Xboxlife forum

Fifa 13 klub: Grethe FC

For sport fanatikere.

Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf patrickclare » 27. okt 2010 14:49

Jeg synes det er meget ramdom med hensyn til lag/delay, jeg havde 2-3 dage helt uden delay hvor vi spillede op til 5 spillere, så de sidste 2 dage har jeg har periodisk delay uanset hvor mange vi har været, kører en 30/2 mbit forbindelse så burde ikke været noget problem, er ret sikker på at det er Ea's servere som er ustabile og mon ikke de snart for gjort noget ved det. [-o<
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Bolbronx » 27. okt 2010 16:07

Det er utroligt random hvilke fejl der rammer mig.
En dag kan jeg spille uden lag i klubben, men dog kun til pausen, så smider den mig af. En anden dag er der et konstant delay på 1-2 sekunder. Og en tredje dag kan jeg spille helt uden lag, lige indtil jeg er any, så kommer det famøse 3-4 sek lag.
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Subbers » 27. okt 2010 18:16

Jakob er nu fortid i Grethe FC. Han valgte at sælge sin xbox samt fifa for at købe en wii med wii fit og wii sport resort!
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf P4TR1CK » 27. okt 2010 18:46

Subbers skrev:Jakob er nu fortid i Grethe FC. Han valgte at sælge sin xbox samt fifa for at købe en wii med wii fit og wii sport resort!


Igen :lol: ?

Men laver du ikke lige overskriften på dette emne om? :D
P4TR1CK
 


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Bolbronx » 27. okt 2010 19:08

Subbers skrev:Jakob er nu fortid i Grethe FC. Han valgte at sælge sin xbox samt fifa for at købe en wii med wii fit og wii sport resort!

#-o
Bolbronx
Niveau 4
 
Indlæg: 347


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf patrickclare » 27. okt 2010 20:14

Subbers skrev:Jakob er nu fortid i Grethe FC. Han valgte at sælge sin xbox samt fifa for at købe en wii med wii fit og wii sport resort!


:oops:
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf PonyArne » 27. okt 2010 20:15

Subbers.. Det der må da være verdens dårligst joke!?!?!?!?!
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Doc Polak » 27. okt 2010 20:21

Bolbronx skrev:
Subbers skrev:Jakob er nu fortid i Grethe FC. Han valgte at sælge sin xbox samt fifa for at købe en wii med wii fit og wii sport resort!

#-o


Står lige nu og laver WII YOGA, mens jeg ser på min AVATAR der betaler penge til Bill Gates. = Subbers, du er fucked up.

Bolbronx! Hvornår er du klar på noget klub?
Doc Polak
 


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf PonyArne » 27. okt 2010 20:22

lol jakob.. lad være med at skifte gamertag hele tiden. Jeg bliver pisse forvirret!
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf patrickclare » 27. okt 2010 20:29

Har mega problem, mit spil fryser i menu'en, når jeg prøver at gå videre, havde et ligende problem i Fifa 10 hvilket resulterede i at jeg måtte slette min indstillinger inkl. min PRO og det orker jeg ikke igen! Nogen der har oplevet ligende og evt. ved hvad man kan gøre?
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Doc Polak » 27. okt 2010 20:33

PonyArne skrev:lol jakob.. lad være med at skifte gamertag hele tiden. Jeg bliver pisse forvirret!


Lad vær med at have sådan en grim hest i din signatur, jeg blir så ked af det.
Doc Polak
 


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Doc Polak » 27. okt 2010 20:34

patrickclare skrev:Har mega problem, mit spil fryser i menu'en, når jeg prøver at gå videre, havde et ligende problem i Fifa 10 hvilket resulterede i at jeg måtte slette min indstillinger inkl. min PRO og det orker jeg ikke igen! Nogen der har oplevet ligende og evt. ved hvad man kan gøre?


Prøvet at rense cden?
Doc Polak
 


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf PonyArne » 27. okt 2010 20:36

hahaha.. det kunne være for nice hvis det bare var det!
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Doc Polak » 27. okt 2010 20:40

Den er så fed arne, så jeg også har den.

Billede
Senest rettet af Doc Polak 27. okt 2010 20:41, rettet i alt 1 gang.
Doc Polak
 


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf PonyArne » 27. okt 2010 20:41

Har hvad??
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster