Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf macho » 4. okt 2009 20:50

er jeg den eneste der ikke kan downloade live 2.0 ?
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf Buktu » 4. okt 2009 20:59

De har haft problemer med Live Season, så de har taget det midlertidigt ned igen.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf dr0nuc » 4. okt 2009 22:26

Benja190782 skrev:Er det bare mig eller skifter ens line-up fuldstændig, når man enten sælger eller køber en spiller i manager-mode?

Jeg har lige købt en ung spiller til Stoke City og nu er min 2. keeper pludselig første mand, plus en masse andre spillere er byttet rundt?

Sker det også for jer?

Ved i forresten hvordan man får sin talentspejder til at scoute sine egne spillere?
Min talentspejder er på niveau 4, men kan kun forudse mine spillere frem til næste sæson??

Håber i vil hjælpe... :D


Problemet med din startopstilling kan være fordi at din Assistenttræner er sat til at sætte dit hold. Bare slå ham fra ;)
dr0nuc
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Indlægaf Subbers » 4. okt 2009 23:07

Er det mig er er EA servere noget lort? Har fik dc i en online kamp, og har heller ikke kunne komme ind på http://www.easportsfootball.co.uk/
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf pongolle » 4. okt 2009 23:39

Subbers skrev:Er det mig er er EA servere noget lort? Har fik dc i en online kamp, og har heller ikke kunne komme ind på http://www.easportsfootball.co.uk/


What?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf Buktu » 5. okt 2009 01:38

Spillet frøs lige for mig :b

Foran mod OB, lige clearet en hjørnespark og nu står alt bare stille.

Det er ligegodt aldrig sket for mig med 09... :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf gringo1980 » 5. okt 2009 06:05

Benja190782 skrev:Er det bare mig eller skifter ens line-up fuldstændig, når man enten sælger eller køber en spiller i manager-mode?

Jeg har lige købt en ung spiller til Stoke City og nu er min 2. keeper pludselig første mand, plus en masse andre spillere er byttet rundt?

Sker det også for jer?

Ved i forresten hvordan man får sin talentspejder til at scoute sine egne spillere?
Min talentspejder er på niveau 4, men kan kun forudse mine spillere frem til næste sæson??

Håber i vil hjælpe... :D


Slå din assistent træner fra. Hvis han er sat til så skifter han friske folk ind hele tiden og han er HELT vild for at give reserve keeperen tid, hvorfor ved jeg ikke.... ;o)

Din spejder virker ikke på dine egne spillere, tror jeg ihvertfald ikke...
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf gringo1980 » 5. okt 2009 06:08

pongolle skrev:Hvor er det bare fedt, at den danske leaderboard er tilbage. :)


Den har jeg også jublet over.... Ikke at jeg kommer ret langt op på den, men meget sjovt at kigge med på.....
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf patter86 » 5. okt 2009 08:38

når man ser på den danske leaderboard... så er der jo ingen (indtil videre), som virker helt suveræne - spiller de bedste danske spillere som er med til DM i Fifa generelt mest på PS3, eller er der nogle som ved det?
og kan man kun se leaderboard på xbox'en, eller kan man se den på internettet? :-)
patter86
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Indlægaf mdaugaard1 » 5. okt 2009 08:56

jeg skal nok komme i top 10. :D
mdaugaard1
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf patter86 » 5. okt 2009 09:17

det skal jeg nu nok også ;-) er hvis nummer 13 lige nu :) 19 wins, 1 draw, 4 losses :-)
patter86
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Indlægaf Lord Khazmir » 5. okt 2009 09:25

Når Thomas Graversen kan hentes til Real Madrid i virkeligheden, så er INTET scenario uvirkeligt.....

LazzR skrev:
Tdj89 skrev:Så thomas rasmussen skiftede fra bif til real madrid, så helt realistisk er det stadig ikke ;)

Simon Kjær var tæt på et skifte fra FC Midtjyllands 2. division hold og til Real Madrid i virkeligheden, så jo, det er såmænd meget realistisk :)
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Lord Khazmir » 5. okt 2009 09:29

Og så kom jeg lige et par bemærkninger længere frem og så at den pointe allerede var sendt i orbit.... 8)

LazzR skrev:
Bromberg5 skrev:
LazzR skrev:
Tdj89 skrev:Så thomas rasmussen skiftede fra bif til real madrid, så helt realistisk er det stadig ikke ;)

Simon Kjær var tæt på et skifte fra FC Midtjyllands 2. division hold og til Real Madrid i virkeligheden, så jo, det er såmænd meget realistisk :)


He he jo jo, men skal vi ikke også blive enige om at Simon Kjær var 16-17 og betragtet som et talent??

Skal sige jeg selv er brøndbymand, men Thomas Rasmussen 31 år ca?? i Real Madrid??

Gravesen var også omkring de 30 år da han skiftede til Real Madrid, og han er jo.... Jo, han er vist nok jordens ringeste fodboldspiller! :D Jeg vil mene at Gravesens skifte var ligeså usandsynligt :)
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf LazzR » 5. okt 2009 09:32

Lord Khazmir skrev:Og så kom jeg lige et par bemærkninger længere frem og så at den pointe allerede var sendt i orbit.... 8)

LazzR skrev:
Bromberg5 skrev:
LazzR skrev:
Tdj89 skrev:Så thomas rasmussen skiftede fra bif til real madrid, så helt realistisk er det stadig ikke ;)

Simon Kjær var tæt på et skifte fra FC Midtjyllands 2. division hold og til Real Madrid i virkeligheden, så jo, det er såmænd meget realistisk :)


He he jo jo, men skal vi ikke også blive enige om at Simon Kjær var 16-17 og betragtet som et talent??

Skal sige jeg selv er brøndbymand, men Thomas Rasmussen 31 år ca?? i Real Madrid??

Gravesen var også omkring de 30 år da han skiftede til Real Madrid, og han er jo.... Jo, han er vist nok jordens ringeste fodboldspiller! :D Jeg vil mene at Gravesens skifte var ligeså usandsynligt :)

Hehe præcis. Men godt vi er enige :D
Billede
LazzR
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf pongolle » 5. okt 2009 09:44

patter86 skrev:når man ser på den danske leaderboard... så er der jo ingen (indtil videre), som virker helt suveræne - spiller de bedste danske spillere som er med til DM i Fifa generelt mest på PS3, eller er der nogle som ved det?
og kan man kun se leaderboard på xbox'en, eller kan man se den på internettet? :-)


Giv det lige et par uger - 1 måned, spillet har kun været ude i 4 dage :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron