Xboxlife forum

Off. FIFA 09 tråd!

For sport fanatikere.

Indlægaf Lilleprinsen » 18. sep 2008 12:50

jeg er helt sikkert klar på at lave et hold. men jeg vil muligvis skulle sidde over hver anden kamp da jeg tackler igennem hver gang.

men stik mig pladsen som defensiv midt og jeg skal gøre hvad jeg kan for at ødelægge både modstanderene og deres opspil.
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Indlægaf airfrede » 18. sep 2008 12:54

haha skide pålideligt def midt der bøllemis. Garanti for rødt kort, hvilken teamplayer!

Jeg kan lidt af hvert, så giv mig alt undtagen centerforsvaret.
"i killed every body in the first town the blowerd it up and then killer evey but but the chang guy in the tower what now im lost"
killerkahones d. 28 okt 2008.
airfrede
Niveau 4
 
Indlæg: 691


Indlægaf Lilleprinsen » 18. sep 2008 13:27

ja, nogle gange må man jo tage en for holdet ; )
men det fungerer da meget godt for lorik cana i marseille, så jeg er sikker på at jeg også kan klare det - stol trygt på mig...
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Indlægaf Hetfield84 » 18. sep 2008 14:01

Jeg vil da også gerne melde mig til det hold!jeg ka bedst spille kant eller back...
Hetfield84
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf Dualdaninja » 18. sep 2008 14:31

Jeg er sgu også mere end parat :) fifa09 er uden tvivl det bedste fodboldspil til dato
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Indlægaf blazingnsane » 18. sep 2008 17:19

Nogen der ved hvor man kan købe det billigst? eller holder forhandlerne prisen pga populariteten ?

/Hans
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Indlægaf Zinck » 18. sep 2008 17:52

Tror i hvis man bestiller hos Coolshop nu, man kan være sikker på at få et eksemplar på udgivelsedatoen? jeg har nemlig lige bestilt nu, men ved sku ikke om man kan være sikker :roll:

Hvad tror i???
Billede
Zinck
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Indlægaf CaptainKicker » 18. sep 2008 18:09

Ja jeg er også spændt. Hvis de ikke har sendt det dagen før det udkommer, afbestiller jeg og køber det i byen.

Men håber så sandeligt at de har styr på det!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Zinck » 18. sep 2008 18:34

CaptainKicker skrev:Ja jeg er også spændt. Hvis de ikke har sendt det dagen før det udkommer, afbestiller jeg og køber det i byen.

Men håber så sandeligt at de har styr på det!


Hvor lang tid siden er det siden du bestilte Captain???
Billede
Zinck
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Indlægaf EvilDanielZ » 18. sep 2008 18:43

Nogen der tager notater til det hold i så småt er ved at lave? kunne være sjovt at smide det på en grafik.. Melder mig også, postition ligegyldig..
Senest rettet af EvilDanielZ 18. sep 2008 18:46, rettet i alt 1 gang.
EvilDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 102


Indlægaf CaptainKicker » 18. sep 2008 18:44

Hmm, bestilte torsdag aften i sidste uge. Altså lige efter demoen var kommet op.

Og så bestilte jeg den danske version til 550,- (For jeg tænkte at de fleste nok bestiller den til 500 som er uden dansk sprog, og vupti. Så har jeg større chancer for at være først i køen :P)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Zinck » 18. sep 2008 18:56

CaptainKicker skrev:Hmm, bestilte torsdag aften i sidste uge. Altså lige efter demoen var kommet op.

Og så bestilte jeg den danske version til 550,- (For jeg tænkte at de fleste nok bestiller den til 500 som er uden dansk sprog, og vupti. Så har jeg større chancer for at være først i køen :P)


Det har du sikkert helt ret i - prøver at skrive til dem imorgen om de har nogen ide om mhvor mange de får for de må jo kunne sige hvor mange de har ud fra deres forud-bestillinger :wink:
Billede
Zinck
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Indlægaf CaptainKicker » 18. sep 2008 19:00

God idé! Skriv gerne deres svar i tråden. Jeg har haft dårlige oplevelser med Coolshop når det kommer til spil de skal sende til udgivelsesdatoen, og FIFA 09 må de ikke gøre noget galt med (!)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Lilleprinsen » 18. sep 2008 19:55

indtil videre ser det ud til at følgende spillere har lyst til at være med:

Twobias
CaptainKicker + ven
Post Mat
jOrgensen
FIF GRiNGO DK
Faetteren
Boellemis
airfrede
spitup
DualDaNiNjA
FIF EvilDanielZ

det er ikke verdens bredeste trup, men mon ikke der er et par stykker mere, der får lyst når vi nærmer os d. 3/10?
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Indlægaf propagandapanda » 18. sep 2008 19:58

Nu fik jeg hentet 09 demoen. Jeg var faktisk lidt i tvivl om jeg var kommet til at hente en demo af 08 i stedet. Gameplayet er da fuldstændig identisk, og det tager stadig 2 sek. fra man har trykket på aflever-knappen til spilleren rent faktisk gør det. Øv!

Det bliver et PES-år igen i år.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster