Xboxlife forum

FIFA 2010

For sport fanatikere.

Indlægaf Benja190782 » 30. sep 2009 18:28

Passer det at spillet er alt for nemt, selv på Legendarisk? Folk fra hele Europa brokker sig over at det er alt for nemt, og at de vinder kampe i Serie A med 5-0 og 6-0, endda mod hold som Milan og Juventus!

Kan nogle bekræfte det?
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf Lilleprinsen » 30. sep 2009 18:29

er der nogen af jer der allerede har fået det, der kan fortælle mig hvilke værdier dennis rommedahl har i "crossing" og "free kicks"?
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Indlægaf Benja190782 » 30. sep 2009 18:31

-og kan nogle bekræfte om patchen er kommet?

England har fået den:

First update 1.01 is out. Just updated it didn't see much difference
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf ZDanielZ » 30. sep 2009 18:36

Benja190782 skrev:-og kan nogle bekræfte om patchen er kommet?

England har fået den:

First update 1.01 is out. Just updated it didn't see much difference


Den har jeg også fået idag til PS3 og jeg ser heller ikke det store, andet end en ny vejledningsvideo.

Transfers er i fifa 10 ikke 100% opdateret, der mangler ihvrtfald et par stykker i den danske liga.

Ken ilsø til FCM fra SønderjydskE
Rune Nillsen til FCK fra Start
Ingen Hybert i FCM og ingen AB og hente ham fra.
Mener heller ikke Albretschen <---<< ikke stavet rigtigt er i FCM
Måske er der flere det var lige dem jeg bemærkede.

De andre hold han en tendens til at bruge backspillerne som Midterforsvar og omvendt.

Nogen der har en PS3 version og kan komme på online delen ? for jeg kan ikke Ea serverne er nede.
ZDanielZ
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf devilboy » 30. sep 2009 18:51

bestilte det fra elgiganten den 13.9 ikke modtaget noget. Sku mig der kom med linket :twisted:
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Niszen » 30. sep 2009 18:56

Har også bestilt ved Elgiganten og heller ikke modtaget.
Niszen
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Indlægaf Marc Wichmann » 30. sep 2009 18:58

Lilleprinsen skrev:er der nogen af jer der allerede har fået det, der kan fortælle mig hvilke værdier dennis rommedahl har i "crossing" og "free kicks"?


Haha! Det vil jeg fandme også gerne vide. 35?
Marc Wichmann
Niveau 2
 
Indlæg: 150
By: København S


Indlægaf Gosser » 30. sep 2009 19:50

Marc Wichmann skrev:
Lilleprinsen skrev:er der nogen af jer der allerede har fået det, der kan fortælle mig hvilke værdier dennis rommedahl har i "crossing" og "free kicks"?


Haha! Det vil jeg fandme også gerne vide. 35?


Tilsammen vel :D
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf gringo1980 » 30. sep 2009 20:08

devilboy skrev:bestilte det fra elgiganten den 13.9 ikke modtaget noget. Sku mig der kom med linket :twisted:


det sjove er at man fra imorgen kan købe spillet i Elgiganten for, præcis det samme beløb som deres bestillings tilbud lød på, hele 399kr.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf mdaugaard1 » 30. sep 2009 20:09

I WANT MY FIFA ... NOW NOW NOW NOW!! GIMME GIMME..
mdaugaard1
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf devilboy » 30. sep 2009 20:44

gringo1980 skrev:
devilboy skrev:bestilte det fra elgiganten den 13.9 ikke modtaget noget. Sku mig der kom med linket :twisted:


det sjove er at man fra imorgen kan købe spillet i Elgiganten for, præcis det samme beløb som deres bestillings tilbud lød på, hele 399kr.



haha kommer slet ikke bag på mig
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf dr0nuc » 30. sep 2009 21:45

Jeg er utrolig skuffet. Kan ikke beskrive, hvorfor jeg er skuffet. Men, forstår ikke hele den her hype omkring spillet.
dr0nuc
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Indlægaf jQrgensen » 30. sep 2009 21:51

dr0nuc skrev:Jeg er utrolig skuffet. Kan ikke beskrive, hvorfor jeg er skuffet. Men, forstår ikke hele den her hype omkring spillet.


Hvorfor kan du ikke forstå hypen, og hvad er du skuffet over?
jQrgensen
Niveau 4
 
Indlæg: 458


Indlægaf dr0nuc » 30. sep 2009 22:03

For det første.
- Målmændene føles "for gode". Hvis du forstår mig. Til tider virker de overnaturlige. Og det sker i alle kampe. Spiller på fuld manuel styring. De har snakket om at de har gjort målmændene bedre end FIFA 09. Men, det her er totalt til grin.
Det ødelægger spiloplevelsen for mig.

Desuden føles spillet heller ikke specielt balanceret. Synes personligt at demoen var bedre. Spillet AI har det også med at ligge et konstant pres på dig igennem 90 min. Uanset hvilket hold. Det er til tider umuligt at køre bolden fornuftigt rundt. Det bliver noget forhastet juks.

Var en af de bedre spillere til FIFA 09, hvilket nogle herinde også sikkert kan bekræfte. Så det er ikke fordi at jeg ikke kan finde ud af at spille det.

Kan være jeg bare skal sove på det og så håbe på at jeg får en bedre oplevelse imorgen
dr0nuc
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Indlægaf anarchoi » 30. sep 2009 22:58

Kan det passe at man ikke kan spille Champions League, Euro League, VM, EM osv? Kan kun finde nationale ligaer og cups.

Man kan selvfølgelig selv create et tournament, men det er trods alt lidt omstændigt.
anarchoi
Niveau 4
 
Indlæg: 588


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster