Xboxlife forum

FIFA 10 - Tips & Tricks

For sport fanatikere.

Indlægaf Blaugrana » 29. mar 2010 13:00

Hvordan skyder i frispark, naar det er 25-20m fra maal? Har virkelig problemer med at score paa frispark, og modstanderen scorer ALTID!
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Mander » 29. mar 2010 15:44

Blaugrana skrev:Hvordan skyder i frispark, naar det er 25-20m fra maal? Har virkelig problemer med at score paa frispark, og modstanderen scorer ALTID!


Holder knappen inde for finesseskud (RB), sigter lige på muren, ud mod den ene stolpe, og så en lille bitte smule kraft, lige nok til at få den over.

Du skal ikke hamre mod den side, hvor målmanden står, for han redder den altid. Den skal over muren.
Mander
Niveau 5
 
Indlæg: 1072


Indlægaf ambrossen » 30. mar 2010 22:05

sigt imellem de to midterste i muren, pres LS i retningenen mod den nærmeste stolpe, og giv den to "barer" power.. virker hver gang (næsten )
ambrossen
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf ambrossen » 30. mar 2010 22:11

undskyld LS skal pege helt op og så en lille smule i retningen mod den nærmeste stolpe. ! :)
ambrossen
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf BriIxX » 6. apr 2010 09:25

Ift. frispark, så har jeg haft rigtige gode erfaringer med dette:

Hvis frisparket er i højre side uden for feltet, brug en der er højrefodet, fx Pato eller Fabregas eller en anden udmærket skytte, herefter hold LB i bund, LS til venstre, så der kommer et lille skru på, og drej til siden, så den ligger lige ved siden af muren = mål hver gang.

Hvis frisparket er i venstre side, brug en venstrefodet. Det funker kanon for mig selvom jeg spiller på legendarisk. Har desværre ikke haft mulighed for at prøve det online.
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf ParanoidAndroid » 14. jun 2010 23:45

Jeg har lidt problemer med nogle VT accomplishments.
Passing - 14. Create 2 goals in a game with lobbed passes
WTF er en lobbed pass? Det er ikke LB+Y eller LB+X.
Nogen der har lavet den?


Traits & Celebrations - 12. Take 10 long throw ins over the course of your career
Er det bare at bruge x når man har fået long throw trait?

EDIT:
Accessories - 3. Win 10 free kicks for your team during your career
Kan se jeg har én, men hvordan hulan har jeg fået det? :P
ParanoidAndroid
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Kayniel » 14. jun 2010 23:54

ParanoidAndroid skrev:Jeg har lidt problemer med nogle VT accomplishments.
Passing - 14. Create 2 goals in a game with lobbed passes
WTF er en lobbed pass? Det er ikke LB+Y eller LB+X.
Nogen der har lavet den?


Traits & Celebrations - 12. Take 10 long throw ins over the course of your career
Er det bare at bruge x når man har fået long throw trait?

EDIT:
Accessories - 3. Win 10 free kicks for your team during your career
Kan se jeg har én, men hvordan hulan har jeg fået det? :P


1. Det er nok LT+X.
2. Ja.
3. ved at blive fældet går jeg ud fra.
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Skafsgaard » 15. jun 2010 11:11

jeg er rimelig sikker på at et 'lobbed pass' er en almindelig X aflevering. Det skal ikke være som indlæg (crossing), men en løftet bold ind i feltet eller som assist i hvert fald.
Skafsgaard
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf ParanoidAndroid » 15. jun 2010 11:23

@Skafsgaard
Aha, altså på langs med banen og ikke på tværs?

@Kayniel
Med mindre det skal være i en specifik gamemode, så er det ikke bare det. Har spillet omkring 100 kampe med min pro, og har stensikkert fået mere end 1 frispark.
ParanoidAndroid
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Skafsgaard » 15. jun 2010 16:01

mht de der frispark, så er det en stavefejl/bug. I virkeligheden betyder det at du skal score 10 frispark, selvom det nok var meningen at det skulle være 10 frispark begået mod dig, men det er det ikke.
Skafsgaard
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf d-resse » 28. jun 2010 09:15

Hvordan får jeg målmanden til at kaste sig op i luften i en straffesparks situation? Uanset hvordan jeg drejer LS så hopper han til en af siderne langs jorden? :?
d-resse
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf Matt Booze » 21. aug 2010 22:27

Super gode råd! De vil helt sikkert hjælpe mig fremover :D
Matt Booze
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf SoulDecapitate » 22. aug 2010 06:15

Don Drift skrev:Jeg har lige et gyldent trick, mange kender det sikkert allerede...

Det er kendt som "n00b-lob"

Kommer du i kontra, og er 1 mod 1 (dig, målmand) - så hold LT nede og tab X, dette sender bolden over målmanden i en blød bue 9 ud af 10 gange. Det kræver dog du har retning mod mål... Test det evt. i arenaen.

Jeg bruger det ikke selv, fordi jeg FUCKING hader at blive scoret på, på den måde. Det er simpelthen så dårligt lavet at målmanden kan lobbes så nemt...
fprhåbenlig er det fixed i fifa 11 :-)
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf Buktu » 22. aug 2010 13:01

Når vi spiller Fifa mig og vennerne, så er reglen at der ikke må scores på lob :) Det gør det sq lidt sjovere.. :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf THE TARD HUNTER » 22. aug 2010 13:27

Buktu skrev:Når vi spiller Fifa mig og vennerne, så er reglen at der ikke må scores på lob :) Det gør det sq lidt sjovere.. :P

Jeg kører samme regel ;)
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster