Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf Benja190782 » 2. okt 2009 08:17

CrazyMonkey-dk skrev:Hmm for mig virker karrierdelen stadig dårligt, er det stadig det med du kun har et hvis antal bud på tranfarsmarkedet, er stadig lige så nemt at opgradere dit personale, er det stadig lige så nemt at tage en 2 division klub, og simulere alle sæsoner og så vinde premier leauge?


Nej det er meget, meget svære nu... I min karriere spiller jeg på Legendarisk i selve gameplayet, og har desuden sat sværhedsgraden, på bestyrelsen, op på Verdensklasse (højeste niveau)
Jeg spiller som Xerez og ligger nr. 19 i tabellen efter 16 kampe. Bestyrelsens tillid er stadig rimelig god, fordi jeg kom til 3 runde i Copa del Rey!
Så hvis du sætter sværhedsgraden helt i top, så kan man altså ikke bare købe personale og spillere som du har lyst.

Jeg spiller på blandet Manuel og Semi i controller-opsætning. Desuden spiller jeg sammen med en kammerat i den karriere...

Jeg synes det er pisse fedt, og der er meget mere modstand nu!
Senest rettet af Benja190782 2. okt 2009 08:19, rettet i alt 1 gang.
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Benja190782 » 2. okt 2009 08:19

Bromberg5 skrev:
Benja190782 skrev:Hold kæft, det er ufatteligt så lækkert det spil er!
Den fulde version er 1000 gange bedre en demo'en!

Manager-mode er ganske enkelt enestående, og klart det bedste jeg har set!
ALT er bare bedre nu!
Tabellen er meget mere overskuelig, og desuden MEGET mere realistisk!
Jeg ku' snakke i timevis om manager-mode! ALT er bare så genialt lavet!

Jeg fik lige den nye patch her til morgen, så mon ikke de småfejl i spillet er væk nu!

Jeg er virkelig imponeret! Tempoet er langt, langt bedre i den fulde version, og det hele føles fuldstændig perfekt!




FIFA 10 er helt suverænt på alle punkter! Genialt!


Henter den selv den patch? søgte efter en igår, men fandt intet.? Eller er den først kommet idag?


Den kom vist her til morgen, og den downloader selv idet du går ind i spillet.
Du kan desuden tjekke om du har den nyeste opdatering inde i FIFA store!
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf JMR' » 2. okt 2009 08:20

Hej drenge.

Jeg har nu spillet en sæson med PSG i karrieren, men fik ikke penge efter sæsonen som de beskriver i dette link?

Marcel Kuhn - "Definitely, two major reasons for that are the new layers of decision-making in the transfer process and the re-written financial system. Let's start with the financial system, instead of relying on the sponsors, this year the board will be the major source of "income" for your club. The board will grant you two different budgets you will have to manage, Club Budget and Wage Budget. Club budget will be used to pay for players transfer fees, purchase staff upgrades and so on, while the Wage Budget will pay for your players wages. You will start with a specific amount of money, which ensures that Chelsea and Manchester City are rich while Bolton or promoted side Burnley don’t have a lot of cash to spend. During the season you will make a bit of money via ticket sales and sponsors, but what matters the most is to fulfill your board objectives. At the end of the year the board will look at your performance and refresh your Club and Wage Budget accordingly. Obviously, they will only grant you more money to spend, if they are happy with your performance.

Taget fra http://forums.electronicarts.co.uk/fifa ... swers.html

Har I oplevet det samme eller er det mig der ikke har indfriet bestyrelsens forventninger?
JMR'
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Fifa 10

Indlægaf Mikkelsen » 2. okt 2009 08:28

Jeg spiller godt nok på ps3 men er der nogle af jer der har oplevet at der kommer en lille streg henover spilleren (jeres egen) når i spiller online..?
dette sker ikke hvis jeg spiller offline. Mærkeligt. Ville hører om der var nogle der havde råd til hvad det kunne være (indstillinger feks.) eller nogle måske havde oplevet det selv..?

Men den er kun tydelig hvis man ser efter..


Lars
Xbox One - Day one edition - 22 nov.

Lækker maskine, lækker grafik men hvor bliver i andre af?
Mikkelsen
Niveau 4
 
Indlæg: 575


Indlægaf SvAmP » 2. okt 2009 08:49

nej det tror jeg ikke jeg har prøvet ?er det ikke bare dit navn der står der ?

synes det er trist at det ikke er svære at score direkte på hjørnespark :(
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Bromberg5 » 2. okt 2009 08:51

LazzR skrev:
Bromberg5 skrev:
LazzR skrev:
Tdj89 skrev:Så thomas rasmussen skiftede fra bif til real madrid, så helt realistisk er det stadig ikke ;)

Simon Kjær var tæt på et skifte fra FC Midtjyllands 2. division hold og til Real Madrid i virkeligheden, så jo, det er såmænd meget realistisk :)


He he jo jo, men skal vi ikke også blive enige om at Simon Kjær var 16-17 og betragtet som et talent??

Skal sige jeg selv er brøndbymand, men Thomas Rasmussen 31 år ca?? i Real Madrid??

Gravesen var også omkring de 30 år da han skiftede til Real Madrid, og han er jo.... Jo, han er vist nok jordens ringeste fodboldspiller! :D Jeg vil mene at Gravesens skifte var ligeså usandsynligt :)



Arg come on!!
Gravesen var 28 højtprofileret premier league spiller og midtbane general på landsholdet. Aldrig været den store fan, men han spillede satme godt og stabilt igennem ihvertfald de sidste 2 år i Everton.

Thomas Rasmussen? 31 år venstreback på sit højeste præsteret 6-8 kampe i streg hos Rostock, sjælden gæst på landsholdet. Spiller dog fint i Brøndby, men da ikke mere end det.

Nå hver vores mening om det:). I mine øjne urealistisk
Bromberg5
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf o1-bennermin10 » 2. okt 2009 11:33

jeg har ikke kunne huske min kode & email siden fifa 08, og nu i fifa 10 kan man lave det med ens ansigt, men det kan jeg så ik lave da jeg ik kan min kode & email. nogen der ved hvad man kan gøre? :( . på forhånd tak
FIFA & Manchester United
o1-bennermin10
Niveau 3
 
Indlæg: 211
By: Slagelse/Nyrup


Indlægaf AskeLenda » 2. okt 2009 12:42

Lad os nu bare blive enige om at FIFA 10 - Manager delen aldrig bliver som hverken CM eller FM. Så selvfølgelig laver computeren nogle specielle køb.. Men dertil skal det jo også lægges at Thomas Rasmussen kan have spillet "godt" I spillet ;)
AskeLenda
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf CaptainKicker » 2. okt 2009 12:45

Jeg har ikke oplevet nogen mærkelige eller stor handler. Ingen store spiller med en værdi på over 4.000.000 pund er blevet solgt eller noget.

Eneste der har købt markant ind i Superligaen er BIF med 3 spillere og RFC med 4.

Så indtil videre er det rimelig realistisk, mht. handler og også stillingen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf AskeLenda » 2. okt 2009 12:50

Intet urealistisk her.

Så jeg har umiddelbart heller intet at klage over.
AskeLenda
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf jQrgensen » 2. okt 2009 12:51

Det er godt nok svært at starte med et meget lille hold fra en af de lavere rækker og kæmpe sig op af.. Man kan ikke få fingrene i nogen spillere der bare har lidt potentiale. Meget realistisk! men svært er det.
jQrgensen
Niveau 4
 
Indlæg: 458


Indlægaf Buktu » 2. okt 2009 13:05

Glæder mig dælme til at få det.. Men det er ikke kommet i dag, så jeg må vente helt til mandag! For dælen Amazon, alt for langsomt i fik det sendt afsted :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf psychotic » 2. okt 2009 13:12

Når der er tale om et spil i en boblekuvert bliver de da også bragt ud om lørdagen, jeg har da ihvertfald fået flere spil i postkassen om lørdagen
Billede
psychotic
Niveau 4
 
Indlæg: 583


Indlægaf Noga » 2. okt 2009 14:11

Kan man ikke skrive til EA, og sige at nu skal de altså det at få det Gameface til at virke! Fandme irriterende med de severe!!
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Indlægaf Zinck » 2. okt 2009 15:11

Lavede lige en lille fin kasse med Hr. Rooney her.
http://www.easports.com/media/play/video/10060715
Billede
Zinck
Niveau 4
 
Indlæg: 581


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster