Xboxlife forum

Fifa 13 klub: Grethe FC

For sport fanatikere.

Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Doc Polak » 25. okt 2010 13:21

Bare jeg starter på banen, så jeg glad.
Går ikk så meget op i det mere.
Doc Polak
 


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Djon-A » 25. okt 2010 17:03

Hvis vi er nok til det, så foretrækker jeg RCB (eller CB i en 3-x-x opstilling), da jeg faktisk synes det er ganske underholdende at spille forsvar. Min kæmpeneger er også skræddersyet til at pille de lange bolde som de andre smider efter deres angribere. Tilgengæld er han lidt sløv i optrækket.

Håber at få tid de næste par dage til at få spillet noget Club. Regner med at være på i aften.
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Djon-A » 25. okt 2010 20:02

Nogen der er klar på at spille?jeg tuller rundt i career mode, så bare skriv hvis vi skal spille Club
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf M.Ryhding » 25. okt 2010 23:16

someone invite mig til club har spillet career hele dagen :)
M.Ryhding
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf P4TR1CK » 26. okt 2010 07:54

Fedt at slå MMM nQgne damer igår ;)

De ville have en omkamp :lol: :lol:
P4TR1CK
 


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf patrickclare » 26. okt 2010 08:39

P4TR1CK skrev:Fedt at slå MMM nQgne damer igår ;)

De ville have en omkamp :lol: :lol:


Men det fik de ikke :9 der var pænt meget lag/delay igår men går da udfra de havde det samme så der blev spillet på lige vilkår, men det er jo altsammen ligemeget når vi vandt :)
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf patrickclare » 26. okt 2010 08:59

M.Ryhding skrev:someone invite mig til club har spillet career hele dagen :)


Det er Bolbronx der er coach, tror du skal have fat i ham :wink:
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.

George Best.
patrickclare
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf carillo8 » 26. okt 2010 09:10

Lad os tage en omkamp på et eller andet tidspunkt. Det er altid sjovt at spille mod andre danskere.
Har P44TR1CK på min friends liste så han kan bare skrive :)
carillo8
 


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf P4TR1CK » 26. okt 2010 09:22

Jeps, skal lige love for, der var intensitet i vores party, da PatrickClare og jeg spillede mod jer ;)

Er I sikker på, T man bare kan invitere til en ny pro klub kamp? Man kan jo ikke søge efter et specifikt navn inde i pro klub.
P4TR1CK
 


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf carillo8 » 26. okt 2010 13:34

Kan man ikke bare trykke "arranger venskabskamp" ?
carillo8
 


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Djon-A » 26. okt 2010 21:20

Der er en del online nu. Nogen der er friske på at spille nogle club kampe?
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Doc Polak » 26. okt 2010 21:42

Hvorfor ikke skrive til dem der er online over xboxen?
Så ser de det lidt hurtigere.
Doc Polak
 


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Djon-A » 26. okt 2010 23:00

Syntes også at jeg fik skrevet til de fleste.

Fik dog spillet to kampe, først med Kudo og så med Bolbronx. Fælles for dem begge var dog at jeg stadig er ramt af kæmpelag i lange perioder. Er det virkeligt kun mig det er så skidt for? I kampen med Bolbronx havde jeg hele kampen igennem et delay på 1 sekund, afbrudt af perioder med delay på 2-4 sekunder.
Jeg kan sagtens spille online kampe mod andre uden nogen former for lag. Er det bare EAs servere der ikke kan håndtere pro club kampe med mange deltagere?
Synes virkeligt det er skidt at oplevelsen skal ødelægges så voldsomt af at spillet i praksis er uspilleligt.
Djon-A
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf M.Ryhding » 27. okt 2010 03:03

det hænder også jeg får delay.. men det er sket i 4-22 player kampe tror ikke det er pga der er mange spiller, nærmere nogle med dårlig connection eller sådan..
M.Ryhding
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Fifa 11 klub "kommer snart"

Indlægaf Sterion » 27. okt 2010 05:28

Djon-A skrev:Syntes også at jeg fik skrevet til de fleste.

Fik dog spillet to kampe, først med Kudo og så med Bolbronx. Fælles for dem begge var dog at jeg stadig er ramt af kæmpelag i lange perioder. Er det virkeligt kun mig det er så skidt for? I kampen med Bolbronx havde jeg hele kampen igennem et delay på 1 sekund, afbrudt af perioder med delay på 2-4 sekunder.
Jeg kan sagtens spille online kampe mod andre uden nogen former for lag. Er det bare EAs servere der ikke kan håndtere pro club kampe med mange deltagere?
Synes virkeligt det er skidt at oplevelsen skal ødelægges så voldsomt af at spillet i praksis er uspilleligt.


Havde præcis samme problemer i går i holdkampe og pro kampe! Men når man så spiller 1v1 så er det ingen problem :S Spillede en pro kamp 1v1 (hvor vi beggede styrede "enhver") og det gik også helt galt!
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster

cron