ikke skal være med. Feks: Christian Eriksen mangler - Martin Laursen JA hvad laver han der.


hvis du spiller Slutrunde så er Laursen ikke i truppen, men hvis du starter en kvalifikation (med og uden venskabskampe) så er han med noget af tiden og forsvinder så når man kommer til en bestemt dato, noget som jeg syntes er rigtig godt lavet.

Just my 50 cent.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf P4TR1CK » 9. maj 2010 11:52

Nu, hvor der er en tråd om World Cup, så er der ingen grund til, at lave en ny udelukkende kun til mål.

Men her er et mål af Ronaldo imod Malta;
http://www.easportsfootball.co.uk/media ... o/19824986
P4TR1CK
 


Indlægaf marklc » 12. maj 2010 15:49

staalmanden skrev:
Whitehartdane skrev:Jeg håber bare snart at der kommer en update af spillere da der er mange der ikke er med og mange der ikke skal være med. Feks: Christian Eriksen mangler - Martin Laursen JA hvad laver han der.


Rolig rolig.... MArtin Laursen kan selvfølgelig undre men C. Eriksen har været udtaget en enkelt gang og de endelige trupper er ikke udtaget endnu, så mon ikke det kommer!


martin laursen spillede i de første par kval kampe så de er jo nød til at have ham med i story of the qual. og ja C. eriksen har kun været udtaget en gang og spillet 20 min eller noget hvis ikke der er kommet en update idag så skal den nok komme snart
marklc
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf marklc » 12. maj 2010 15:59

Silenced skrev:hvad med dommer AI'en - er den stadig lige så hjernedød?


nu ved jeg ikke hvordan dommer AI'en var i demoen men jeg har oplevet optil flere gange at jeg har bolden da jeg så bliver tacklet så modstanderen får bolden så siger dommeren fordel til min modstander altså hvis jeg rør bolden er der frispark

og spillet online her idag som fungere fint bortset fra at jeg altid taber med 6 mål i online world cup (1-7)
men jeg skyder så bolden ud (tydligt at se at det var mig der skød den ud for der var kun 2 af mine spillere i det område) men jeg får indkast
marklc
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf Juxer » 19. maj 2010 20:21

Er der nogle der har lyst til at spille nu?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf SoulDecapitate » 19. maj 2010 20:23

Der må komme en patch , scorede 3 klokke klare offside mål i en kamp idag.
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf Juxer » 19. maj 2010 22:35

Tak til Krueger for kampene. Det er virkelig et underholdende spil når man er jævnbyrdige og samtidig ikke tager det alt for højtideligt :D.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf 2ndkrueger » 19. maj 2010 23:01

Hehe ja det var sku grineren! ser frem til flere kampe :)!
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Indlægaf Juxer » 29. maj 2010 18:59

Er der nogle der er friske på en masse kampe i aften?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf skovbo » 29. maj 2010 20:25

Juxer skrev:Er der nogle der er friske på en masse kampe i aften?


Ja, jeg er.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf Juxer » 29. maj 2010 20:48

Jeg er online nu :).
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster