Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf patter86 » 5. okt 2009 09:47

ja ja - men ville bare høre om de bedste DK-spillere spiller på xbox eller ps3 :-)
patter86
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Indlægaf C.C » 5. okt 2009 09:52

CrazyMonkey-dk skrev:Kan btw ikke få mit video upload til at virke, det er ganske vist i 08'ern. Men problemet er at serverne ikke vil sende en mail, når jeg har været inde i add persona og tilføjet mit gamertag, nogen der kan hjælpe.
Senest rettet af C.C 15. okt 2009 15:11, rettet i alt 1 gang.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Cena » 5. okt 2009 10:04

patter86 skrev:ja ja - men ville bare høre om de bedste DK-spillere spiller på xbox eller ps3 :-)


De spiller på PS3.
Eller det antager jeg eftersom DM blev afholdt på PS3. Det er dog også mine egne erfaringer.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Lord Khazmir » 5. okt 2009 10:28

Hvor irriterende at have købt et spil, som er så godt og indlevende, at man bruger sin arbejdstid på at høvle fora og gode tips til at højne oplevelsen.

Det er fandme skod......

Hader når det sker!
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Subbers » 5. okt 2009 11:50

pongolle skrev:
Subbers skrev:Er det mig er er EA servere noget lort? Har fik dc i en online kamp, og har heller ikke kunne komme ind på http://www.easportsfootball.co.uk/


What?

der skulle stå "har fået dc(disconnecting) i en online kamp"
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf pongolle » 5. okt 2009 11:52

Damn hvor rammer jeg tit helt ved siden af mål på rigtig store chancer! :o

Men det er faktisk rigtig "fedt", for man sidder aldrig med den der sikre fornemmelse af at, nu er der mål. I 09 var der chancer / episoder, hvor man vidste der var målgaranti, men det er ovre nu. I min sidste kamp formåede Torres at sparke bolden ved siden af mål på 2 gigant chancer i det lille felt. I 09 havde de uden tvivl sat i nettet.

Friløbere er heller ikke sikre mål længere.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf gringo1980 » 5. okt 2009 12:08

patter86 skrev:ja ja - men ville bare høre om de bedste DK-spillere spiller på xbox eller ps3 :-)


Det kan man jo ikke rigtigt få afgjort medmindre du tager de bedste i DKpå XBOX og giver dem en XBOX controller på en PS3 og så lade dem kæmpe mod de bedste fra PS3 på deres controller.

Men vil tro det ligger meget tæt, for forskellen på de 2 spil er controlleren som på en PS3 er bygget til børn i alderen 5-15 år... undskyld hvis jeg støder nogen, men det er hvad jeg selv oplever og høre fra bekendte og deres bekendte...
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf patter86 » 5. okt 2009 12:15

okay... umiddelbart kan jeg se at fif freaky var ret højt placeret i fifa 09 - det er jo sjovt at få sig målt med de bedste, det var derfor jeg ville høre om dk' mesteren spiller på xbox til dagligt :-)
patter86
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Indlægaf pongolle » 5. okt 2009 12:48

patter86 skrev:okay... umiddelbart kan jeg se at fif freaky var ret højt placeret i fifa 09 - det er jo sjovt at få sig målt med de bedste, det var derfor jeg ville høre om dk' mesteren spiller på xbox til dagligt :-)


Hehe, så er det nok ikke FIF Freaky, du skal måle dig med, idét han sidder og fisker i lobbyer efter spillere med en skill level på 1 :D

Det er og bliver ynkeligt, men hvis han hygger sig, er det vel fint :roll:
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf patter86 » 5. okt 2009 16:12

hehe okay... var jeg ikke klar over - jeg spiller mod folk på mit niveau - altså ranked quick match - så finder den en med modstand i :-)
patter86
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Indlægaf pongolle » 5. okt 2009 16:27

patter86 skrev:hehe okay... var jeg ikke klar over - jeg spiller mod folk på mit niveau - altså ranked quick match - så finder den en med modstand i :-)


He, samme her.

Du kan bare lige scrolle lidt til højre på leaderboardet, så kan du tjekke Gennemsnitlig modstander Level :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf Buktu » 5. okt 2009 16:42

Synes godt de snart kan få Live Season fikset færdig.

Vil gerne have det :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Buktu » 5. okt 2009 22:16

Lige en anden lille klage..

Når jeg spiller i mørkt, hvorfor helvede skal dommeren så gøre det samme? Har spillet til ham jeg ved ikke hvor mange gange nu.. :D Synes jeg aldrig var et problem for mig i 09.. Men kan selvfølgelig godt ske jeg er blevet mærkelig i mellemtiden.. :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Buktu » 6. okt 2009 00:37

Jeg vinder heller absolut ingen hovedstødsdueller inde i boksen :P

Er igang med min tredje sæson med AGF nu (ville gerne videre men har dælme ikke fået tilbud fra nogen ordentlige klubber endnu.. :D), og endnu ikke scoret et mål på hovedestød :P Hjørnespark er ubrugelige for mig af en eller anden grund :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf CaptainKicker » 6. okt 2009 10:25

Rimelig godt mål jeg scorede med SIF imod Randers. :)

http://www.easports.com/media/play/video/10492712
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster